تور کیش و بولینگ مریم، سفر به سوی هیجان

تور کیش و بولینگ مریم

تور کیش از بهترین فرصت‌ها برای کسانی است که به دنبال هیجان و خلق لحظات جذابی هستند زیرا در تور کیش ارزان از مشهد می‌توانند دیدنی‌های جذابی را ببینند و هیجانات مختلفی را تجربه کنند. این جزیره زیبا دارای تفرجگاه‌های مختلفی است که یکی از بهترین آنها بولینگ مریم کیش می‌باشد. اگر به این جزیره سفر کرده باشید با این مرکز آشنا شده‌اید اما اگر قصد مسافرت را دارید بولینگ را در لیست گردش خود قرار دهید بدون شک اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد. در ادامه این مطلب از های‌تور می‌خواهیم در مورد بولینگ مریم صحبت کنیم و نوع و محل آن را معرفی کنیم. برای شناخت بیشتر همراه با ما تا پایان مقاله بمانید.

تور کیش و بولینگ مریم

آشنایی با بولینگ مریم

این مجموعه در سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرده و روزانه علاقه مندان زیادی در این سالن بزرگ ورزشی لحظات خوبی را سپری می‌کنند. این سالن مجهز به وسیله‌های ورزشی دیگری نیز می‌باشد. ویوی زیبای آن به طرف سواخل خلیج فارس بوده و چشم انداز محشری دارد. سالن ورزشی مجهز به وسایل مدرن ورزشی است. از جمله سرگرمی‌های دیگر بیلیارد، بدنسازی، دنیای بازی، انواع نوشیدنی و غذا در رستوران و کافه و استخر و جکوزی و سونا نیز برای مسافران وجود دارد.
در این سالن بازی‌هایی پرشوری وجود دارد که ساعات خوشی را برایتان رقم می‌زند. این سالن بولینگ به عنوان بزرگترین سالن در ایران معرفی می‌شود. ۱۶ میز بولینگ در این سالن هر کدام برای ۴ نفر وجود دارد. نورپردازی‌هایی که در این سالن وجود دارد به صورت بلک لایت است. تمامی مواردی که در یک سالن باید وجود داشته باشد در این مکان خواهید دید. پرسنل و کارمندانی که در بولینگ فعالیت دارند اخلاق مدار هستند و با مشتریان به نحو احسن رفتار می‌کنند.

تور کیش و هیجان در بولینگ مریم

چطور به بولینگ مریم کیش برویم؟

این مجتمع به مرکز شهر نزدیک است از این رو به راحتی می‌توان آدرس آن را پیدا کرد. در خیابان سنایی و در شرق این جزیره زیبا قرار دارد. برای رسیدن به این مجموعه از تاکسی زرد رنگ و از ون‌های موجود می‌توانید استفاده کنید. اگر دارای خودرو شخصی هستید می‌توانید آن را در پارکینگ مریم پارک کرده برای اینکار باید از بلوار دریا عبور کنید از اسکله تفریحی بگذرید.

اگر مایل هستید می‌توانید با دوچرخه این مسیر را طی کنید در صورت نیاز در نقاط مختلفی دوچرخه کرایه کنید. در فصل‌های مختلف سال ساعات بازدید مختلف است. در تابستان و بهار از ساعت ده تا یک بامداد و در فصل پاییز و زمستان از ساعات یازده تا دو بامداد برای توریست و مسافران گرامی باز است.تور کیش ارزان از مشهد لحظات خوشی را برای شما می‌تواند رقم بزند.

تور کیش و آشنایی با طبقات بولینگ مریم

آشنایی با امکانات مختلف بولینگ مریم

در ادامه قصد داریم شما را با امکانات و بخش‌های مختلف این مکان گردشگری، آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

بدنسازی و تناسب اندام در تور کیش ارزان از مشهد

اگر با تور کیش به این جزیره سفر کنید حتما به این سالن نیز خواهید رفت. بهتر است قبل از وارد شدن به این بولینگ از امکانات دیگری که دارد نیز مطلع شوید. سالن بدنسازی یکی از مکان‌های مهیج برای مسافران خواهد بود. افرادی که بدنساز هستند می‌توانند در طول مسافرت خود از این سالن به صورت روزانه استفاده کنند و تمرینات خود را به تاخیر نیندازند.

دستگاه‌های مختلفی در این سالن برای بدنسازان مانند اسکوات، پرس تخت، سیم کش دو طرفه و زیر بغل یا تردمیل و دوچرخه ثابت هستند. آقایان در نوبت بعد از ظهر و بانوان در سانس صبحگاهی در این سالن حضور دارند.

تور کیش و باشگاه بدنسازی بولینگ مریم

سونا و جکوزی

بعد از یک روز پر هیجان و خسته کننده یک سونا و جکوزی بهترین گزینه خواهد بود. سونا و جکوزی از امکانات مهم این سالن بزرگ می‌باشد. خوشبختانه در این بولینگ مریم دو سالن سونا برای زنان و مردان در نظر گرفته شده که در هر ساعت از روز بتوانند از سانس آن استفاده کنند. معماری و ساخت این بخش‌ها بسیار مدرن و فضای داخلی آن لاکچری است.

سرگرمی کودکان

برای کودکان نیز بازی‌های جذابی در نظر گرفته شده تا بتوانند بهترین ساعات را در این شهر برای خود به خاطر بسپارند. این بازی‌ها به صورت فعالیت‌های بدنی و بازی‌های کامپیوتری بوده و برای سنین پایین طراحی شده است. بازی‌های واقعیت مجازی یا متاورس که برای بزرگسالان نیز مهیج خواهد بود. تعداد زیادی از این بازی برای سن‌های مختلفی وجود دارد.

تور کیش و سرگرمی کودکان در بولینگ مریم

امکانات ورزشی

در طبقه اول این امکانات ورزشی وجود دارد. دارای دو سالن جداگانه خانوادگی نیز بوده که افراد می‌توانند سانس‌های مختلفی را در آنجا بگذرانند.

فودکورت‌ها

بعد از همه ورزش‌ها حتما اشتهای‌تان برای غذا زیاد شده و حتما دوست دارید بهترین غذاها را میل کنید. رستوران و کافه در طبقه دوم این مجموعه قرار دارد. انواع غذاهای دریایی و بومی در این رستوران وجود دارد. هر نوع دسر و نوشیدنی را قبل و بعد از غذا می‌توانید سفارش دهید. غذاهایی که طعم آنها تا مدت‌ها بر زبان‌تان و خاطرشان در ذهن‌تان باقی خواهد ماند. از همه مهمتر دارای کافه‌هایی در ساحل است که با موسیقی‌های مختلفی همراه است. در تور کیش می‌توانید همه این موارد را تجربه کنید و در قالب عکس آنها را ثبت کنید.

اطراف بولینگ مریم را بشناسید

  • موقعیت جغرافیایی که برای این مرکز وجود دارد باعث شده افراد بتوانند در طول روز به نقاط دیدنی زیادتری سر بزنند. فاصله این اماکن با بولینگ در حدود دو کیلومتر است. مجتمع تفریحات دریایی یکی دیگر از جذابیت‌هایی کیش که می‌توانید به آنجا نیز سری بزنید.
  • قدم زدن در اسکله تفریحی تنها ده دقیقه با این مکان فاصله دارد و با پای پیاده به راحتی به این اسکله خواهید رفت. پارک تفریحی کیبل اسکی نیز در نزدیکی این مجتمع قرار دارد. کشتی تفریحی و کارتینگ نیز از جذابیت‌های دیگر این منطقه می‌باشد.قلعه وحشت و بلاژ و .. از مکان دیدنی و شنیدی برای توریست‌ها خواهد بود.
  • هتل‌های مختلفی در این منطقه برای تور کیش وجود دارد که در اطراف بولینگ مریم قرار گرفته از جمله آنها هتل پارمیس، داریوش، هما و .. رستوران‌هایی مانند جوجه اناری و شاورما و .. که با غذاهای خوشمزه در نزدیکی این مجتمع خودنمایی می‌کنند. غذاهایی که باب میل همه نوع ذائقه پخته شده‌اند پذیرای مهمانان عزیز است.
  • از همه این امکانات بگذریم نوبت خرید می‌شود که خوشبختانه مراکز تجاری زیادی در این اطراف قرار دارند. ساینا، مروارید و مریم و … که همگی دارای به روزترین سوغاتی با برندهای مطرح دنیا اعم از پوشیدنی و انواع وسیله‌های برقی و دیجیتالی هستند. با انواع وسیله نقلیه می‌توانید در این منطقه رفت و آمد کنید.

برای خرید تور کیش می‌توانید از طریق سایت” های تور” به صورت نقد و اقساط خریداری نمایید.

منابع

tinyurl

bitly

shorturl

کلمات مرتبط

تور کیش از مشهد, تور کیش ارزان, تور کیش علی بابا, تور کیش از کرمان, تور کیش لحظه آخری, تور کیش مرداد, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش ارزان دقیقه 90

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *