تور کیش و غواصی در کیش، مهمانی در میان آب‌های خلیج فارس

تور کیش و غواصی در اب های ازاد

یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد تور کیش ورزش‌ها و تفریحات آبی متنوع آن است. آب‌های آرام باعث انجام بسیاری از ورزش‌ها مانند جت اسکی و غواصی می‌شود. افرادی که تمایل دارند کمی ‌کنترل دریا را به دست بگیرند، باید این ورزش‌ها را امتحان کنند. زیرا در هیچ جای دیگری نمی‌توان آن را تجربه کرد. البته لازم به ذکر است که ورزش‌های دریایی در تور کیش ارزان دقیقه 90 کمی گرانتر از سایر تفریحات آن است.

تور کیش و غواصي در كيش قيمت

غواصی در کیش

غواصی یکی از تفریحات دریایی و آبی است که بیشتر افراد دوست دارند حداقل برای یک بار آن را تجربه کنند. آب‌های اطراف جزیره کیش زیستگاه انواع موجودات دریایی مانند مرجان‌ها، ماهی‌های تزئینی و خوراکی، خارپشت دریایی، خرچنگ، صدف و ستاره‌های دریایی است. شما با مراجعه به مرکز غواصی کیش می‌توانید تمام این زیبایی‌ها را مشاهده کنید. به شما توصیه می‌کنیم برای تجربه لذت در مرکز غواصی کیش، سفری به کیش، این جزیره رویایی داشته باشید.

تور کیش و تفریحات دریایی کیش

مرکز غواصی کیش در تور کیش ارزان دقیقه 90

این مرکز غواصی در کنار مرجان‌های زیبا و ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس با تمامی امکانات مجهز است و یک برنامه عالی برای شما و همراهانتان وجود دارد. تماشای منظره زیبای خلیج فارس اوج آرامش هیجان انگیز و بی نظیری را در زیر آسمان آبی برای گردشگران و بازدیدکنندگانی که به جزیره کیش سفر کرده اند فراهم می‌کند که در هیچ نقطه ای از ایران تجربه نخواهید کرد. در مرکز غواصی کیش، قبل از غواصی در اعماق دریا به شما شنا آموزش داده می‌شود.

مرکز غواصی موسوم به باشگاه کیش در سال 1370 توسط امیر شمالی مقدم و نرگس قاسمی به طور رسمی تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه شنا و غواصی و آموزش غواصی ادامه داد. اکنون بسیاری از غواصان تجربه غواصی خود را در این مرکز آموزشی مدرن دارند. در اطراف مرکز غواصی کیش، چایخانه‌ها، رستوران‌ها و بوفه‌های زیادی با تنوع غذایی فراوان وجود دارد تا سفر شما را بسیار دلپذیر و لذت بخش کند.

هر ساله در سواحل شرقی جزیره کیش علاقه مندان زیادی به صخره‌های مرجانی وجود دارند. همچنین غواصی در جزیره کیش در تمام فصول سال امکان پذیر است. مکان‌های کم عمق جزیره کیش برای غواصی همه افراد مناسب است. با توجه به مراکز غواصی و تفریحی جزیره کیش، این جزیره به عنوان قطب غواصی کشور معرفی شده است.

تور کیش و غواصی در اب های ازاد

بهترین فصل غواصی در کیش

با توجه به شرایط خاص آب و هوای جزیره کیش، غواصی در تمام فصول و ماه‌های سال برای علاقه مندان به این تفریح امکان پذیر است، همچنین شرایط غواصی برای بانوان نیز فراهم است.

در تاریخ 95/01/01 مرکز غواصی و تفریحی سیشل در جزیره زیبای کیش افتتاح شد. مرکز سیشل دارای مدرن ترین قایق‌ها، تجهیزات غواصی و تفریحات دریایی مانند شاتل و جت اسکی است.

سایت‌های غواصی کیش در تور کیش ارزان دقیقه 90

تعداد سایت‌های غواصی در تور کیش ارزان دقیقه 90 متنوع و بسیار زیاد است. همچنین سایت‌های کم عمق کیش برای غواصی مبتدیان مناسب است. وجود مراکز آموزش غواصی در کیش، جزیره کیش را به قطب غواصی ایران سوق داده است.

سایت غواصی بیگ کورال و پارک ژوراسیک

سایت‌های غواصی بیگ کورال و پارک ژوراسیک یکی از مطلوب ترین مکان‌ها برای غواصی در جزیره کیش هستند که دارای یک اکوسیستم غنی و زیبا و بسیار خیره کننده و جذاب می‌باشند.

عمق بیگ کورال و پارک ژوراسیک به طور کامل 6 تا 8 متر و در جزر و مد کامل تا 5 متر است. برای دسترسی به سایت‌های بیگ کورال و پارک ژوراسیک می‌توانید از مراکز غواصی در جزیره کیش کمک بگیرید.

سایت غواصی کرک ساترن

کرک ساترن یکی دیگر از سایت‌های غواصی تور کیش ارزان دقیقه 90 است، سایتی بسیار زیبا اما پرخطر است، زیرا به دلیل فاصله نسبی آن که در حدود 5 کیلومتری جزیره کیش است، برای غواصی زیاد مناسب نیست.

دسته بزرگ باراکودا، خفاش ماهی و نوع سیاه آن از جمله آبزیان در کرک ساترن جزیره کیش دیده می‌شود. با توجه به جریان آب در این منطقه، غواصی در کرک ساترن تجربه و مهارت زیادی می‌خواهد و نمی‌تواند برای افراد مبتدی مناسب باشد.

تور کیش همراه با غواصی

سایت غواصی کشتی داما

کشتی داما یک کشتی باری کشور سنگاپور است که سال‌هاست در عمق 33 متری در جنوب جزیره کیش غوطه ور شده است. کشتی داما در 6 متری جزیره کیش قرار دارد و برای غواصی در اطراف کشتی نیازی به داشتن تجهیزات نیست. اما برای ورود به کشتی باید تجهیزات مناسبی داشته باشید.

سایت کلبه هور

سایت کلبه هور در قسمت غربی جزیره کیش قرار دارد و یکی از مناسب ترین مکان‌ها برای غواصی در جزیره کیش است. می‌توان از آن برای ورود به کلبه هور از پرتگاه صخره ای غربی یا در قسمت کوچک جنوبی بندر استفاده کرد.

در ورودی و خروجی محل کلبه هور در قسمت جنوبی، غار کوچکی به طول نزدیک به یک متر وجود دارد که گذر از آن در زمان جزر و مد تجربه بسیار خوبی است. عمق سایت غواصی از شمال به جنوب افزایش می‌یابد و به 8 متر می‌رسد.

تور کیش و تاریخچه کلبه هور کیش

سایت کشتی یونانی و تور کیش ارزان دقیقه 90

سایت کشتی کروز یونان نیز یک مقصد ایده آل برای غواصی است، اما نسبت به سایر سایت‌ها کمتر مرتبط است. کشتی یونانی به دلیل عمق 4 تا 5 متری سایت، نیازی به تجهیزات خاصی برای غواصی ندارد.

عمق آب در کشتی یونانی 8 متر است و در آن بازدید از اسکله برای شما در جزیره کیش بسیار لذت بخش است. اطراف کشتی یونانی با چوب‌هایی از قطعات آهنی و فولادی پر شده است. برای دسترسی به سایت کشتی یونانی می‌توانید از پله‌های راه اندازی شده در پارک ساحلی روبروی کشتی یونانی استفاده کنید.

شنا کردن روی سطح با گرفتن زنجیر لنگر در مدت زمان کوتاهی آسان است. همچنین می‌توانید از بندر شمالی برای بازدید از کشتی یونانی استفاده کنید. اما ورود به کشتی به دلیل پوسیدگی کشتی بسیار خطرناک است.

سایت غواصی سمبارون

سایت غواصی سمبارون سایتی بسیار زیبا در قسمت غربی جزیره کیش، بین هندورابی و جزیره کیش است که زیباترین دید از سواحل جزیره کیش را دارد.

فاصله سمبارون تا هندورابی از دریای سرپوشیده 7 کیلومتر و تا جزیره کیش 10 کیلومتر است و عمق سایت به 12 متر می‌رسد. برای رفتن به سایت سمبارون می‌توانید از بندر کیش قایق کرایه کنید و از هندورابی برگردید.

تور کیش و غواصي در كيش قيمت

غواصی در کیش برای بانوان و آقایان

مهمترین عاملی که برای غواصی ضروری است وجود دریا است به همین دلیل مراکز آموزشی آن را در جنوب کشورمان و جزایر کیش، قشم و هرمز می‌بینیم. این تفریح ​​مهیج علاوه بر جذابیت‌هایی که دارد، در صورت مبتدی بودن ممکن است مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد، بنابراین باید با مهارت‌های لازم آن را انجام دهید. غواصی در کیش برای خانم‌ها و آقایان امکان پذیر است، پس از پذیرش در باشگاه دریایی بانوان، با پرسنل و مربیان زن با قایق جداگانه به محل غواصی می‌روند. در ادامه قصد داریم شما را با پارک‌های ساحلی کیش، آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

ساحل مرجان و تور کیش ارزان دقیقه 90

این ساحل در شرق جزیره کیش و در نزدیکی بازار مرجان‌ها قرار دارد. سایبان‌های زیادی دارد و پیست دوچرخه سواری کیش از آن عبور می‌کند. ساحل صخره‌های مرجانی نیز مانند سایر سواحل جزیره پر از ماهی و آبزیان جزیره کیش است و بهترین فرصت برای تماشای صدف و حلزون و عروس دریایی است. این پارک مملو از چایخانه، رستوران و بوفه است، هتل‌های کیش از جمله هتل داریوش، هتل پارمیس و هتل ارم نیز در نزدیکی این پارک ساحلی قرار دارند.

تور کیش و تفریحات ساحل مرجان کیش

ساحل سیمرغ

ساحل سیمرغ جزیره کیش یکی دیگر از پارک‌های ساحلی جزیره کیش و البته یکی از جاذبه‌های این جزیره است. پارک سیمرغ در جنوب شرقی جزیره کیش، در کنار ساحل و در کنار هتل مارینا، هتل سیمرغ و دلفیناریوم کیش واقع شده است. این ساحل دارای زمین بدمینتون، پینگ پنگ، اسکیت بورد و مسیر پیاده روی است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زمینی به مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در کنار ساحل ماسه ای با کیفیتی بی نظیر و با چشم اندازی بسیار زیبا احداث شده است. این ساحل یکی از دیدنی ترین مکان‌های کیش است

تور کیش و ساحل سیمرغ کیش

ساحل اسکله تفریحی

یکی از پر گردش ترین سواحل کیش ساحل اسکله تفریحی است. این ساحل در شمال شرقی جزیره واقع شده است. ساحل اسکله تفریحی نزدیک به مراکز خرید، هتل‌هایی مانند شایان، داریوش، ویدا و … می‌باشد. همچنین در نزدیکی Bolling Maryam (محل برگزاری نمایش دینامیت)، کشتی ایرانی (محل برگزاری نمایش ستاره‌های رنگارنگ) و بسیاری از مراکز مهم دیگر قرار دارند.

مزایای غواصی در جزیره کیش

خوشبختانه، آب و هوای جزیره دوست‌داشتنی کیش همیشه برای غواصی مناسب است. تقریباً می‌توان گفت که روزهای «بدون غواصی» وجود ندارد. سواحل در نظر گرفته شده برای این منظور تاحدودی ایمن است. لذا هیچ گونه تهدیدی برای غواصان کیش در زیر آب ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است که این جزیره از نظر مراکز غواصی بسیار غنی است. در این زمینه بیش از سایر نقاط کشور پیشرو است تا جایی که به قطب غواصی کشور تبدیل شده است. مزیت دیگر جزیره کیش در غواصی امکان انجام این تفریح ​​برای بانوان و حتی کودکان است.

برای خرید تور کیش می‌توانید از طریق سایت “های تور” اقدام نمایید. همچنین اگر علاقه‌مند به مطالعه در زمینه گردشگری هستید، میتوانید به وبلاگ” های تور” نیز سر بزنید.

منابع

shorturl

tinyurl

کلمات مرتبط

تور کیش از مشهد ,تور کیش های تور ,تور کیش ارزان ,تور کیش مرداد ,تور کیش از ساری ,تور کیش از کرمان ,تور کیش لحظه آخری ,قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *