اجاره قایق تفریحی در تور کیش

اجاره قایق در کیش برای تولد

تور کیش نوروز 1402 یکی ازجذاب ترین تورهای مسافرتی و گردشگری در ایران می‌باشد. کیش یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی در ایران است. شما در سفر به کیش می‌توانید لحظات بسیار جذاب و عالی را تجربه کنید.
از تفریحات بسیار عالی در کیش میتوان به اجاره قایق تفریحی در تور کیش و همچنین سفرهای دریایی در این جزیره اشاره داشت.
شما به صورت بسیار راحتی میتوانید در این جزیره تفریحات آبی مانند قایق سواری را تجربه نمایید و انجام دهید.
برای این امر در کیش شرکت‌های بسیار وجود دارند که میتوانند این خدمات به شما ارائه دهند. در ادامه نوشتار شما می توانید با انواع سرویس‌های وی ای پی در این جزیره آشنا شوید.

اجاره قایق در کیش

اجاره قایق تفریحی در تور کیش

اجاره قایق تفریحی در تور کیش به‌چه شیوه ای می باشد و آیا منظور‌از آن قایق‌های پارویی می‌باشد؟ برای این کار آیا لازم است که حتما با قایق سواری آشنا باشید و یا لازم نیست؟ شایدبا دیدن عبارت اجازه قایق در جزیره کیش، این سوالات در ذهن شما هم ایجاد شود. پس اگر اینطور است، بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ آن را بیابید.

اجاره روزانه قایق در کیش

اجاره قایق تفریحی در تور کیش نوروز 1402

بیشتر این قایق‌ها اتاق دار بوده و معمولا به شکل بسیار جذابی تزئین شده‌اند. در داخل اتاقک این قایق‌ها امکانات بسیاری وجود دارد. افراد می‌توانند با استفاده از این‌امکانات لحظات خوبی را با خانواده تجربه کنند. این امکانات شامل انواع مبل و صندلی بوده و علاوه براین دارای امکانات دیگری نیز می باشند.
با اجاره این قایق ها معمولا بهتربن پذیرایی ها از شما شده و شما‌ از‌ انواع غذاهای زیبا و متنوع لذت خواهید برد.
غذاهای این‌قایق ها دارای تنوع بسیار زیادی بوده و در صورتی که با خانواده باشید میتوانید با این غذاها از لحظات به همراه خانواده و یا به صورت مجرد لذت ببرید.
اگر دوست داشته باشید میتوانید روی قایق علاوه بر سایر موارد کمی نیز دست به ماجراجویی زده و با صید یک یا چند ماهی نیز صید نموده و روی امکانات قایق حساب باز کنید.

اجاره قایق در کیش برای تولد

قبل از اجاره قایق، به این نکات توجه کنید!

معمولا در هنگام اجاره قایق افراد حرفه ای با شما‌همراه می‌شوند و ضمن اموزش ماهیگیری به شما می توانند میتوانید شما نیز این را امتحان نمایید.
اگر اجاره قایق را به همراه تور گردشگری خود انجام دهید، می‌توانید در داخل شهر از لیموزین‌های رایگان در این سفر استفاده کنید. تورهای متنوع در کیش این اجازه را به شما میدهد که از تجربه‌ای عالی در این سفر بهره برده و بهترین لحظات را برای خود و خانواده فراهم نمایید.
به یاد داشته باشید که در صورتی که از طریق تور اقدام به ثبت نام سفر کیش بنمایید علاوه بر عدم نگرانی از گران شدن هزینه های قایق‌سواری، می‌توانید با ارزانترین قیمت از این تفریح جذاب استفاده نمایید.
با گروه تخصصی های تور میتوانید بدون نگرانی و باخیالی بسیار آسوده از همه امکانات بهره برده و از تماشای مناطق گردشگری کیش به همراه خانواده لذت کامل را ببرید.

روش های اجاره قایق تفریحی در تور کیش

تورهای دریایی وی ای پی با اجاره قایق تفریحی در تور کیش

شما در اینترنت میتوانید با استفاده از سایتهای اجاره قایق وسیله مورد نظر خود را در کیش رزرو نموده و بدون نگرانی به طور مستقیم به تفریح خود بپردازید.
شما در این سایتها با اجاره قایق های تفریحی در کیش میتوانید از تفریح های دریایی جذاب مانند ماهی گیری با اسلحه،تیرکمان و سایر موارد برخوردار شوید.
علاوه بر من مورد فوق با اجاره قایق معمولا یک کلیپ زیبا و به یاد ماندنی رایگان نیز از شما گرفته می‌شود.

تورهای ویژه دریایی

شما با رزرو تور ویژه دریایی علاوه بر استفاده از تمامی امکانات در‌این مورد در تمام طول سفر می‌توانید از ترابری با لیموزین استفاده نمایید.

قایق های تفریحی در کیش

تورهای دریایی وی ای پی جذاب در کیش

در این مورد از قایق های بسیار پیشرفته Merry fisher marlin 695 استفاده خواهد شد.
شما در این تورها میتوانید علاوه بر استفاده از این قایق ها از برنامه‌های ماهیگیری در‌میان آب‌های نیلگون خلیج فارس نیز دریانوردی نمایید.
این سرویس‌ها معمولا با افراد حرفه ای بوده و در این سفر معمولا با غذاهای خوشمزه از شما پذیرایی خواهد شد.
علاوه بر موارد فوق در این سفر ماهیگیری به صورت حرفه‌ای نیز به شما آموزش داده خواهد شد تا شما علاوه بر لذت سفر تجربه‌های جذاب جدید را نیز دریاف نمایید.

اجاره قایق در کیش به مدت محدود

تورهای تفریحی دریایی وی ای پی

این سرویس معمولا با قایق‌های بسیار پیشرفته Sylvan 2019 انجام می‌شود. شما با این سرویس خواهید توانست مراسمات خود مانند تولد و عروسی را با دیزاین مورد علاقه خود در این قایق‌ها انجام دهید.
انجام مراسمات تفریح و تولد با قایق‌های Sylvan 2019 میتواند به یکی از زیباترین خاطرات شما در‌این رابطه تبدیل شود. تولد گرفتن در روی این قایق ها میتواند به صورت انلاین نیز رزرو شود و شما برای انجام این کار مشکلی نداشته باشید.

اجاره قایق تفریحی وی ای پی در تور کیش

مزایای اجاره قایق تفریحی در تور کیش

قبل از هر چیز باید بدانید که تجربه زیبای سفر به کیش می‌تواند یک خاطره جذاب و زیبا باشد. حتی ممکن است این خاطره زیبا تا ابد برای شما ماندگار شود. تماشای طلوع و غروب خورشید در دریا میتواند یکی از صحنه‌های بسیار جذاب و دلربا باشد. همچنین میتوانید اجاره‌قایق را در‌کیش به همراهان خود نیز هدیه دهید.
یک عدد قایق زیبا و جذاب و تزیین شده آیا برای شما بسیار جذاب و زیبا نیست و نمی باشد. با این کار می‌توانید یک‌سفر جذاب و‌پر از لذت را تجربه نمایید. اگر سالگرد ازدواج شما می‌باشید اجاره قایق می‌تواند یک هدیه عالی از طرف شما برای همسرتان و پراز لذت باشد.
اجاره انواع قایق در کیش به همراه سفرهای دریایی میتواند یک فرصت عالی برای تجربیات دریانوردی برای شما بوده و در این رابطه خاطرات آن برای شما همیشه لذت بخش خواهد بود.

خرید قایق تفریحی در کیش

انواع قراردادهای اجاره قایق‌های متنوع

قراردادهای اجاره انواع قایق در مارین‌ها (کلوپ‌های تفریحات دریایی) بسته می‌شود. این قراردادها طیف بسیار وسیعی از قایق و‌ امکانات را برای شما به همراه دارد. برای استفاده از این قایق ها این موارد برای شما در دسترس می‌باشند.

نحوه اجاره قایق در کیش

قایق‌های تند رو دو موتوره

این گروه از قایق‌ها با طرفیت ۵تا ۷ نفر میتواند به شما حق انتخاب زیادی بدهد. از این رو می‌توانید از تجربه سفرهای لذت بخش در این رابطه به همراه دوستان خود لذت ببرید.
انتخاب سایتهای مورد نظر که معمولا ماهی و لاکپشت بوده و همچنین یک آکواریوم جذاب به عهده شما بوده ‌و مدت زمان آن ۲۰ دقیقه می‌باشد.

اجاره کردن قایق‌های تندرو و بدون کابین

این دسته از قایق‌ها بدون کابین و با امکانات محدود بوده و دارای ظرفیت شش تا ۷ نفر می‌باشد.

اجاره قایق تفریحی دو نفره در تور کیش

اجاره کردن یات در جزیره کیش

این واژه برگرفته از یک‌ کلمه هلندی jacht به معنای شکار است. ایم کلمه به یک نوع خاص از قایق یا کشتی اطلاق می‌گردد.
این‌ نوع کشتی در دو نوع موتوری و بادبانی تولید شده و و یات هایی که از زمین گلف بزرگتر میباشند را سوپر یات می‌نامند. تمامی این قایق ها در ایران که دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشند را یات می‌نامند . این‌نوع از کشتی ها دارای امکانات بسیار زیادی ماز جمله خوابگاه، آشپزخانه می‌باشند. این قایق‌ها بهترین گزینه برای انجام مراسمات عقد، عروسی‌ و‌ تولد است.

شما می‌توانید با اجازه کاپیتان در این کشتی ها کارهای بسیاری را انجام دهید.
این نوع از کشتی ها به همراه کاپیتان اجازه داده میشوند و معمولا مدت قرارداد آنها دو یا سه روز میباشد و براساس نظر فرد قابل تمدید است.
انواع دیزاین و مراسمات نیز در این باره مانند باقی کارهای آنها مثل فیلم برداری و… بر روی این قایق ها انجام می‌شود و همه امور آن به صورت کامل انجام می‌گیرد.

سخن آخر

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.برای خرید تور کیش نوروز 1402میتوانید از طریق سایت های تور مراجعه کنید. برای مطالعه مطالب مرتبط با حوزه گردشگری وبلاگ های تور میتواند برای شما مفید باشد.

کلمات مرتبط

تور کیش از مشهد, تور کیش ارزان, قیمت تور کیش, تور کیش از کرمان, تور کیش از ساری, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش دی ماه ۱۴۰۰, تور کیش عید 1402, تور کیش عید1402, تور کیش نوروز 1402, تور کیش نوروز1402, تور‌های نوروزی 1402

منابع

shorturl

tinyurl

یک دیدگاه

  1. کاش اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجاره قایق ها و مکان هایی که قایق اجازه میدن همراه با هزینه هاش رو هم در اختیارمون میذاشتی ولی با این حال ممنون از سایت کامل و خوبتون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *