تور کیش و حمل و نقل عمومی

تور کیش و گردش در جزیره

تور کیش در ایران از جمله تورهای گردشگری لاکچری و جذاب، به شمار می‌رود. کیش یک جزیره مرجانی شنی در خلیج فارس است که در 18 کیلومتری ساحل جنوبی ایران و در مجاورت جزیره قشم قرار دارد. شایان ذکر است که کیش و قشم در منطقه آزاد تجاری کشور قرار دارند. از این رو گردشگران خارجی می‌توانند با استفاده از تور ارزان کیش 3 شب و4 روز به این جزیره سفر کرده و تا 14 روز در آنجا اقامت داشته باشند. جالب اینجاست که از آنجایی که این جزیره از صخره‌های مرجانی رنگارنگ زیبا و منحصر به فردی برخوردار است، یک مکان عالی برای غواصی است.

تور کیش و گردش در جزیره

چگونه به جزیره کیش برویم؟

از آنجایی که کیش یکی از مقاصد گردشگری ایران است، راه‌های مختلفی برای رسیدن به این جزیره وجود دارد. از این رو در این راهنمای تور ارزان کیش 3 شب و4 روز شما را با روش‌های مختلف سفر به جزیره کیش و راه‌های حمل و نقل عمومی ‌در آنجا آشنا می‌کنیم.

سفر به کیش به وسیله هواپیما

پروازهای داخلی متعددی بین جزیره کیش و شهرهای مهم ایران از جمله تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، یزد، کرمان، رشت، تبریز، بندرعباس و … وجود دارد. همچنین توجه داشته باشید که کیش در منطقه آزاد تجاری کشور قرار دارد. اگر از یکی از کشور‌های خارجی به کیش سفر می‌کنید مستقیم به این جزیره پرواز کنید (بدون توقف در شهرهای دیگر ایران)، در این صورت می‌توانید بدون ویزای ایران وارد جزیره کیش شوید.
در نهایت توجه داشته باشید که فرودگاه بین المللی کیش دسترسی راحت به شهر را فراهم می‌کند. بر همین اساس می‌توانید از تاکسی‌های زرد رنگ یا مینی بوس برای رسیدن به مرکز شهر استفاده کنید. اما برخی از هتل‌های کیش ترانسفر رایگان از فرودگاه تا هتل را به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

تور کیش و پرواز مستقیم به کیش

سفر به کیش با اتوبوس

همچنین یکی دیگر از راه‌های رسیدن به کیش اتوبوس‌ها می‌باشند. شما می‌توانید از ترمینال شهر خود بلیط اتوبوس گرفته و به آنجا بروید.

سفر به کیش با قطار

امن ترین راه برای سفر به کیش و تور ارزان کیش 3 شب و4 روز سفر با قطار است. برای این منظور باید با قطار خود را به بندرعباس برسانید و سپس به بندرلنگه بروید. سپس می‌توانید با قایق از بندر به سمت جزیره کیش بروید.
بر این اساس می‌توانید از شهرهای متعدد ایران با قطار دیدن کنید. قطار بندرعباس مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، یزد و … را پوشش می‌دهد.

سفر به کیش با ماشین

بزرگراه‌های اصلی، سواحل جنوبی ایران را به سایر شهرها متصل می‌کند. بنابراین، بسیاری از مسافران برای شرکت در تور کیش ماشین شخصی را انتخاب می‌کنند، زیرا برنامه آن انعطاف‌پذیر است و سریع‌تر و راحت‌تر از اتوبوس و قطار است. برای این منظور باید به بندر چارک یا بندر لنگه بروید و از آنجا با قایق به جزیره کیش بروید.

تور کیش و سفر زمینی به کیش

حمل و نقل عمومی در کیش

اگرچه کیش چندان بزرگ نیست، اما اطلاعات حمل و نقل در این جزیره برای هر گردشگری ضروری است. از این رو در این راهنمای تور ارزان کیش 3 شب و4 روز شما را با روش‌های مختلف حمل و نقل در جزیره کیش آشنا می‌کنیم. در هر صورت می‌توانید ماشین شخصی با راننده کرایه کنید یا از تاکسی استفاده کنید.

تاکسی

می‌توانید با تاکسی در جزیره کیش بگردید و از جاذبه‌های آن دیدن کنید. برای این منظور شما دو گزینه دارید؛ تاکسی خطی زرد و تاکسی دربست. تاکسی‌ها معمولاً برای محاسبه کرایه از تاکسی متر استفاده می‌کنند.

مینی بوس

یکی دیگر از وسایل حمل و نقل عمومی در جزیره کیش مینی بوس است. این سرویس حمل و نقل عمومی دارای دو خط مجزا است که حدود 50 ایستگاه دارد که محدوده اصلی جزیره کیش را پوشش می‌دهد. به علاوه، مینی بوس‌ها ارزان تر از تاکسی هستند.

اجاره ماشین شخصی

اگرچه اجاره ماشین شخصی با راننده گران ترین گزینه برای رفت و آمد در جزیره کیش است، اما سریع ترین و راحت ترین انتخاب است. اما هزینه کرایه خودرو در جزیره کیش نسبت به سایر نقاط ایران بیشتر است.

تور کیش و اجاره ماشین در کیش

قایق تفریحی

می‌توانید سوار بر کشتی تفریحی یا قایق تفریحی از زیبایی‌های جزیره کیش دیدن کنید. بر این اساس، می‌توانید یک شام عالی در یک قایق تفریحی میل کنید یا می‌توانید صخره‌های مرجانی رنگارنگ را از میان آنها ببینید.

در جزیره کیش کجا غذا بخوریم؟

در سال‌های اخیر بازدید از رستوران‌ها و چشیدن غذاهای مختلف به یکی از جذاب ترین فعالیت‌های سفر تبدیل شده است. جالب است بدانید که این موضوع در ایران بسیار جدی گرفته شده است و می‌توانید رستوران‌های عالی و حتی بین المللی را در شهرهای این کشور پیدا کنید.
بر این اساس، انتخاب یک رستوران خوب در جزیره کیش که در هر گوشه آن رستوران وجود دارد، بسیار دشوار است. پس اگر می‌خواهید در طول سفرتان غذاهای لذیذ و باکیفیت را در بهترین رستوران‌های جزیره کیش بچشید با ما در این راهنمای تور کیش همراه باشید.

تور کیش

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور رستورانی شیک و زیبا در جزیره کیش است که در دل کوه ساخته شده است. معماری این رستوران شامل تخته سنگ‌های بزرگ و آبشارها و نقش برجسته‌هایی است که در کنار موسیقی زنده، فضای فوق العاده ای را ایجاد می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و غذاهای دریایی ارائه می‌شود. قابل ذکر است غذاهای فرانسوی که در رستوران کوه نور سرو می‌شود بسیار معروف است.

رستوران توتی فروتی

اگر می‌خواهید یک غذای خوشمزه را در کنار سواحل خلیج فارس تجربه کنید، رستوران توتی فروتی بهترین انتخاب برای شماست. این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد و یکی از رستوران‌های معروف جزیره کیش است. همچنین منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی، بین المللی، دریایی و فست فود می‌باشد. علاوه بر این، می‌توانید در حین غذا خوردن روی پشت بام چوبی رستوران توتی فروتی دریا را تماشا کنید. در نهایت اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران است.

تور کیش و بهترین رستوران های کیش

رستوران میرمهنا

یکی از رستوران‌های قدیمی و شناخته شده کیش رستوران میرمهنا است. این رستوران در محله میر مهنا قرار دارد و فضای بسیار بزرگ و مدرنی دارد. منوی رستوران متنوع است و شامل انواع غذاهای دریایی و کبابی می‌شود که «قلیه ماهی» بهترین غذا در این لیست است. همچنین اجرای موسیقی زنده از ویژگی‌های جذاب این رستوران است. علاوه بر این، رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل واقع شده است و تماشای دریا هنگام صرف غذا بسیار لذت بخش است.

برای تهیه تور کیش می‌توانید از طریق سایت “های تور” نسبت به خرید اقدام نمایید.

منابع

shorturl

tinyurl

bitly

کلمات مرتبط

تور کیش ارزان, تور کیش علی بابا, تور کیش از مشهد, تور کیش مرداد, تور کیش لحظه آخری, تور کیش از کرمان, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش ارزان دقیقه 90

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *