7 راه خرید تور ارزان کیش

تور ارزان کیش

تور کیش یکی از پرطرفدارین تور های داخلی است که مخصوصا در تابستان به علت تخفیف های ویژه فصل، مسافران زیادی علاقه به این سفر پیدا می کنند. جاذبه های گردشگری کیش و دریای نیلگون خلیج همیشگی فارس، سالانه گردشگران زیادی را به سفر کیش ترغیب می کند. کیش همواره مقصد گردشگرانی بوده و هست که علاقه زیادی به تفریحات آبی و خرید های لاکچری دارند. جالب است بدانید مردم کیش بسیار مهمان نواز و خوشرو هستند و در کیش به رعایت موارد راهنمایی رانندگی توجه بسیار زیادی می شود و مردم این قوانین را رعایت می کنند. در این مطلب به شما 7 راه خرید تور ارزان کیش همراه با گشت و گذار و تفریحات در جزیره به شما ارائه می دهیم.

تور ارزان کیش

برای داشن سفری ارزان تر به کیش، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

1.تفریحات ارزان یا رایگان

معمولا زمانی که اسم سفر می آید به تفریحاتی که می توانیم در آنجا داشته باشیم فکر می کنیم. تفریحات در کیش، هزینه زیادی را در بر می گیرند. قطعا وقتی اسم تور کیش می آید ناخوداگاه یاد تفریحاتی چون: اسکوتر زیردریایی، غواصی، جت اسکی،شاتل و بنانا سواری و.. می افتیم. بسته به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اید می توانید تفریحات خود را انتخاب کنید.

از بهترین تفریح های کم هزینه در تور کیش میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گردش در کاریز
  • سینمای شش بُعدی
  • شترسواری
  • دوچرخه سواری در ساحل

و جذاب ترین تفریحات رایگان

  • بازدید از ساحل مرجان و پارک ساحلی مرد ماهیگیر
  • تماشای طلوع آفتاب جزیره در پارک ساحلی سیمرغ و پارک مرجان
  • مجموعه درخت سبز
  • بازدید از کشتی یونانی ها در هنگام غروب افتاب
  • باغ راه ایرانی
  • پارک شهر کیش

تور کیش ارزان

2.غذای خانگی را جایگزین رستوران های پر هزینه کنید.

معمولا رستوران یکی از هزینه بَردارترین قسمت های سفر مخصوصا در تور کیش است. شما می توانید با درست کردن غذای خانگی، هزینه این بخش را کاهش دهید. حتی میتوانید از خانه مواد غذایی بردارید. در نظر داشته باشید که این مورد برای شما راه حل تری است چون امکان مسموم شدن به وسیله غذا زیاد است و اگر این مورد در سفر برای شما اتفاق بیفتد می تواند سفر شما را به تجربه ای ناخواشایند تبدیل کند و باعث شما از سفر خود هیچ لذتی را نبرید.

تور لحظه آخری کیش

3.سفر در فصل بهار و تابستان

معمولا در بهار و تابستان به علت شرجی بودن و گرم بودن هوا که گاهی تا 50  درجه میرسد، آفر های ویژه ای برای تور کیش در نظر گرفته می شود و این فرصت مناسبی را برای شما فراهم می آورد.

پیشنهاد دیگری که می‌‌توان داد سفر بعد از ایام نوروز است. چون آمار مسافرین به دلیل بازگشایی مدارس و شروع کار شاغلین کاهش پیدا می‌کند و تقاضا ها نیز کم می‌شود.

7 راه سفر ارزان کیش

با کاش جمعیت مسافرین سفر بهتری را نیز تجربه می کنید.مرداد ماه هم فرصت مناسبی است چون وسط تابستان هوای کیش بسیار شرجی و گرم می شود و مسافرین کمی حاظر به سفر در این شرایط جوی هستند.

بهترین پیشنهاد، سفر در روز های غیر  تعطیل است. از ویژگی های بارز سفر در این ایام می توان به بالا بودن کیفیت همراه با هزینه مناسب، شلوغ نبودن مکان های عمومی، رزرو اتاق دلخواه در هتل مد نظر و بالا نبودن قیمت ها اشاره کرد.

4.به ساعات رفت وبرگشت در‌ بلیط ها توجه کنید.

منظور از این جمله این است که  برای مثال هتل ها اغلب در ساعت 12 اتاق را تحویل می دهند یا در ساعت 14 اتاق را تحویل می گیرند. حالا اگر ساعت بلیط برگشت شما ساعت 6 عصر باشد به این معنی است که شما باید 4 ساعت با چمدان در شهر منتظر بمانید تا ساعت پرواز برسد. بهتر از بلیطی را تهیه کنید که با ساعت دریافت و تحویل اتاق شما در هتل همخوانی داشته باشد مگر اینکه شما سوییت رزرو کرده باشید و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

خرید تور کیش

5.از تور های لحظه آخری غافل نشوید.

تور های لحظه آخری همیشه هیجان خاصی را به شما القا می کنند. البته که نمیتوان از قیمت مقرون به صرفه آنها چشم پوشی کرد. بنابراین میتوانید این گزینه را هم برای سفری قیمت مناسب در نظر بگیرید. برای تهیه بلیط های چارتری باید به چند نکته توجه کرد، نکته اول این اینکه این بلیط ها غیر قابل استرداد هستند. نکته دوم اینکه هزینه تور برای کودکان بالای 5 سال هزینه کامل محاسبه می شود و برای کودکان زیر 2 سال با شرکت مد نظر تماس حاصل فرمایید.

6.خودرو های کرایه ای را حذف کنید و تاکسی را جایگزین کنید.

موردی دیگر از هزینه های سفر را می توان به کرایه کردن ماشین بدون راننده اختصاص داد که واقعا یکی از لذت بخش ترین بخش های سفر به کیش است. اگه در شرایط فعلی مقدور به انجام این کار نیستید، میتوانید تاکسی را جایگزین کنید. تاکسی هم هزینه ای مقرون به صرفه تری دارد و هم راهنمای شماست.

اجاره ماشین در کیش

7.سفر با تور کیش

بسیاری فکر می کنند سفر زمینی مقرون به صرفه تر از سفر هوایی است اما در این مورد می توان ثابت کرد که هم در زمان و هم در هزینه از طریق سفر هوایی بسیار به صرفه تر در می آید. در نظر بگیرد شما در شهری هستید که فاصله زیادی با جنوب کشور دارید برای مثال شما در مشهد مقدس یا در تبریز ساکن هستید . حالا در نظر بگرید که چه راه طولانی ای در پیش دارید و رانندگی در این مسیر طولانی شما را خسته می کند علاوه بر آن هزینه تغذیه و بنزین را هم محاسبه کنید. با حسابی سر انگشتی به این نکته پی می برید که تور کیش راه حلی مناسب تر از سفر زمینی است.

هتل های ساحلی کیش

سخن آخر

در این مطلب 7 راه خرید تور ارزان کیش و مواردی که می توانست سفر شما را مقرون به صرفه تر کند و باعث شود شما هزینه های اضافی را متحمل نشوید به شما ارائه دادیم. برای تهیه تور کیش میتوانید از طریق سایت “های تور”  اقدام نمایید و همچنین برای رزرو هتل هم میتوانید از سایت ” های هتل” بهره ببرید.

کلمات مرتبط

تور کیش ارزان , تور ارزان کیش ,  قیمت تور کیش  ,  تور کیش از اصفهان  ,  تور کیش از تبریز, قیمت تور کیش از تهران  , و تور کیش ارزان دقیقه 90  , تور کیش و تور ارزان کیش از مشهد , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش از مشهد

منابع

https://bitly.com/

https://www.shorturl.at/

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *