ماه‌عسل رمانتیک با اقامت در این 4 هتل کیش

هتل های کیش

انتخاب جزیره کیش به عنوان مقصد ماه‌عسل و یا گذراندن سفرهای خاطره انگیز در کنار عزیزانتان، بهترین گزینه خواهد بود. هتل‌های لوکس جزیره کیش آماده خدمت‌رسانی به شما مسافران بوده تا اقامتی به یادماندنی را در این جزیره تجربه کنید. در مقاله ماه‌عسل رمانتیک با اقامت در این 4 هتل کیش می‌توانید اطلاعاتی قبل از تور کیش خود به دست آورید.

بیشتر بخوانید: جاذبه های گردشگری 🎡 کیش که نباید از دست بدهید!

اتاق های vip هتل ترنج کیش

ماه‌عسل رمانتیک با اقامت در این 4 هتل کیش

هتل ترنج کیش

یکی از هتل‌های لاکچری و بسیار رمانتیک در جزیره کیش که بدون شک با رزرو آن اقامتی خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد، هتل ترنج کیش می‌باشد. اتاق‌های کلبه مانند و کف‌شیشه‌ای روی آب این هتل در کنار خدمات فوق‌العاده همچون سالن ماساژ، سالن بدنسازی،استخر، جکوزی و …. ماه‌عسلی به یادماندنی برایتان به یادگار می‌گذارد.

به جای اینکه هزینه چندین برابر کرده و به فکر اقامت در هتل‌های سواحل کاراییب و یا مالدیو باشید، می‌توانید در داخل کشور به جزیره کیش سفر کنید و این حس را در هتل ترنج کیش تجربه کنید.

عکس هوایی هتل ترنج کیش

هتل مارینا پارک کیش

یک هتل با چشم‌اندازی رو به دریا، بدون شک‌ رویای افرادی است که قصد گذراندن ماه عسل در کنار عزیزشان را دارند. هتل مارینا پارک کیش همه‌ی آن چه از اقامت در یک هتل لوکس را انتظار دارید برایتان فراهم خواهد کرد. موقعیت مکانی نزدیک به تمامی تفریحات آبی، خدمات فوق‌العاده ی این هتل همچون پارک آبی اختصاصی، استخر، سونا، جکوزی، رستوران‌ها و فودکورت و … از جمله خدماتی است که برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

ماه‌عسل رمانتیک با اقامت در این 4 هتل کیش

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازار کیش

هتل داریوش کیش

هتلی با طراحی خاص و بی نظیر با ایده از معماری تخت جمشید و بناهای دوران هخامنشی با پنج ستاره کیفیت در جزیره زیبای کیش در انتظار مسافران این جزیره می‌باشد. سوییت‌هایی که برای ماه‌عسل مهمانان در نظر گرفته شده با منظره‌ای رو به دریا خاطره‌ای به یادماندنی را در ذهنتان ثبت خواهد کرد. سالن بیلیارد، سالن‌های ماساژ، پینگ پنگ،قایق سوای، اتاق‌هایی با امکانات و خدمات بالا و … از جمله امکانات موجود در هتل پنج ستاره داریوش کیش بوده که برای مسافران در نظر گرفته شده است.

نمای بیرونی هتل داریوش کیش

هتل شایان کیش

اگر به دنبال اقامت در هتلی لوکس و البته موقعیت مکانی نزدیک به مراکز خرید و ساحل زیبای اسکله چوبی هستید، اقامت در هتل شایان گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. کافی شاپ و رستوران همچنین دیگر امکانات موجود در این هتل پنج ستاره اقامتی به یادماندنی و خاطره انگیز را در سفر ماه‌عسلتان به یادگار خواهد گذاشت.

نمای بیرونی هتل شایگان کیش

بیشتر بخوانید: زورب بال کیش ، کوچک و بزرگ نمیشناسد !!!

سخن آخر:

امیدواریم که مقاله ماه‌عسل رمانتیک با اقامت در این 4 هتل کیش برای شما مفید بوده باشد.

جزیره‌ی زیبای کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی و امکانات منطقه آزاد، قطب اصلی گردشگران داخلی و خارجی به شمار می‌آید. با انتخاب مکان‌ای تفریحی و جاذبه‌های گردشگری این جزیره قبل از تور کیش می‌توانید سفری به یادماندنی را در کیش تجربه کنید. برای خرید تور کیش اقساطی، تور کیش لحظه آخری می‌ توانید از بهترین سایت تور کیش، “های تور” اقدام به خرید و رزرو تور کیش نمایید.

اگرعلاقه به مطالعه مقالات بیشتر دارید می توانید به “وبلاگ های تور” سر بزنید.

در “های تور” امکان رزرو و خرید تور کیش از مشهد، تور کیش از تهران، تور کیش از یزد، تور لحظه آخری اصفهان و دیگر تور های ارزان برای گردشگران فراهم آمده است.

کلمات کلیدی:

قیمت تور کیش, تور کیش از مشهد, تور کیش ارزان, تور کیش از کرمان, تور کیش خرداد, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش ارزان دقیقه 90

منابع

tinyurl

bitly

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *