تور کیش و اقامت در هتل پنج ستاره ترنج

تور هتل ترنج کیش از مشهد

تور کیش و اقامت در هتل ترنج يكى از پرطرفدارترين تورهاى مسافرتى در ايران است. سفر به اين جزيره، از آن سفرهايى است كه مردم براى چندين بار آن را تجربه مى‌کنند. افراد با سفر به جاها و مكان‌های ديدنى مختلف، اطلاعات و تجربيات هيجان انگيزى درباره آن مكان، به دست مى‌آورند. اين تجربيات مى‌توانند درباره هتل و اقامتگاه، تفريحات آبى، غذا و رستوران و يا مراكز خريد باشند. همين تجربيات به مسافران كمک شايانى مى‌کنند، تا سفر خوبی داشته باشند.

تور هتل ترنج کیش از مشهد

سفر به کیش با تور كيش ارزان

همانطور كه مى‌دانيد معمولاً افراد براى سفر به كيش، ترجيح مى‌دهند با تورهاى مسافرتى به اين مكان سفر كنند. تور كيش همواره مورد توجه ايرانيان بوده است؛ چراكه اين جزيره مى‌تواند تفريحات فراوانى را براى افراد به ارمغان آورد. جزيره كيش هتل‌های پنج ستاره فراوانى دارد كه بيشتر اين هتل‌ها بین‌المللی بوده و و بهترين را براى شما به ارمغان مى‌آورند. همچنين براى تجربه سفرى متفاوت و به ياد ماندنى، پيشنهاد مى‌کنیم تور کیش و اقامت در هتل ترنج را براى اقامت برگزينيد.

تور کیش و اقامت در هتل ترنج

هتل ترنج كيش از سال ۱۳۹۴ در شمال غربى جزيره كيش شروع به فعاليت كرد. اين هتل پنج ستاره در دو فاز ساخته شده است و در دو قسمت ويلاهاى روى آب و ساختمانى به بهره بردارى رسيد. اين هتل لوكس، اولين هتل روى آب كيش و اولين هتل دوست‌دار و حامى محيط زيست در كيش به شمار مى‌رود و همچنين اين هتل در راستاى امكانات‌اش جوايزى نيز دريافت كرده است.

در ساخت اين هتل، سعى بر آن بوده است كه كمترين آسيبى به محيط زيست وارد شود. در اين راستا دو جزيره مصنوعى براى جذب پرندگان مهاجر و ايجاد اكوسيستم طبيعى براى آن‌ها ساخته شده‌ است كه باعث مى‌شود اين منطقه از آسيب دور بماند. به علاوه، بايد اين مسئله را در نظر داشت كه اقامت در هتل ترنج كيش با اقامت در باقى هتل‌ها تفاوت‌ها و ويژگى‌های متفاوتى دارد؛ البته كه قوانين خاص خودش را نيز داراست.

ویوو هتل ترنج کیش

تور کیش و  امکانات اقامت در هتل ترنج

همانطور كه مى‌دانيد هتل ترنج كيش يكى از بهترين هتل‌هاست و درواقع يك هتل لوكس با موقعيتى متفاوت محسوب مى‌شود. امكانات اين هتل لوكس به دليل شكل متفاوتى كه دارد، منحصر به فرد بوده و درواقع يك مكان خاص به شمار مى‌رود. ممكن است با خود بگوييد كه اتاق‌های اين هتل، فاصله زيادى با يكديگر دارد، اما بايد به اين نكته توجه كنيد كه براى حمل و نقل و انجام خدمات اتاق‌ها، از ماشين‌هاى گلف استفاده مى‌شود.

مهم‌ترین نكته آن است كه برخلاف اينكه تعداد اتاق‌هاى اين هتل بالاست، نيازهاى ميهمانان هر اتاق به موقع انجام مى‌شود و زمان زيادى را براى درخواست‌ها منتظر نخواهيد ماند. همانطور كه گفتيم اين هتل ويژگى‌های متفاوتى دارد؛ به عنوان مثال، داراى دو رستوران و دو كافى‌شاپ مجهز است.

در بدو ورود به راهرو چوبى، كافه گلف در ديدرس شما قرار مى‌گیرد. اين كافه گلف داراى دو طبقه است و طبقه زيرين آن دكوراسيون مدرن و زيبا و فضايى آرام‌بخش دارد. در قسمت روف كافه، شما مى‌توانيد قهوه خود را با منظره بى‌نهایت زيبا و ديدنى از طلوع و يا غروب خورشيد ميل كنيد. همچنين قسمت روف كافه با چمن مصنوعى پوشيده شده است و محيطى دنج و زيبابى دارد.

يكى ديگر از بهترين ويژگى‌هاى اين هتل، اين است كه يك رستوران لوكس دارد، به نام خورشيد. اين رستوران در راهرو چوبى هتل قرار گرفته است. اين رستوران بر روى آب‌های نيلگون خليج فارس واقع شده است و ويژگى‌هایی دارد كه شما را به وجد مى‌آورد.

تور کیش و اقامت در هتل ترنج

تور کیش و ویژگی های اقامت در هتل ترنج

شما در رستوران‌های اين هتل مى‌توانيد علاوه بر نوش جان كردن غذاى مورد علاقه‌تان، از منوهاى مختلف، غذاى ايرانى، دريايى و يا بين‌المللی، سفارش دهید. همچنين شما، خودتان مى‌توانيد نحوه سرو سفارشتان را انتخاب كنيد. همچينن شما در هنگام ميل كردن غذا، مى‌توانید از منظره غروب خورشيد لذت ببريد و همراه با محيط زيبا و دلنشين، خاطره‌سازی كنيد.

كافى‌شاپ ساحلى هتل ترنج نيز يكى ديگر از مجموعه‌های پذيرايى هتل است. اين كافه زيبا در كنار ساحل قرار دارد و انواع نوشيدنى‌های سرد و گرم در آن سرو مى‌شود تا كسانى كه آن جا را برگزيده‌اند، نهايت لذت را تجربه كنند.

اين هتل يك سالن اسپا با كف شيشه‌ای دارد كه ميان سوئيت‌های اين هتل قرار گرفته است. ميهمانان مى‌توانند از مراجعه به آن خستگى سفر را همراه با يك محيط آرام از تن خارج كنند. سالن بدنسازى روى آب هم در راهروهاى چوبى مجموعه قرار دارد كه با بهترين و جديدترين وسايل ورزشى مجهز شده و به ورزشكاران اين مكان را مى‌دهد كه در زمان سفرشان نيز از ورزش و تندرستى غافل نشوند.

اين هتل براى كودكان نيز سرگرمى‌های زيادى را در نظر گرفته است. همچنين از ديگر امكانات اين مجموعه سالن بيليارد بسيار مجهز است كه مى‌توانید لحظاتى جذاب و سرگرم كننده را براى ميهمانان اين هتل به وجود مى‌آورد.

اتاق‌های هتل ترنج كيش

اين هتل در بكرترين منطقه كيش با اكوسيستمى طبيعى ساخته شده است. حدوداً صد سوئيت هتل ترنج كيش روى آب قرار گرفته است. اتاق‌های هتل ترنج كيش همگى داراى كف شيشه‌ای و بالكنى با ويو بسيار عالى هستند. همچنین بهترين منظره از طلوع و غروب جزيره كيش را به شما مى‌دهند. اين ويلاها با اسكله چوبى حدوداً يك كيلومترى به هم متصل شده و طرح بته جقه را در دريا به وجود آورده‌اند.

همانطور كه گفته شد، سوئيت‌های اين هتل روى آب قراره دارند. كف شيشه‌اى آن، تصوير زيبا و بكرى از اعماق دريا به شما می‌دهد. بالكن اختصاصى اين هتل نيز مى‌تواند مكانى براى تماشاى زيبايى های خايج فارس از ماهى‌ها تا لاك پشت‌های دريايى باشد. سوئيت‌های اين هتل از متراژ ٤٠ متر تا ١٢٠ مترى ساخته شده‌اند كه به ترتيب سوئيت فلت، يك خوابه رويال و وى آى پى دو خوابه نام دارند.

همچنين بعضى از سوئيت‌های هتل رو به غروب آفتاب هستند و اين ويژگى را دارند كه منظره‌ای شگفت‌انگیز از غروب را از پنجره‌ها به تصوير بكشند.

بالکن هتل ترنج

موقعيت مكانى هتل ترنج كيش

هتل ترنج كيش در شمال غربى جزيره و روى آب‌های نيلگون خليج فارس قرار گرفته است. سازندگان هتل ترنج بهترين قسمت جزيره را براى ساخت اين هتل انتخاب كردند. چراكه اين قسمت از طوفان های شديد به دور است. بايد اين نكته در نظر داشته باشيد كه هتل ترنج كيش، کمی از مركز شهر كيش فاصله زيادى دارد اما این مسیله هیچ چیز از ارزش این هتل کم نمیکند.

فرودگاه كيش

فرودگاه بين‌المللی كيش يكى از فرودگاه‌های ايران است كه در جزيره زيباى كيش قرار دارد. اين فرودگاه روزانه داراى پروازهاى متعددى از سمت فرودگاه‌های داخلى و خارجى است. طبق آمار در سال ٢٠١٦ ميلادى، ٢٣ هزار نشست و برخاست هواپيما در فرودگاه كيش انجام شده است. همچنین تا کنون حدود ٢ ميليون كيلوگرم بار و حدوداً ٣٠ ميليون نفر مسافر از طريق آن جا به جا شده‌اند.

سالانه به طور متوسط بيش از يك ميليون و هفتصد هزار گردشگر، از جاذبه‌های گردشگرى كيش بازديد مى‌کنند. لذا طبق آمار، تور كيش، يكى از بهترين و به‌صرفه‌ترین تورها در سراسر دنيا به شمار مى‌رود. به دليل آمار بالاى مسافران و همچنين موقعيت جغرافيايى اين فرودگاه، بخش عمده ترددهاى اين جزيره از طريق راه‌های هوایی انجام مى‌شوند؛ از اين رو فرودگاه كيش از هميت بالايى برخوردار است.

اين فرودگاه بر دو باند پرواز استاندارد هريك به طول ٣٣٦٠ متر با قابليت پذيرش أنواع هواپيماهاى پهن‌پیکر است. همچنين پنج ترمينال مجهز مسافرى به مساحت ١٣هزار مترمربع جهت سرويس‌دهي همزمان به ده پرواز داخلى و خارجى در فرودگاه وجود دارد. 

فرودگاه بین المللی کیش

تاريخچه فرودگاه كيش

در سال ١٣٤٩، اين جزيره به دليل موقعيت مكانى و اهميت بالا، مورد بازديد هيئت‌هاى كارشناسى ايران و آمريكا قرار گرفت. در اين سال مهم و هياتى، مشاوران ايرانى و آمريكايى، جزيره كيش را مورد بازديد قرار دادند. همچنين باتوجه به ويژگى‌های طبيعى، آب زلال و ساحل زيباى مرجانى، به عنوان مركز توريستى بين‌المللی انتخاب شد.

به منظور رونق سفر به كيش و جلب جهانگردان، در مهرماه سال ١٣٥١ سازمان عمران كيش، به ثبت رسيد. اين سازمان در كيش، ساخت یك منطقه توريستى جزيره كيش را با هزينه زيادى آغاز كرد. تا پيش از انقلاب، فاز اول آن به همراه بخشى از فاز دوم به اجرا درآمد.

در سال ١٣٥٢، روستاى ماشه واقع در شمال شرقى اين جزيره، تخليه شد. سپس در آن مجموعه كاخ‌ها، هتل، بازار و ويلا ساخته شد. ضمنا در مركز متمايل به شرق، فرودگاهى مجهز براى بزرگ‌ترین هواپيماها در كنار باند نيروى هوایى، احداث شد.

عمليات ساخت پروژه‌های عمرانى را مانند تاسيسات راديو، آب شيرين‌کن، تلويزيون و نيروگاه برق در كنار پروژه فرودگاه، آغاز كردند. سرانجام عمليات ساختمانى اصلى در سال ١٣٥٦ به پايان رسيد. پس از چند نوبت افتتاح خصوصى، در روز ٧ آبان سال ١٣٥٦، با فرود اولين هواپيماى مسافربرى كنكورد، رسماً افتتاح شد.

فاصله فرودگاه تا هتل ترنج کیش

فاصله فرودگاه تا هتل‌

هتل ترنج در شمال غربى جزيره كيش واقع شده است. فاصله فرودگاه تا هتل ترنج، با خودرو حدوداً ١٠ دقيقه است. همچنين اين هتل از مجتمع گلف كيش، بازار و مركز خريد ديپلمات، كم‌تر از پنج كيلومتر فاصله دارد. لذا شما عزیزان مى‌توانید از هتل تا اين مراكز را پياده‌روی كنيد.

سخن آخر

امیدواریم که مطلب تور کیش و اقامت در هتل ترنج برای شما مفید بوده باشد. در انتهای مطلب میتوانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید. برای خرید انواع تور های داخلی مانند: تور کیش، تور مشهد و… و تور های خارجی مانند: تور آنتالیا، تور دبی  و… از طریق سایت “های تور” اقدم نمایید. برای راهنمای گردشگری وبلاگ ما نیز میتواند به شما کمک کند.

کلمات مرتبط

قیمت تور کیش, تور کیش از مشهد, تور کیش ارزان, تور کیش هتل مارینا, تور کیش هتل کوروش, تور کیش اصفهان, تور کیش لحظه آخری, تور کیش ارزان, تور کیش عید 1402, تور کیش عید1402, تور کیش نوروز 1402, تور کیش نوروز1402, تور‌های نوروزی 1402

منابع

shorturl

tinyurl

یک دیدگاه

  1. به نظر من تور کیش جبا هتل ترنج معنی میگیره و میتونی دقیقا حس کنی که وسط دریا هستی و ارامش خاصی بگیری

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *