تور کیش و باشگاه سوارکاری در کیش

هزینه سوارکاری در سال 1402

تور کیش از جمله تورهای بسیار پرطرفدار در میان گردشگران محسوب می‌شود. گردشگران با استفاده از تور کیش ۴شب و ۵ روز، می‌توانند از مکان‌های دیدنی کیش بازدید کرده و اوقات خوشی را برای خود فراهم کنند. ازجمله مکان‌های دیدنی کیش، میتوان به باشگاه سوارکاری کیش اشاره کرد. این باشگاه یکی از تفریحات بسیار جذاب کیش محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید، تا شما عزیزان را با یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی کیش آشنا کنیم.

هزینه سوارکاری در سال 1402

معرفی باشگاه سوارکاری کیش

باشگاه سوارکاری کیش در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین‌المللی، در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید. این باشگاه پس‌ از مدتی برای آموزش به هنرجویان رشته سوارکاری به‌ کار گرفته شد. همچنین در سال 1385 و 1386 باشگاه سوارکاری کیش میزبان مسابقات کشوری بوده‌است. این باشگاه از سال 1382 به مدت 20 سال به بخش خصوصی واگذار شد. شما می‌توانید با آموزش در این باشگاه از یک سوارکار مبتدی، به یک سوارکار حرفه‌ای تبدیل شوید.

یکی از نکات مهم در باشگاه سوارکاری کیش، استفاده‌ همزمان خانم‌ها و آقایان از این باشگاه بوده‌ است. خانم‌ها و آقایان می‌توانند به‌صورت کاملا همزمان، در این مجموعه سوارکاری کرده و لحظات خوبی را برای خود فراهم کنند.

هزینه سوارکاری در سال 1401

آدرس باشگاه سوارکاری کیش

باشگاه سوارکاری کیش 6 هزار مترمربع مساحت دارد. این باشگاه در میدان حریره جزیره کیش و در نزدیکی دهکده المپیک قرار گرفته‌ است. به همین علت این باشگاه، با نام باشگاه سوارکاری المپیک نیز شناخته می‌شود. باشگاه سوارکاری کیش در حدفاصل بلوار المپیک و بلوار حریره قرار گرفته ‌است. در قسمت جنوبی باشگاه سوارکاری، بلوار میرمهنا به عنوان یکی از معروف‌ترین خیابان‌های کیش، قرار گرفته است.

ساعت کاری باشگاه سوارکاری کیش

ساعت کاری باشگاه سوارکاری کیش، هر روز از ساعت 8 الی 18 می‌باشد. این زمان در تمامی فصول و حتی روزهای تعطیل قابل رزرو است. پیشنهاد می‌شود که زمان صبح را برای رفتن به باشگاه سوارکاری کیش، انتخاب نمایید. با انتخاب صبح، علاوه‌ بر نشاط صبحگاهی و دریافت انرژی، زمان کافی برای بازدید از سایر امکانات جزیره را خواهید داشت. همچنین هنگام صبح، باشگاه سوارکاری کیش خلوت‌تر بوده و می‌توانید اسب مورد نظر خود را راحت‌تر انتخاب نمایید.

ساعات کاری باشگاه اسب سواری کیش

امکانات باشگاه سوارکاری کیش

در صورت تسلط کافی به اسب‌سواری، می‌توانید از مجموعه سوارکاری کیش اسب کرایه کرده و به سوارکاری مشغول شوید. در باشگاه سوارکاری کیش مانژ صحرایی برای گشت آزاد، مانژ سرپوشیده، فضای سبز و پیست کورس وجود دارد. باشگاه سوارکاری کیش برای پیست‌های زمستان گزینه بسیار مناسبی است. علاقه‌مندان می‌توانند در فصول سرد سال با استفاده از تور کیش ۴شب و ۵ روز، این جزیره را برای سوارکاری انتخاب نمایند. در باشگاه سوارکاری کیش، اسب‌هایی در مناطق ساحلی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. گردشگران می‌توانند بدون طی مسافت لازم برای رسیدن به باشگاه، در کنار ساحل به این تفریح بپردازند.

هتل‌های نزدیک به باشگاه سوارکاری کیش

هتل سه ستاره گلدیس کیش، از سمت شرق به باشگاه سوارکاری بسیار نزدیک است. تنها چند دقیقه لازم است تا از هتل سه ستاره گلدیس کیش به باشگاه سوارکاری برسید. در سمت راست باشگاه، هتل دو ستاره اسپادانا نیز وجود دارد. این هتل کمی دورتر از گلدیس قرار گرفته است. در سمت چپ باشگاه سوارکاری، هتل فانوس و آفتاب شرق قرار دارند.

تور کیش و هتل های نزدیک باشگاه اسب سواری

موقعیت مکانی باشگاه سوارکاری کیش

اگر می‌خواهید از طریق فرودگاه از باشگاه سوارکاری دیدن کنید، باید ابتدا وارد بلوار امام خمینی کیش شوید. سپس از میدان هرمز عبور کرده و وارد بلوار حریره یا بلوار میرمهنا شوید. پس ‌از عبور از بلوار، می‌توانید به باشگاه اسب‌سواری کیش وارد شوید.

باشگاه سوارکاری کیش، به استخر المپیک و باشگاه بانجی جامپینگ جاذبه نزدیک می‌باشد. با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به استخر المپیک و باشگاه بانجی جامپینگ برسید.

شهر زیرزمینی کاریز نیز به باشگاه سوارکاری کیش نزدیک بوده و در جنوب دهکده المپیک واقع شده ‌است. همچنین شهر باستانی حریره در شمال باشگاه سوارکاری قرار دارد. مراکز خرید دامون و پادنا در سمت راست باشگاه واقع شده ‌است. بازار هرمز نیز در جنوب باشگاه قرار گرفته ‌است. بازدید از این بازارها تجربه سفر به کیش را برای شما به‌یاد‌ماندنی‌تر می‌کند.

در صورت نیاز به بیمارستان می‌توانید از بیمارستان کیش، که در شهرک دیدنی‌ها واقع شده استفاده کنید. این بیمارستان در مجاورت باشگاه قرار دارد.

یکی از مزایای باشگاه سوارکاری کیش، نزدیکی به بندرگاه کیش است. شما می‌توانید پس از سوارکاری در این باشگاه، از کشتی‌های تفریحی شبانه کیش نیز استفاده نمایید. این بندرگاه پارکینگ اختصاصی دارد، که خود یک مزیت بسیار مهم محسوب می‌شود. گردشگران می‌توانند با توقف در این پارکینگ با خیالی آسوده به تفریح بپردازند.

تور کیش و موقعیت مکانی باشگاها سب سواری در کیش

آموزش اسب‌ سواری در باشگاه سوارکاری کیش

سوارکاری یکی از رشته‌های بسیار مفرح و لذت‌بخش محسوب می‌شود. در باشگاه سوارکاری کیش، افراد مبتدی با آموزش در این رشته، به سوارکارانی حرفه‌ای تبدیل می‌شوند. تنها کافی است کمی آموزش ‌دیده و مهارت‌های لازم را از مربیان کسب کنید. بازدید از باشگاه سوارکاری کیش به افرادی که قصد یادگیری این ورزش را دارند، پیشنهاد می‌شود. سوارکاری، علاوه‌ بر تاثیر عالی روی جسم ورزشکاران، باعث شادی و نشاط روحی نیز می‌شود. اسب‌سواری به افراد کمک می‌کند که در کنار سلامت جسمی، تمرکز و بردباری به دست آورند. فواید زیاد اسب‌سواری، این رشته را به یکی از رشته‌های پرطرفدار ورزشی تبدیل کرده است.

تور کیش و آموزش سوارکاری در کیش

نژاد اسب های باشگاه سوارکاری کیش

در باشگاه سوارکاری کیش بیش‌ از 50 راس اسب، از نژادهای اصیل تروبرد، دره شوری، عرب و سایر نژادهای مطرح وجود دارد. تنوع نژاد اسب‌ها، موجب به وجود آمدن روزی مهیج برای شما می‌شود. در ادامه به بررسی کلی 3 نژاد از اسب‌های باشگاه سوارکاری کیش می‌پردازیم:

تروبرد: این اسب به‌ عنوان اسبی خوش‌اندام و انگلیسی مشهور است. اسب تروبرد به دلیل داشتن اندامی عالی، برای سوارکاری بسیار مناسب است. علاقمندان به اسب‌سواری، این اسب را بیشتر در رشته تخصصی کورس استفاده می‌کنند. این اسب می‌تواند گزینه مناسبی برای رشته‌های درساژ، زیبایی و چوگان باشد. این اسب‌ها معمولا مشکی رنگ هستند.

اسب دره شوری: در ابتدا از این اسب در استان‌های خوزستان، کهگیلویه‌ و بویراحمد، بوشهر و جنوب اصفهان استفاده می‌شد. نام این اسب برگرفته از ایل قشقایی است. قد اسب دره شوری از نژاد معروف اسب عرب بلندتر و رکورد سرعت بالاتری نیز دارد.

اسب عربی: این اسب یکی از محبوب‌ترین اسب‌های دنیا محسوب می‌شود. اسب عربی سرعت بسیار بالایی در کنار هیکل زیبا و خوش‌تراش خود دارد. اسب‌های عربی در باشگاه سوارکاری کیش، دارای گردنی قوس‌دار و دمی به سمت بالا هستند.
بهترین نژاد اسب مال کدام کشور است | تور کیش

پیست ‌های باشگاه سوارکاری کیش

پیست کورس استاندارد باشگاه سوارکاری کیش از کیفیت بسیار بالایی در بین باشگاه‌های دیگر، برخوردار ‌است. کورس استاندارد، مانژ صحرایی، مانژ سربسته، اصطبل‌های استاندارد و کورس‌های زمستانه از دیگر خدمات مجموعه باشگاه سوارکاری کیش محسوب می‌شوند. این خدمات با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه می‌گردد. باشگاه سوارکاری کیش در سال‌های 1385 و 1386 برگزارکننده مسابقات کشوری کورس زمستانی بوده‌ است. پیست‌های کورس سرپوشیده باشگاه سوارکاری کیش، باعث ارائه هرچه بهتر کیفیت این باشگاه به مشتریان خود شده ‌است.

سوارکاری در سواحل کیش

فواید ورزش سوارکاری

سوارکاری باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و افزایش احساس خوب در شما می‌شود. همچنین سوارکاری در بهبود سلامت عضلات بدن تاثیر بسیار مثبتی دارد. اسب‌سواری ورزشی سرگرم‌کننده اما بسیار دشوار محسوب می‌شود. این ورزش به شجاعت سوارکار نیازمند است.

ازجمله تاثیرات مهم سوارکاری روی بدن سوارکار، می‌توان به تقویت ماهیچه‌های بدن، تقویت تعادل، تقویت هماهنگی عضلات، افزایش تمرکز، افزایش صبر و بردباری و افزایش اعتمادبه‌نفس اشاره کرد. تاثیرات مثبت سوارکاری روی جسم و روح سوارکار بسیار مشهود است. به همین دلیل این ورزش به یکی از بهترین ورزش‌ها برای تقویت روح و جسم افراد تبدیل شده است.

برخی افراد معتقدند که سوارکاری ورزشی آسان بوده و سوارکار نقش چندان زیادی ندارد. گویا تنها کاری که سوارکار باید انجام دهد، نشستن روی اسب و فرمان دادن به آن است. البته این حقیقت نداشته و هر سوارکاری می‌داند که این حرف کاملا نادرست است. سوارکاری نیاز به شجاعت و مهارت دارد. شجاعت و مهارت نیز، با گذشت زمان و تمرین مداوم به‌ دست می‌آید.

فواید سوارکاری | تور کیش

تور سوارکاری در سواحل کیش

یکی از مهیج‌ترین تفریحات در جزیره کیش، اسب‌سواری در سواحل کیش است. این تفریح برای گردشگران بسیار لذت‌بخش بوده و طرفداران زیادی دارد. سوارکاری در سواحل کیش از جاذبه‌های تفریحی کیش محسوب می‌شود. سوارکاری علاوه‌ بر تاثیر مثبت روی سلامت جسمانی، به اسب‌سوار آرامش روحی هدیه می‌کند. همچنین سوارکاری موجب راحتی فکر و تمدد اعصاب سوارکار می‌شود.

جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد محبوبی است که از طریق تور کیش ۴شب و ۵ روز می‌توانید به آن دست پیدا کنید. این جزیره جاذبه‌های فراوانی، از جمله مجتمع‌های تفریحی متنوعی دارد. برخی از تفریحات این جزیره در دسته ورزشی قرار گرفته، که یکی از آن‌ها باشگاه سوارکاری کیش می‌باشد. این باشگاه مناسب افرادی بوده که به رشته سوارکاری علاقه دارند.

یکی از نکات مثبت این باشگاه، وجود کادر درمانی و متخصصین دامپزشکی است. متخصصین دامپزشکی با حضور در این مجموعه ضامن سلامت سوارکار و اسب‌ها هستند. دامپزشکان با انجام اقدامات و بررسی‌های لازم برای اسب‌ها باعث حفظ سلامت آن‌ها می‌شوند. همین امر باعث آسودگی خیال علاقه‌مندان به اسب‌سواری می‌شود. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این باشگاه لحظات مفرحی را برای خود رقم بزنید.
سوارکاری در سواحل کیش

سخن پایانی

در این مقاله یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تفریحی جزیره کیش به شما همراهان عزیز معرفی شد. باشگاه سوارکاری کیش از جمله پرطرفدارترین تفریحات مفرح کیش محسوب می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز، از مکان‌های دیدنی این جزیره از جمله باشگاه سوارکاری کیش بازدید نمایید. علاقه‌مندان به اسب‌سواری می‌توانند با استفاده از این باشگاه تجربه به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

برای خرید تور کیش می‌توانید از طریق سایت “های تور” اقدام نمایید. همچنین اگر به مطالعه مقالات در زمینه گردشگری علاقه دارید می‌توانید به وبلاگ “های تور” نیز سر بزنید.

منابع

tinyurl

shorturl

کلمات مرتبط

تور کیش ارزان ,تور کیش از مشهد ,تور کیش مرداد ,تور کیش لحظه آخری ,تور کیش از ساری ,تور کیش از کرمان ,قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز ,تور کیش های تور

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *