محبوب‌ترین تور‌های نوروزی 1402

تور نوروز 1402 شیراز

تور کیش نوروز ۱۴۰۲؛ یکی از بهترین تور‌های گردشگری در هر سال می‌باشد و معمولاً هر ساله افراد زیادی در این مورد اقدام به ثبت نام تور‌های گردشگری می‌کنند. ایام تعطیلات نوروز بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش می‌باشد. بر همین اساس ممکن است قیمت تور کیش در نوروز چند برابر همین تور در تابستان باشد.
با این احتساب ممکن است رزرو تور کیش در اسفند ماه کمی دیر باشد. علت این امر هم این است که ممکن است علاوه بر پرواز‌های کیش هتل‌های این شهر هم به صورت کامل پر شوند. پس تا انتهای نوشتار با ما همراه باشید تا به شما تور‌های نوروزی 1402، را به غیر از کیش آشنا کنیم.

تور‌های نوروزی 1402

تور نوروزی سال ۱۴۰۲ یزد

شهر یزد به عنوان اولین شهر ساخته شده و خشتی جهان هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور می‌باشد. تور نوروز ۱۴۰۲ یزد به دلیل اداب‌ و رسومات خاص این شهر بسیار مورد توجه می‌باشد.

توجه داشته باشید که اگر از هم اکنون اقدام به رزرو تور نکنید ممکن است در اسفند ماه همه پرواز‌ها و همچنین هتل‌ها در این شهر پر شده و شما نتوانید به این شهر سفر کنید.
بهترین راه این می‌باشد که حتماً چند روز قبل از سفر اقدام به رزرو نموده تا دچار مشکلات در این رابطه نشوید.

تور‌های نوروزی کشور‌ ترکیه

صنعت کردشگری ترکیه به دلیل شیوع بیماری و ویروس کرونا متحمل ضرر و زیان‌های بسیار هنگفت مالی شد.
به همین دلیل از همان اوایط تابستان اقدام به بازگشایی مرز‌های هوایی خود با ایران نموده و پرواز‌ها از فرودگاه امام خمینی به جریان افتاد. نوروز امسال هم شاهد برگزاری تور‌های گردشگری به ترکیه خواهیم بود. برگزاری سایر تور‌های گردشگری در ترکیه به‌احتمال زیاد امسال هم وجود داشته و ادامه خواهد داشت. توصیه ما به شما این می‌باشد که یک‌ماه زودتر تور خود را به کشور ترکیه رزرو کنید.

تور‌های نوروزی 1402 ترکیه

تور نوروز ۱۴۰۲ مشهد؛ شلوغ‌ترین ایام حرم امام رضا علیه السلام

علی رغم وجود آب و هوای سرد مشهد در ایام نوروز اما در این زمان قیمت هتل و همچنین پرواز و بلیط‌ها به سرعت افزایش خواهد یافت. پس بهتر از از یک ماه زودتر در مشهد اقدام به رزرو بلیط و همچنین هتل آپارتمان و یا هتل ۲ یا ۳ ستاره در مشهد بنمایید.

تور‌های نوروزی ۱۴۰۲ اصفهان

نزدیکی به تهران یکی از دلائل اصلی سفر به اصفهان در ایام تعطیلات نوروز می‌باشد. تور‌های نوروزی ۱۴۰۲ اصفهان مانند هر سال با استقبال بسیار عالی روبرو خواهند بود به همین دلیل ممکن است علی رغم پر شدن تور قیمت آن به شدت افزایش یابد.
پیشنهاد ما این است که در هنگام سفر به اصفهان در یکی از هتل‌های سنتی این شهر مانند هتل شاه عباسی اقامت نمایید و از تعطیلات مزبور لذت ببرید.

تور‌های نوروزی 1402 اصفهان

تور‌های نوروزی 1402 شهر تبریز

یکی از مهترین تور‌های نوروز که هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی انجام می‌شود تور تبریز می‌باشد.
این‌تور زیبای نوروزی با اقامت در بهترین هتل‌های این شهر انجام شده و می‌تواند اوقات بسیار عالی را برای شما به ارمغان آورد.
قیمت تورهای‌های نوروزی تبریز نیز معمولاً به دلیل افزایش تقاضا ممکن است تا ۵۰ درصد افزایش یابد.
از آنجا که قیمت این تور‌ممکن است در روز‌های اخر پر‌شده باشد، بهترین راه این می‌باشد که حداقل یک هفته زودتر اقدام به رزرو آن شود.

تور‌های نوروزی 1402 قشم با و هواداران خاصش

آب و هوای جزیره قشم در فصل نوروز دقیقاً مانند کیش می‌باشد و تنها تفاوتش در بهاری‌تر بودن آن است.
در قشم هر لحظه امکان دارد که شاهد بارش باران بهاری باشیم.
این جزیره زیبا دارای جاذبه‌های مختص به خود می‌باشد. و دلیل بیشتر افراد برای سفر به قشم ممکن است خرید باشد. به همین دلیل ممکن است قیمت‌های تور کیش در این ایام به سرعت بالا برود.
اگر خواهان یک تور زیبا مانند کیش می‌باشید تور قشم ۱۴۰۲ می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

تور‌های نوروزی 1402 قشم

تور‌های نوروزی 1402 چابهار

در تعطیلات نوروزی معمولاً منطقه آزاد چابهار نیز بسیار شلوغ خواهد شد. زیرا این بندر همیشه جاذبه‌های زیبای خود را داشته و معمولاً د‌ر ایام بهار این متاطق بسیار شلوغ خواهد بود.
در فصل بهار میزان پرواز‌ها بسیار شلوغ‌تر شده ولی علی رغم افزایش تعداد پرواز‌ها معمولاً قیمت آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. برای خرید بلیط چابهار بهترین زمان دو هفته قبل از تعطیلات نوروز می‌باشد.

تور‌های نوروزی ۱۴۰۲ شیراز

تور‌های نوروزی هر ساله به دلیل زیبایی‌های خاص شیراز به ویژه در ایام نوروز طرفداران زیادی دارد. علت این امر نیز این می‌باشد که آب و هوای عالی این شهر در ایام‌نوروز هر ساله هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به خوب جذب می‌کند.
همین امر سبب گرانتر شدن بلیط‌های نوروزی برای شیراز و کمیابی آن‌ها شده و در انتها قیمت هتل‌ها و همچنین سایر موارد نیز به شدت افزایش خواهد یافت. به همین دلیل لازم است از حدود یک ماه تا دو هفته قبل از سفر به شیراز اقدام به رزرو بیط بنمایید.

تور‌های نوروزی 1402 شیراز

تور‌های نوروزی ۱۴۰۲ آنتالیا
بعد از شهر استانبول، انتالیا بهترین شهر ترکیه در جذب مسافران ایرانی می‌باشد. هر ساله مسافران بسیار زیادی از ایران به ترکیه سفر می‌کنند.

تور‌های نوروزی ۱۴۰۲ ارمنستان

یکی از زیباترین کشور‌ها که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری می‌باشد و بسیار به ایران نزدیک می‌باشد کشور ارمنستان می‌باشد. این کشور به دلیل نزدیکی به ایران برای مسافرت بسیار مقرون به صرفه است. هر ساله افراد زیادی به این کشور سفر می‌کنند.
اگر بخواهید به این کشور زیبا سفر کنید، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیادی خواهید دید. ضمنا از آب و هوای بهاری آن نهایت لذت را خواهید برد.

تور‌های نوروزی 1402 ارمنستان

تور‌های نوروزی کشور گرجستان در سال ۱۴۰۲

سفر به این کشور مناسب آن دسته از افرادی می‌باشد که به نبال یک سفر ارزان هستند. زیرا می‌خواهند علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، قیمت غذا و سایر موارد نیز ارزان باشد.
قیمت غذا در این کشور نسبت به سایر جا‌ها بسیار ارزانتر بوده و افراد می‌توانند پول بیشتری را خرج نمایند.
بهترین زمان سفر به گرجستان فصل بهار بوده و اگر می‌خواهید یک سفر نوروزی زیبا داشته باشید می‌توانید به این کشور سفر کنید.

تورو نوروز 1402 گرجستان

تور‌های نوروزی ۱۴۰۲ تایلند

تور نوروز به تایلند برای افرادی که خواهان داشتن تجربه سفر به این کشور می‌باشند بسیار جذاب است. زیرا در تایلند بیشتر ایام سال آب و هوا بسیار بد بوده ولی در فصل بهار بسیار عالی می‌باشد. علاوه بر این سفر به تایلند در فصل نوروز بسیار جذاب بوده و می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای شما باشد.

تور نوروز 1402 تایلند

سخن آخر

امیدواریم که این مقاله برای خرید تور‌های نوروزی 1402 برای شما مفید بوده باشد. برای خرید انواع تور های داخلی مانند تور کیش، تور مشهد، تور تبریز و … و تور های خارجی مانند تور استانبول، تور دبی و … میتوانید به سایت “های تور” مراجعه کنید و تور مورد نظر را به صورت نقد یا اقساط تهیه فرمایید.

همچنین برای مطالعه مطالب بیشتر در حوزه گردشگری و راهنمای سفر ها به “وبلاگ های تور” نیز سر بزنید.

کلمات مرتبط

تور کیش از مشهد, تور کیش ارزان, قیمت تور کیش, تور کیش از کرمان, تور کیش از ساری, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش دی ماه ۱۴۰۰, تور کیش عید 1402, تور کیش عید1402, تور کیش نوروز 1402, تور کیش نوروز1402, تور‌های نوروزی 1402

منابع

shorturl

tinyurl

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *