تور کیش و نمایشگاه خزندگان

تور کیش دیدنی های کیش

ارزانترین تور کیش همراه با نمایشگاه خزندگان کیش یکی از جاذبه های گردشگری جزیره ی زیبای کیش است.جزیره مرجانی کیش هرساله مقصد بسیاری از گردشگرانی است که برای تجربه کردن تفریحاتی جدید و متفاوت به این جزیره سفر می کنند.اگر قصد شرکت در یک تور کیش را دارید، بهتر است توری را انتخاب کنید که بازدید از نمایشگاه خزندگان را فراموش نکرده باشد.

تور کیش+بلیط نمایشگاه خزندگان کیش

در نمایشگاه خزندگان چه چیزهایی خواهیم دید؟

این مجموعه همانطور که از نام آن پیداست، یک مدل باغ وحش ویژه خزندگان و مارسانان است.در نمایشگاه خزندگان، شما به تماشای انواع خزندگانی خواهید رفت که در سراسر دنیا وجود دارد.خزندگان دنیای عجیبی دارند.

اکثر آن ها بسیار گوشه گیرند و نمی توانید آن ها را به راحتی ببینید؛ اما رنگ های بسیار زیبای آنان و نقش و نگارهایی که بر تن آن ها نقش بسته است یکی از دلایلی است که شما را مشتاق به بازدید ازین نمایشگاه می کند.در این نمایشگاه انواع مار ها از مارهای بزرگ و غول پیکر بوآ تا مارهای پرنده تایلندی گرد هم آمده اند و اکثر جمعیت این نمایشگاه را مارسانان تشکیل می دهند.

تور کیش+ نمایشگاه خزندگان کیش کجاست؟

به جز مارها خزندگان دیگری از جمله سوسمارهای ایگوانای ماداگاسکار و سایر خزندگان کمیاب سراسر دنیا در این مجموعه جمع آوری شده اند.علاوه بر سوسمارها و مارسانان در این محیط به بازدید از انواع عقرب ها و سایر خزندگانی که شاید اسم گونه آن ها را نیز تاکنون نشنیده باشید خواهید پرداخت.در این مجموعه در کنار خزندگان رنگارنگ و متنوع و جذاب یه آکواریوم ماهی بسیار زیبا و بزرگ نیز قرار گرفته است.

این آکواریوم دارای تزیینات و ماهی های بسیار چشم نواز و زیبایی است که بازدید از آن خالی از لطف نیست. می توانید برای دقایقی رو به روی این آکواریوم بایستید و خود را درست کف اقیانوس تصور کنید.با توجه به جذابیت طبیعی و بصری این مجموعه حتما در طول تور کیش خود به این نمایشگاه زیبا سری بزنید.

قوانین بازدید از نمایشگاه خزندگان کیش

این مجموعه برخلاف بسیاری از مجموعه های تفریحی جزیره کیش که در برنامه تور کیش قرار می گیرند، شرایط سنی ندارد و با هر سن و سالی می توانید از این مجموعه بازدید کنید.نمایشگاه خزندگان به دلیل تنوع رنگی خزندگان و مشاهده از نزدیک آن ها برای بسیاری از کودکان بسیار جذاب و آموزنده است.

تور کیش+گردش در نمایشگاه خزندگان کیش

اما بدیهی است که ورود به شیشه های نگهداری خزندگان یا پرتاب شی به داخل محیط نگهداری خزندگان ممنوع است.همچنین آسیب زدن به محفظه های نگهداری خزندگان با جریمه و تذکر همراه خواهد بود.ورود به این مجموعه ممنوعیت خاصی ندارد و پس از تهیه بلیطی که قیمتی نزدیک به 50 هزار تومن دارد می توانید وارد مجموعه شوید.تهیه بلیط برای کودکان بالای 5 سال الزامی است.

آدرس نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان، در یکی از بهترین مناطق کیش و قسمت شرقی ساحل کیش واقع شده است.برای رفتن به این مجموعه باید به خیابان فردوسی بروید و سپس وارد ساختمان هنر شوید، این نمایشگاه در ساختمان هنر واقع شده است.

این نمایشگاه از نظر موقعیت شهری در نزدیکی پارک زیبای آهوان واقع شده و پس از بازدید می توانید به این پارک که درست جنب ساختمان هنر قرار دارد سری بزنید.

علاوه بر پارک آهوان ساختمان نمایشگاه خزندگان به آکواریوم زیبای کیش نیز بسیار نزدیک است، این آکواریوم قطعا یکی از مقاصد یک تور کیش خواهد بود.با توجه به موقعیت مکانی مناسب این نمایشگاه می توانید در یک نصف روز برای بازدید از هر سه مجموعه وقت بگذارید.

تور کیش + بلیط نمایشگاه خزندگان کیش

ساعت کاری مجموعه نمایشگاه خزندگان کیش

ساعت ورود و خروج به نمایشگاه مشخص است، این مجموعه در تمام ایام هفته به جز جمعه ها فعالیت دارد.نمایشگاه از ساعت 8 صبح شروع به فعالیت می کند و این کار خود را در ایام مختلف سال تا ساعت 18 یا 20 شب ادامه می دهد.

اگر بخواهید با دقت به همه جای مجموعه سر بزنید و با انواع خزندگان آشنا شوید باید وقتی حدود یک و نیم الی دو ساعت را برای بازدید ازین نمایشگاه در ارزانترین تور کیش خود در نظر بگیرید. اما اگر صرفا برای بازدیدی کوتاه به نمایشگاه رفته اید با صرف 30 دقیقه وقت می توانید بازدید مناسبی ازین محیط داشته باشید.

عکاسی در مجموعه خزندگان کیش

بسیاری از موزه ها و مناطق دیدنی وجود دارد که عکاسی از آن ها ممنوع است.در مورد نمایشگاه خزندگان کیش باید گفت که عکاسی حین بازدید ازین نمایشگاه آزاد است و می توانید عکس های بسیار جذابی را از خزندگان ثبت کنید.

اما یک نکته قابل ذکر وجود دارد، در این نمایشگاه هنگام عکس برداری باید فلش دوربین خود را خاموش کنید.فلش های دوربین می می توانند به بینایی خزندگان و به کیفیت محفظه های نگه داری ازین خزندگان آسیب بزنند.پس بهتر است هنگام عکاسی ازین موجودات زیبا فلش دوربین خود را خاموش کنید.

تور کیش دیدنی های کیش

آخرین کلام

در این مقاله کوشیدیم تا به بررسی یکی از جاذبه های زیبای جزیره مرجانی و توریسیتی کیش بپردازیم.این نمایشگاه از نظر قیمتی و صرف وقت و متنوع بودن یک انتخاب خوب و همچنین یک گزینه خوب برای قرار گفتن در ارزانترین تور کیش برای بازدید است.

همانطور که می دانیم طبیعت مهم ترین سرمایه ی هر ملت و جامعه ایست این نمایشگاه با هدف حمایت از محیط زیست و در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم با محیط زیست است.

همچنین این مجموعه فرصت خوبی برای آموزش به فرزندان شماست تا بیاموزند که با خزندگان و سایر حیوانات مهربان باشند.پس اگر به جزیره کیش سفر کردید بازدید از مجموعه نمایشگاه خزندگان کیش را به هیچ وجه از دست ندهید و اگر با تور کیش به این جزیره سفر کرده اید از تور لیدر خود بخواهید که زمانی را برای بازدید ازین مجموعه در نظر بگیرد.برای خرید تور کیش به صورت نقد و اقساط می‌توانید از طریق سایت“های تور” اقدام نمایید.

منابع

tinyurl

shorturl

کلمات مرتبط

قیمت تور کیش, تور کیش از مشهد, تور کیش ارزان, تور کیش های تور, تور کیش از کرمان, تور کیش مرداد, تور کیش لحظه آخری, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش نوروز 1402

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *