قلعه وحشت کیش، مهیج و ترسناک

خرید بلیط قلعه وحشت کیش

جزیره ی زیبای کیش یکی از بزرگترین مقصد های گردشگری است. یکی از دلایلی که هر ساله تعداد زیادی از مسافران را به این جزیره می کشاند وجود امکان تفریحی است که بسیار با کیفیت و متنوع اند.یکی از مناطق تفریحی و هیجان انگیزی که می توانید در تور کیش تجربه کنید قلعه وحشت است.

قلعه وحشت کیش

همه چیز درباره ی قلعه وحشت کیش

قطعا نام هتل ارم کیش را بارها شنیده اید. این هتل 5 ستاره مقصد بسیاری از تورهایی است که با عنوان تور کیش برگزار می شوند.

قلعه وحشت کیش در ضلع جنوبی هتل ارم واقع شده و برای رفتن به این مجموعه باید به خیابان داریوش کیش و پشت هتل ارم سری بزنید.

این قلعه نخستین قلعه وحشت ایران است که می توانید ساعات هیجان انگیزی را در آن تجربه کنید.

شرایط ورود به قلعه

این خانه وحشت شبیه امکان تفریحی دیگری که در این جزیره قرار دارد دارای برخی محدودیت هاست که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

با توجه به اینکه قرار است اتفاقات هیجان انگیزی را در این خانه وحشت تجربه کنید، بدیهی است که ورود افرادی با شرایط جسمی خاص به این قلعه وحشت مجاز نباشد.

خرید بلیط قلعه وحشت کیش

به روایت دیگر ورود افرادی که از ناراحتی قلبی رنج می برند و یا ناراحتی های تنفسی دارند و یا دچار مشکلات حرکتی هستند به قلعه وحشت کیش مجاز نیست.

اگر رفتن به قلعه وحشت کیش یکی از برنامه های تور کیش شماست و شرایط جسمی شما به گونه ای است که نمی توانید به این قلعه بروید بهتر از تورلیدر خود را درجریان قرار داده و در این بخش از تفریحات جزیره کیش شرکت نکنید.

علاوه بر این با توجه به ژانر وحشتی که در سطوح مختلف در این مجموعه تجربه خواهید کرد ورود کودکانی که زیر 5 سال دارند به این قلعه مجاز نیست و شما نمی توانید کودکان زیر 5 سال را با خود ببرید.

به جز مواردی که در مورد ورود به این قلعه ذکر کردیم شرایط خاص دیگری برای ورود به قلعه وجود ندارد و همچنین لازم به ذکر است که حضور هم زمان خانوم ها و آقایان در این قلعه مجاز است و می توانید در کنار یک دیگر ساعات خوشی را در این قلعه تجربه کنید.

در قلعه وحشت چه چیزی را تجربه خواهید کرد؟

یکی از نکات قابل توجه در مورد این قلعه وحشت متنوع بودن ژانر هایی است که در آن اجرا می شود.

به این صورت که شما می توانید ژانر مورد نظر خود را با توجه به هیجانی که می خواهید تجربه کنید انتخاب کنید.

ژانر های وحشت این قلعه در سه سطح برای شما آماده شده است:

سطح اول؛ اگر به قلعه وحشت بروید و سطح اول را انتخاب کنید، یک پکیج پر از ترس و وحشت را دریافت خواهید کرد، اگر می خواهید نهایت هیجان را انتخاب کنید و یا بسیار شجاع هستید انتخاب این سطح برای شما مناسب است.

سطح دوم؛ همانطور که از شماره این سطح پیداست، با یک سطح متوسط و معمولی رو به رو خواهید بود. این سطح مناسب افرادی است که نه آن قدر شجاعند و نه آن قدر ترسو که نخواهند ترس و هیجان را تجربه کنند.

سطح سوم؛ این سطح را به نام کم اکشن نیز می شناسند، همانطور که در شرایط سنی ورود به قلعه ذکر شد، افراد بالای پنج سال اجازه ورود به قلعه را دارند.

اما همانطور که از سطوح طراحی شده پیداست، سطح یک و دو مناسب افرادی که سنی بین 5 تا 14 سال دارند نیست؛ به همین سبب سطح سه ویژه شرکت کنندگانی که زیر 14 سال هستند طراحی شده است.

آدرس قلعه وحشت کیش

در قلعه وحشت چه چیزهایی را تجربه خواهید کرد؟

در قلعه وحشت کیش قرار است یک فیلم ترسناک اجرا شود که خود شما بازیگران آن خواهید بود.

به محض ورود به این قلعه ترس به سراغ شما می آید چرا که وارد یک محیط بسیار تاریک خواهید شد.

از ابتدای شروع ژانر وحشت شما قرار است که فردی به دنبال شما بیفتد و شما باید با تعقیب گریزهایی که مملو از اتفاقات هیجان انگیز خواهد بود از تالار ها و مسیر های مختلف عبور کنید و هیجان و ترس را تجربه کنید.

در حین فرار باید مراقب باشید که به دیوار و مسیر های بن بست برخورد نکنید و سعی کنید که خودتان را به هر نحوی که هست نجات بدهید.

امکانات قلعه وحشت کیش

یکی از نکات قابل توجه در مورد این مجموعه وجود یک لیدر است.

برای هر گروهی که وارد قلعه وحشت کیش می شود و قرار است یک وحشت را در تور کیش تجربه کند یک لیدر در نظر گرفته می شود.

این لیدر در ابتدا با چراغ قوه با شما همراه شده و شما را در ادامه مسیر فرار و هیجان همراهی خواهد کرد.

از دیگر امکانات این قلعه وحشت می توان به دوربین هایی اشاره کرد که در طول مسیر فرار از شما عکس برداری خواهند کرد.

عکس هایی که در طول مسیر از شما گرفته می شود پس از پایان بازی به درخواست خود شما و به انتخاب خود شما با اخذ یک هزینه جدا چاپ شده و در اختیار شما قرار می گیرد تا خاطره ای ماندگار در ذهنتان ثبت کند.

جالب است بدانید که این عکس ها زمانی از شما گرفته می شوند که کاملا ترسیده اید! و شاید هرگز دیگر خودتان را در این حالت نبینید پس دیدن عکس ها را پس از پایان بازی از دست ندهید.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم وجود سطوح مختلف و ژانر های متنوع قلعه وحشت کیش یکی دیگر از دلایل محبوبیت این قلعه است.

تور کیش و قلعه وحشت کیش

هزینه ورود به قلعه

برای ورود هر شخص به قلعه باید یک بلیط جداگانه تهیه شود و قیمت این بلیط ها بین 50000 هزارتومان تا 100000 هزارتومان است.

لازم به ذکر است که اگر پس از پرداخت هزینه از ورود به قلعه امتناع کنید، هزینه شما به هیچ وجه برگردانده نمی شود.

ساعات کاری قلعه وحشت جزیره ی کیش

این خانه ی وحشت در ساعات اولیه صبح فعالیتی ندارد پس اگر قصد رفتن به این قلعه را دارید و با تور کیش به این جزیره سفر کرده اید برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنید که یک بعد از ظهر خالی برای رفتن به قلعه داشته باشید.

ساعت کاری این قلعه از ساعت 18 الی 2 بامداد است.

در آخر

در این مطلب سعی کردیم که به قلعه وحشت کیش بپردازیم و توضیحات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم. برای تهیه تور کیش میتوانید از طریق سایت “های تور” اقدام کنید. برای مطالعه مطلب های بیشتر در حوزه گردشگری میتوانید به وبلاگ “های تور” سر بزنید.

کلمات مرتبط

تور کیش ارزان, قیمت تور کیش, تور کیش از کرمان, تور کیش از مشهد, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش دی ماه ۱۴۰1, تور کیش لحظه آخری, تور کیش نوروز 1402, تور کیش عید 1402

منابع

shorturl

cutt

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *