معرفی بهترین بازار کیش

بهترین بازار کیش

تور کیش هم مانند بقیه ی سفر ها بخش جذاب گشت و گذار و خرید در پاساژ ها را دارد. جزایر خلیج فارس جز بهترین مناطق برای خرید و پول خرج کردن است، زیرا تمامی جزایر روابط خوبی با کشور های حاشیه خلیج فارس دارند و اجناس به صورت اورجینال وارد جزیره می شوند، و از قیمت بالایی برخوردارند. در این مقاله قصد داریم بهترین بازار کیش از ارزان تا لوکس جزیره را معرفی کنیم.

جزیره کیش از این قائده جدا نیست، و هر کسی دوست دارد خرید از بازار های چشمگیر کیش را تجربه کند.

شما می توانید برای رزرو تور به سایت hitour24 مراجعه کنید.

مرکز خرید پردیس1

آدرس: میدان پردیس، پردیس 1.

اگر بخوایم حساب کنیم این مرکز جز قدیمی ترین بازار های کیش است که در سال 1371 فعالیت خودش را شروع کرده است.

این بازار داری 2 طبقه و 200 واحد تجاری است. که مشاغل مختلفی در زمینه فروش تصویری و صوتی، پوشاک، بهداشتی، لباس های زنانه، کیف و کفش، تلفن همراه و… دارد.

در این مجتمع خرید امکاناتی برای راحت تر بودن مشتریان ایجاد شده مانند: رستوران های قیمت مناسب، کافی شاپ، دستگاه ATM، کافی نت و… است. در کنار این مرکز خرید نمونه کوچکی از برج ایفل ساخته شده که در شب جذابیت محیط را دو چندان می کند.

برای راحتی مسافران و اهالی جزیره کیش این بازار از طریق تونل به مجتمع خرید پردیس 2 متصل شده است.

پردیس1

مرکز خرید دیپلمات

آدرس: کیش، بلوار ساحل، رو به روی هتل هلیا، بازار دیپلمات.

این مجتمع جز بهترین بازار های کیش است که مجموعه بزرگی از کالاهای اورجینال و با کیفیت را به دست مشتری می رساند. بازار دیپلمات 119 واحد تجاری در 5 طبقه دارد که انواع پوشاک، مواد غذایی، آرایشی بهداشتی در آن پیدا می شود.

در طبقه آخر مجموعه بعد از خرید طاقت فرسا در این مجموعه می توانید از رستوران و کافی شاپ آن استفاده کنید با منظره رو به دریا آن لذت بعد از خرید دو چندان می شود.

این مرکز خرید به هتل های زیادی نزدیک است از جمله:

  • هتل دیدار
  • هتل شایگان
  • هتل شایان
  • هتل صدف
  • و…

برای دیدن دیگر هتل های جزیره کیش می توانید به سایت hihotel مراجعه کنید و قیمت آنهارا با هم مقایسه کنید.

در بعضی موارد مسافر ها دوست دارن با کم ترین قیمت، بهترین اجناس را بگیرند، اکثرا فکر می کنند جزیره کیش تمامی اجناسش گران قیمت است اما اینطور نیست می توان با هزینه نسبتا کم تری اجناس خوبی را گرفت. در این بخش مقاله یکی از قدیمی ترین بازار های کیش را میخواهیم به شما معرفی کنیم.

بازار پردیس 1

بازار عربها (سفین)

آدرس: کیش، شهرک صفین، بازار عربها.

در سال 1350 جزیره کیش را اکثرا مردم محلی تشکیل می دادند. تصمیم بر این شد برای رشد منطقه و جزیره بازاری ساخته شود با تلفیق معماری سنتی عربی که مردم راحت تر خرید خود را انجام دهند.

این بازار یک طبقه دارد و در آن 70 غرفه فعالیت می کنند که انواع اجناس آرایشی بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم مورد نیاز آشپزخانه و… است. اکثر افرادی که در این بازار مشغول به کار هستند عرب زبان هستند. این بازار نزدیک اسکله میر مهنا قرار دارد که بعد از خرید می توانید از آنجا دیدن کنید و لذت ببرید.

در بعضی موارد برای بعضی افراد که به کیش سفر می کنند هزینه برای آنها مهم نیست و می خواهند از خرید خود لذت ببرند. کیش یک جزیره همه چی تمومه. در تور کیش مراکز خریدی وجود دارد که جز لوکس ترین بازار های جنوب کشور است. بد نیست با یک مورد از آنها آشنا شویم.

بازار عربها

مراکز خرید سارینا

آدرس: بلوار خیام، خیابان بابا طاهر، رو به روی هتل ارم، مرکز خرید سارینا.

این مرکز خرید  در سال 1386 ساخته شد که قطعا جز بهترین های کیش است چرا که همه چیز در آن پیدا می شود، انواع پوشاک از بچه گانه تا بزرگانه، بورس انواع کفش و کیف، انواع لوازم برقی، تلفن همراه و… است. لازم به ذکر است که در این بازار برند های تولیدی مطرح در زمینه آرایشی، پوشاک، تکنولوژی در این بازار شعبه دارند.

از مزیت های بزرگ این بازار پارکینگ اختصاصی ان است که به مسافرانی که با خودروی خود وارد جزیره می شوند کمک میکند تا از خرید خود لذت ببرند.

می توانید از مزایای دیگر این مرکز خرید که شامل سینما 4 بعدی، رستوران بین المللی با کیفیت غذای بی نظیر، اینترنت پر سرعت و… لذت برد.

بازار سارینا 1

در انتها

سعی کردیم در این مقاله خلاصه ای از چند بازار مهم و کلیدی جزیره زیبای کیش را به شما معرفی کنیم. کیش نقطه اتصال میان ایران و کشور های حاشیه خلیج فارس است، و به همین دلیل است که خرید در چنین مراکزی و دریافت جنس اورجینال به شما لذت بیشتری می دهد.

 

کلمات مرتبط

تور کیش چند روزه است؟, قیمت تور کیش ,تور کیش از مشهد, تور کیش ارزان, قیمت تور کیش 4شب و 5 روز ,تور کیش ارزان دقیقه 90, تور اقساطی کیش, خرید تور کیش ,تور کیش لحظه آخری

 

منابع

bitly

shorturl

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *