تمیزترین هتل های کیش از نظر کاربران

تور کیش و هتل ترنج

تور کیش همیشه جزوه پرطرفدارترین تورها بین افراد بوده است. هرچند پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به کیش است؛ با این حال جاذبه‌های این جزیره همیشه دیدنی هستند و برای سفر به جزیره با تور کیش از کرمان همیشه در دسترس می‌باشند.

احتمالا برای شما هم به این فکر میکنید که از دید مسافران، کدام یک از هتل‌های کیش تمیزترند؟ همه ما احتیاج داریم تا پیش از سفر تمامی تدارکات را بطور درست و کامل فراهم کنیم. شناخت اقامتگاه‌های تمیز و انتخاب از بین آن‌ها برای رزرو نیز، از جمله اصلی‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی برای سفر است. سفر به کیش هم که بدون شک همیشه محبوب و پرطرفدار بوده؛ به همین خاطر وظیفه خود می‌دانیم تا در این مقاله به تمیزترین هتل‌های کیش بپردازیم و با آن‌ها آشنا شویم. چنانچه قصد سفر به جزیره را دارید و به دنبال هتل‌های تمیز کیش می‌گردید؛ حتما ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

رزرو تمیزترین هتل های کیش از دید مسافران را در ادامه ذکر می‌کنیم.

این روزها اولویت اکثر افراد برای اقامت در هتل‌ها، رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل‌های متنوع بهداشتی‌ است. تمیزی هتل از همان ابتدا از هر لحاظ چه آشکار و چه پنهان مهم بوده و هست اما امروزه، تبدیل به اصلی مهم در سفر شده است. هرچند در تمامی هتل‌های کیش ایمنی و بهداشت بطور مطلوب رعایت می‌شود اما با این حال، به انتخاب و تجربه مهمانان هتل، برخی از آنها در تمیزی شاخص‌تر از بقیه هستند. در ادامه می‌خواهیم این هتل‌ها را به شما معرفی کنیم.

تور کیش از نمای بالا

هتل مارینا پارک کیش (Marina Park Hotel)  

اقامتگاهی بسیار زیبا و معروف در جزیره کیش، هتل مارینا پارک  است که نزد مسافران از حسن شهرت بسیار مطلوبی برخوردار است. این هتل بسیار شکیل، از امکانات خوبی برخوردار بوده و ارائه‌دهنده خدمات بی‌نظیری است. از همه مهم‌تر، این هتل از دید مسافرانی که در آن اقامت داشته‌اند، بسیار مرتب و تمیز است.

 با توجه به تجربیات مسافرانی که با تور کیش از کرمان به جزیره سفر کرده و این هتل را انتخاب نموده‌اند، تمامی اقدامات ایمنی و بهداشتی به خوبی در آن اجرا شده است و هتل در تمامی فضاهای اختصاصی و اشتراکی مرتب و تمیز می‌باشد.

هتل مارینا پارک،  دارای معماری بسیار شکیل و مدرنی است. این هتل ارائه‌دهنده امکاناتی نظیر، خدمات کامل تفریحات ساحلی، کافی‌شاپ، رستوران، سونا، جکوزی، مرکز ماساژ و سالن ورزش برای مهمانان است.

تور کیش و هتل مارینا پارک

هتل هلیا کیش(Helia Hotel)

هلیا، هتل سه ستاره کیش یکی از هتل‌های جزیره است که از دید مسافران، یکی از مرتب‌ترین و تمیزترین هتل‌های ارزان کیش است. چنانچه با تور کیش قصد سفر به جزیره و اقامت را دارید، هتل هلیا انتخاب مناسبی برای داشتن اقامتی تمیز و ارزان است. رزرو هتل هلیا در کنار دیدنی‌های جزیره کیش می‌تواند برنامه‌ای خوب برای داشتن سفری تفریحی و ارزان به کیش باشد.

پرسنل باتجربه و آموزش‌دیده هتل هلیا،  به خوبی قوانین بهداشتی را رعایت می‌کنند و در نهایت، خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظم هتل کاملا راحت کرده‌اند. هلیا مورد بازسازی قرار گرفته و توانسته سطح خدمات و امکاناتش را افزایش دهد. هتل هلیا علاوه بر ویژگی تمیزی، دسترسی بسیار مطلوبی به ساحل خیج فارس و مراکز متنوع و مهم جزیره نظیر مرکز خرید مریم و ونوس دارد.

هتل هلیا کیش

هتل ترنج کیش  (Toranj Hotel)  

یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش هتل ترنج است که دارای شهرت بین‌المللی مطلوبی می‌باشد. این هتل هم دارای سبک معماری متفاوتی است و هم شیوه آن در حفظ بهداشت و ایمنی، زبانزد میهمانانش است.

براساس نظرات افرادی که تجربه اقامت در هتل ترنج را داشته‌اند، پاکیزگی در تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل و همینطور فضاهای مشترک نظیر لابی، سالن ورزشی و رستوران‌های هتل بطور مطلوب رعایت می‌شود. هتل ترنج به‌عنوان میزبان، همواره خدماتش را در راستای سلامت و بهداشت مهمانان ارائه مینماید.

هتل ترنج در بخش شمال غربی جزیره کیش واقع شده و در ۲ فاز هتل ساحلی و هتل روی آب بنا گشته است. در کنار رعایت بهداشت و تمیزی، امکانات هتل به طرز فوق‌العاده‌ای خاص و مدرن ارائه می‌شود. بعضی از امکانات هتل ترنج عبارتند از:

  • رستوران‌های متنوع و کافی‌شاپ ساحلی
  • سالن اسپا با اتاق‌هایی که دارای کف شیشه‌ای هستند
  • سالن ورزش برروی آب
  • خانه بازی کودکان
  • سالن بیلیارد و…

نکته قابل‌توجهی که در هر گوشه از هتل ترنج کیش نظر را به خود جلب می‌کند، تلاش هتل در حفظ  پاکیزگی محیط زیست و هم راستایی با اکو سیستم جزیره کیش است.

تور کیش و هتل ترنج

 هتل داریوش کیش  (Dariush Grand Hotel)

یکی از هتل‌های مجلل جزیره هتل پنج ستاره داریوش کیش است که علاوه بر اینکه زبانزد خاص و عام میباشد، بسیار شکیل و چشم‌نواز است. همچنین توانسته پاکیزگی و بهداشت را هم به خوبی رعایت کند. هتل داریوش کیش تلاش دارد تا تمدن کهن پارسی را در جای جای خود نشان دهد و فرهنگ پاکیزه ایرانی را هم بطور مطلوب به نمایش بگذارد.

اتاق‌های هتل بین‌المللی کیش مورد نظافت روزانه قرار می‌گیرند. بخش‌های عمومی هتل علاوه بر رعایت نظافت، کاملاً ضدعفونی می‌شوند. هتل داریوش علاوه بر این موارد،  امکانات تفریحی و رفاهی مطلوب و خوبی نظیر غـواصی اختصاصی، زمین‌های تنیس اختصاصی، سالن بیلیارد، دریاچه اختصاصی و سالن ورزش برای مسافران خود فراهم کرده است.

یکی از مهمانان هتل که با تور کیش از کرمان به جزیره سفر کرده؛ ‌درباره تجربه اقامتی خود در این هتل بیان داشت: تجربه‌ای فوق‌العاده از اقامت در هتل داریوش داشتم. برای 3 شب و 4 روز با همسرم در هتل داریوش کیش اقامت داشتیم و از تمامی امکانات و خدمات، به‌ویژه تمیزی در تمامی قسمت‌ها از جمله اتاق‌ها بسیار راضی بودیم. برای سفر بعدی و اقامت در جزیره بدون شک انتخاب ما هتل داریوش است.

هتل داریوش کیش

هتل فلامینگو کیش(Flamingo Kish)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های جزیره کیش، هتل چهار ستاره فلامینگو کیش است که اقامت در آن بی‌بروبرگرد تجربه فوق‌العاده‌ای می‌باشد. هتل فلامینگو در کنار اینکه دارای هزینه‌ای به‌صرفه و اقتصادی است، بسیار تمیز و مجهز می‌باشد.

هتل فلامینگو جدیدا مورد بازسازی قرار گرفته و علاوه بر توجه به بهداشت و پاکیزگی فضا، امکانات تفریحی نظیر محیط باز و محوطه هتل با آب‌نما و آلاچیق‌، سالن کنفرانس و همایش، رستوران و کافی‌شاپ را به‌عنوان میزبان برای مهمانان خود فراهم کرده است.

جمع‌بندی

بدون شک تعداد هتل‌های تمیز کیش فراتر از 5 هتلی هستند که در این مطلب ذکر کردیم و این اقامتگاه‌ها، تنها نمایندگانی از میان آن‌ها هستند. چنانچه قصد سفر به کیش را با تور کیش دارید، توصیه می‌کنیم حتما درباره محل اقامت‌تان تحقیق و بررسی کنید. اینگونه اقامتی مطمئن در کنار تجربه سفری خوش خواهید داشت. برای خرید تور کیش می‌توانی از طریق “سایت های تور” اقدام نمایید.

منابع

bitly

shorturl

tinyurl

کلمات مرتبط

تور کیش از مشهد, تور کیش ارزان, تور کیش علی بابا, تور کیش از کرمان, تور کیش لحظه آخری, تور کیش اسفند ۱۴۰۰, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش ارزان دقیقه 90

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *