تور مشهد کیش و شرکت در مجموعه والیبال ساحلی کیش

والیبال ساحل در کیش

تور مشهد کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در ایران است. از طریق این تور می‌توانید به مجموعه والیبال ساحلی کیش رفته و از امکانات آن لذت ببرید. این مجموعه یکی از جذابیت‌های بسیار پرطرفدار جزیره کیش محسوب می‌شود. همچنین یکی از زیباترین زمین‌های والیبال ساحلی را در کل منطقه دارد. در ادامه به معرفی بیشتر مجموعه والیبال ساحلی کیش می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی مجموعه والیبال ساحلی کیش

مجموعه والیبال ساحلی کیش سه زمین در سه شیفت مختلف را به گردشگران ارائه می‌کند. زمین‌های این مجموعه از نورپردازی بسیار زیبایی برخوردار هستند. مجموعه والیبال ساحلی کیش چشم‌انداز بسیار زیبایی از خلیج فارس را به گردشگران ارائه می‌کند. مسافران زیادی هرساله برای دیدن این مجموعه به جزیره کیش سفر می‌کنند.

والیبال ساحل در کیش

چگونگی دسترسی به مجموعه والیبال ساحلی تور مشهد کیش

مجموعه والیبال ساحلی کیش در انتها خیابان پروین اعتصامی واقع شده است. گردشگران با ورود به پلاژ آقایان در کنار پرشین‌گلف می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.
برای دسترسی به این مجموعه، باید از هتل محل اقامت خود تاکسی گرفته و پس از حدود 10 دقیقه به این مجموعه می‌رسید. برای بازگشت از مجموعه والیبال ساحلی کیش، می‌توانید از تاکسی‌های بیرون از مجموعه استفاده نمایید.

ساعت کاری مجموعه والیبال ساحلی کیش

مجموعه والیبال ساحلی کیش، خدمات خود را از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر به گردشگران ارائه می‌کند. البته علاقه‌مندان می‌توانند در شب نیز، از خدمات این مجموعه استفاده نمایند. نورپردازی‌های این مجموعه، جلوه زیبایی را در شب به گردشگران هدیه می‌کند. همچنین علاقه‌مندان حین بازی در این مجموعه، از نسیم خنک دریا لذت می‌برند.

نمای پلاژ اقایان والیبال ساحلی کیش

بررسی مشخصات زمین والیبال ساحلی کیش

این مجموعه مساحت زیادی را به عنوان مکانی تفریحی و آموزشی به خود اختصاص داده است. وسعت این زمین 10 هزار متر مکعب می‌باشد. از ویژگی‌های بی‌نظیر این مجموعه میتوان به شن‌های نرم، نبود سنگ‌ریزه و… اشاره کرد. از دیگر مشخصات این زمین میتوان موارد زیر را نام برد:

  1. طول و عرض زمین 18 در 18 متر است.
  2. سطح زمین 40 سانتی متر از شن پوشیده شده است.
  3. منطقه آزاد اطراف بین 3 تا 5 متر می‌باشد.
  4. از 5 تا 7.5 متری قسمت بالا زمین، نباید هیچ مانعی وجود داشته باشد.
  5. ماسه نباید خشن و زبر باشد.
  6. رنگ خطوط زمین و ماسه متفاوت است.

ابعاد زمین والیبال ساحلی در کیش

امکانات تفریحی مجموعه والیبال ساحلی تور مشهد کیش

در مجموعه والیبال ساحلی کیش علاوه بر والیبال، امکانات تفریحی زیادی برای علاقه‌مندان تهیه شده است. جت‌اسکی‌، اسکی روی آب، قایق‌های بادبانی‌، پاراشوت‌ و غواصی از جمله این امکانات هستند. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده‌ از تور کیش از این امکانات بهره برده و لحظات لذت‌بخشی را برای خود فراهم کنند.

قوانین و چگونگی بازی والیبال ساحلی کیش

والیبال ساحلی ورزشی مفرح و جذاب محسوب‌ می‌شود. این ورزش در عین حال دشوار بوده و در زمین شنی انجام می‌گیرد. با گسترش والیبال در جهان، مردم به انجام این ورزش در ساحل علاقه‌مند شدند. به این صورت والیبال ساحلی، از بطن جامعه و زندگی اجتماعی مردم شکل گرفته است. والیبال ساحلی نیز مانند والیبال در سالن قوانین بخصوصی دارد. هر یک از قوانین والیبال ساحلی به شرح زیر هستند:

فضای مجموعه والیبال ساحلی

 

  • در بازی والیبال ساحلی هر تیم دارای دو بازیکن است.
  • بازیکن در هر نقطه از زمین مجاز به ایستادن می‌باشد.
  • در صورت بارش باران و طوفان خفیف، بازی ادامه پیدا می‌کند.
  • والیبال ساحلی دارای یک سرداور، یک کمک‌داور و دو داور خط است.
  • فقط کاپیتان مجاز به درخواست وقت استراحت است.
  • توپ مسابقه با توپ والیبال داخل سالن، متفاوت می‌باشد.
  • چگونگی پیروزی در این بازی به صورت 2 به 3 است. بطور مثال اگر تیمی از 3 گیم، 2 گیم را ببرد، پیروز اعلام می‌شود.
  • وقت استراحت بین دو گیم 30 ثانیه می‌باشد.
  • پا بازیکن هنگام زدن سرویس نباید روی خط باشد. در غیر این صورت خطا انجام داده و به تیم حریف یک امتیاز داده می‌شود.
  • در والیبال ساحلی امکان تعویض بازیکنان وجود ندارد. اگر یکی از دو بازیکن مصدوم شد، مطابق قوانین، تیم حریف 2 بر 0 پیروز می‌شود.

تور کیش و والیبال ساحلی

نکاتی در رابطه با والیبال ساحلی در تور مشهد کیش

  1. هر شهری از ایران ورزش پرطرفداری را به خود اختصاص داده است. در کیش نیز به عنوان یک جزیره بسیار زیبا که هرساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند، والیبال ساحلی به عنوان ورزشی رایج شناخته شده است.
  2. در سال 2018 کیش میزبان مسابقات جهانی والیبال ساحلی بوده است. برخی از قهرمانان این رشته از باشگاه‌های جزیره کیش رشد پیدا کرده‌اند.
  3. برای انجام والیبال ساحلی باید ابتدا دو تیم دو نفره تشکیل داد. والیبال ساحلی نیازمند زمین ماسه‌ای است. کیش به عنوان یک جزیره، مکانی مناسب برای انجام این ورزش است. البته کیش امکانات بسیار جذابی را برای انجام این ورزش، به علاقه‌مندان ارائه میکند.
  4. مسافرانی که از طریق تور مشهد کیش به این جزیره سفر کرده‌اند، قطعا انتظارات زیادی از امکانات تفریحی این جزیره دارند. به همین علت کیش یکی از زیباترین مجموعه‌های والیبال ساحلی را، به خود اختصاص داده است. این مجموعه مقصد تمام والیبال دوستان به‌ شمار می‌رود.
  5. مجموعه والیبال ساحلی کیش دارای زمین‌های استاندارد مشرف به دریا است، که لذت انجام این ورزش را بیشتر می‌کند. نسیم عصرگاهی در هنگام بازی، باعث خنکی و رفع خستگی شما می‌شود.

    مزایای والیبال ساحلی کیش

    شما در این مجموعه، هر لحظه حریفان قدری را برای انجام این ورزش می‌یابید. همین امر هیجان بازی را دوچندان می‌کند.

  6. اگر به والیبال علاقه‌مند هستید، قطعا هیچ مکان دیگری در کیش جز مجموعه‌ والیبال ساحلی کیش نمی‌تواند باعث رضایت شما شود. همچنین می‌توانید بخشی از روز را به والیبال ساحلی و بخش دیگر را به بدنسازی و دویدن کنار ساحل اختصاص دهید.
  7. والیبال ساحلی به عنوان یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترين رشته‌های المپیک محسوب می‌شود. محبوبیت این ورزش به سال 1980 بازمی‌گردد. مجموعه والیبال ساحلی کیش تاکنون بازیکنان خبره و توانمندی را، در صحنه‌های بین‌المللی به خود اختصاص داده است.

تور اقساطی کیش و والیبال ساحلی

سخن پایانی

گردشگران تور مشهد کیش می‌توانند با استفاده از مجموعه والیبال ساحلی کیش، تجربه ورزش در زمین شنی را کسب کنند. مسافران با مراجعه به این مجموعه علاوه بر ورزش، از نشاط و شادی حاصل از انجام ورزش نیز برخوردار خواهند شد. اگر به جزیره کیش سفر کردید، بازدید از مجموعه والیبال ساحلی کیش را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. این مجموعه می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول به انجام بازی و ورزش کند. امیدواریم با بازدید از این مجموعه لحظات زیبایی را تجربه کنید.

برای تهیه تور مشهد کیش میتوانید از طریق سایت”های تور” اقدام نمایید همچنین اگر علاقه‌مند ب مطالعه مطالعه در حوزه گردشگری هستید میتوانید به وبلاگ های تور نیز سر بزنید.

منابع

shorturl

tinyurl

کلمات مرتبط

قیمت تور کیش, تور کیش از مشهد, تور کیش ارزان, تور کیش هتل مارینا, تور کیش هتل کوروش, تور کیش اصفهان, تور کیش لحظه آخری, تور کیش ارزان, تور کیش عید 1402, تور کیش عید1402, تور کیش نوروز 1402, تور کیش نوروز1402, تور‌های نوروزی 1402

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *