معرفی ارزان‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش

جزیره کیش جزو یکی از دیدنی‌ترین و محبوب‌ترین جزایر در کشورمان بوده، که هر ساله شماری از گردشگران داخلی و خارجی از این جزیره زیبا دیدن می‌کنند. علاوه بر مکان های تفریحی و گردشگری متعددی که در این جزیره وجود دارد، مراکز خرید متعدد کیش نیز دلیلی برای جذب گردشگر در کیش به شمار می‌آید. از همین رو مسافرانی که با تور کیش به این جزیره سفر کرده‌اند از گشت و گذار در مراکز خرید و پاساژ‌های متعدد کیش غافل نمی‌شوند. در ادامه مقاله معرفی ارزان‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش با ما همراه باشید، تا قبل از تور کیش پاسخی برای سوال کدام مراکز خرید کیش بروید؟ داشته باشید.

مجتمع‌های-تجاری-کیش

معرفی ارزان‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش

در این بخش قصد داریم تا با معرفی لوکس‌ترین مراکز خرید کیش، لذت گشت و گذار در این مراکز خرید مجلل را در سفر به کیش برایتان فراهم آوریم. در این مراکز خرید می‌توانید از با کیفیت ترین وسایل همچنین برندهای معتبر خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان تور کیش، تجربه ی یک سفر عالی

بازار پردیس 2

موقعیت مکانی بازار پردیس 2 در نزدیکی مجتمع خرید پردیس1 واقع در نوار ساحلی شرقی کیش بوده که با طراحی و معماری بی‌نظیر در دسته مراکز لوکس کیش قرار گرفته است. در این پاساژ می‌توانید معتبرترین برندهای خارجی از محصولاتی نظیر لوزام خانگی، عطر، کیف، لباس، کفش، لوازم آرایش را با اطمینان خریداری کنید.

مرکز-خرید-پردیس2-کیش

بازار زیتون کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که در نوار ساحلی این جزیره بوده و جزو مراکز خرید لوکس به شمار می‌آید، می توان بازار زیتون نام برد. دو طبقه‌ی موجود در این پاساژ دارای فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها و مغازه‌های متعددی بوده که با اجناس متنوع در خدمت مسافران می‌باشد. نزدیکی این پاساژ به مراکز خریدی همچون پردیس 1 و پردیس2 ، مرکز تجاری و همچنین مرکز خرید پانیذ و البته اسکله چوبی می‌توان از مزایای آن برشمرد. مجتمع اقامتی پارسیان را هم می‌توان از نزدیک ترین مکان اقامتی به این مرکز خرید نام برد.

مرکز-خرید-زیتون-کیش

بیشتر بخوانید: تور لوکس، گران ترین تور از نظر گردشگران در 2022

مرکز خرید رویا مال کیش

اگر در تور کیش هدفتان خرید از محصولات برند و روز دنیا می‌باشد، خرید از مرکز خرید رویا مال کیش واقع در خیابان رودکی جزیره را از یاد نبرید. این مجموعه خرید جزو جدیدترین مراکز خرید در کیش بوده که با معرفی محصولات برند خارجی در 5 طبقه با 131 غرفه تجاری همچنین با کیفیت ترین رستوان روباز آماده خدمت‌رسانی به مسافران و کیشوندان عزیز می‌باشد.

مرکز-خرید-رویال-کیش

مرکز دامون کیش

یکی از بهترین مراکز خرید کیش را می‌توان مرکز خرید دامون کیش نام برد. این مرکز خرید که جزو مراکز لوکس جزیره به شمار می‌آید در خیابان واقع شده است. در این مرکز می‌توانید انواع طلا و زیورآلات، فروشگاه‌های موادغذایی و شکلات، انواع لوازم دیجیتال، کیف و کفش برند همچنین پیست اسکی روی یخ و رستوران و فودکورت را خریداری و لذت ببرید.

مرکز-خرید-دامون-کیش

مرکز تجاری کیش

بدون شک یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید کیش را می‌توان مرکز خرید تجاری این جزیره نام برد. مرکز تجاری با 479 مغازه، فروشگاه و بوتیک از با کیفیت‌ترین محصولات در خدمت مسافران و کیشوندان می‌باشد.می‌توانید در این مرکز خرید با تنوع و قدرت انتخاب بالایی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین معماری بی نظیر و طراحی چشم نواز این پاساژ نظر مسافران را به خود جلب کرده است. نزدیکی این پاساژ به اسکله‌چوبی و دیگر مراکز خرید نظیر زیتون پردیس 1 و 2 و تالار شهر از مزایای دیگر خرید از این پاساژ به شمار می‌آید.

مرکز-خرید-کیش

مراکز خرید ارزان کیش

اگر به دنبال یک سفر ارزان به کیش هستید می‌توانید با تور کیش اقساطی از “های تور” و یا تور کیش لحظه آخری، از این جزیره زیبا با کمترین هزینه دیدن کنید. با سفر به کیش با انتخاب مراکز خرید ارزان می‌توانید با کیفیت‌ترین اجناس را از این جزیره با قیمت مناسب خریداری کنید.

مرکز خرید مروارید

بازار مروارید جزیره کیش جزو مراکز خرید با اجناس متنوع و با کیفیت و البته قیمت مناسب بوده و انتخاب مناسب برای افرادی خواهد بود که به دنبال یک مرکز خرید ارزان در کیش هستند. معماری زیبای مرکز خرید مروارید الهام گرفته از دوران هخامنشی بوده که جزو قدیمی ترین مراکز خرید در کیش نیز به شمار می‌آید. در مرکز خرید مروارید می‌توانید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و لوازم خانه و آشپزخانه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

مرکز-خرید-مروارید-کیش

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های کیش از نظر گردشگران

مرکز خرید پاندا

مرکز خرید پاندا یکی از مراکز خرید ارزان کیش بوده که با موقعیت مکانی مناسب آن، امکان دسترسی آسان به بخش‌های مختلف جزیره از جمله هتل گلدیس کیش، میدان هرمز و …را برای شما فراهم می‌آورد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک، قهوه و شکلات، زیورآلات،بدلیجات و لوازم تحریر، کالاهای تزیینی و دکوری همچنین وسایلخانه و آشپزخانه و … با قیمت مناسب خریداری کنید.

مرکز-خرید-پاندا-کیش

مرکز خرید ونوس

300 غرفه تجاری موجود در مرکزخرید ونوس کیش این امکان را برای مسافران فراهم می‌آورد تا بتوانند با قدرت انتخاب بالایی از این مرکز خرید، خرید خود را انجام دهند. شما می‌توانید انواع پوشاک و یا سوغاتی برای عزیزانتان را از این پاساژ با قیمت مناسب ارزان خریداری کنید. موقعیت مکانی مرکز خرید ونوس واقع در خیابان ثنایی جزیره بوده و نزدیکی این پاساژ به ساحل، یکی از مزایای گشت و گزار در مرکز خرید ونوس به شمار می‌آید.

مرکز-خرید-ونوس-کیش

مرکز خرید پانیذ

اگر به دنبال خرید از یکی از مراکز خرید ارزان جزیره کیش هستید، بدون شک انتخاب مرکز خرید پانیذ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. موقعیت جغرافیایی نزدیک این پاساژ به مراکز خرید متنوع همچون مرکز تجاری، پردیس 1 و 2، بازار زیتون همچنین نزدیکی آن به ساحل زیبای کیش و اسکله از مزایای دیگر خرید از این پاساژ می‌باشد. غرفه های طلا و جواهر، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، فروشگاه و سوپر مارکت، لوازم خانگی و … آماده خدمت رسانی به شما می‌باشند.

مرکز-خرید-پانیذ-کیش

سخن آخر:

امیدواریم که مقاله معرفی ارزان‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش برای شما مفید بوده باشد. های تور در تلاش است جهت رفاه حال شما گردشگران تور های متنوع را در صفحه فروش خود فراهم آورد. شما می‌توانید در این سایت از قیمت تور کیش از مشهد مطلع شوید. همچنین در این سایت تور کیش می توانید تور کیش مشهد و تور کیش ارزان از مشهد را خریداری کنید.

اگر علاقه به خواندن مقالات بیشتر در حوزه گردشگری دارید می‌توانید به وبلاگ “های تور” مراجعه کنید.

کلمات کلیدی:

قیمت تور کیش, تور کیش از مشهد, تور کیش ارزان, تور کیش از کرمان, تور کیش خرداد, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش ارزان دقیقه 90

منابع

tinyurl

bitly

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *