29 ماشین محبوب🚗برای اجاره خودرو در کیش✨

محبوب ترین ماشین برای اجاره در کیش

جزیره زیبای کیش جاذبه های دیدنی بسیاری دارد و همین موضوع باعث شده، سالانه گردشگران بسیاری با تور کیش به این منطقه تفریحی سفر کنند. همانطور که میدانید در اکثر مواقع سفر به این جزیره به صورت هوایی صورت میگیرد. بنابراین گردشگران نمی توانند از ماشین های شخصی خود برای تردد در جزیره کیش استفاده نمایند.

همین موضوع باعث میشود مسافران از نظر تردد و رفت و آمد در جزیره با مشکلاتی مواجه شوند. مسافرانی که در هتل ها اقامت میکنند، ترجیح میدهند با وسایل نقلیه هتل تردد کنند. اما بعضی از گردشگران برای اقامت، منازل و ویلاهای اجاره ای را انتخاب میکنند. در نتیجه برای گردش در جزیره لازم است ماشینی در اختیار داشته باشند.

استفاده از تاکسی های شهری یک گزینه است. اما یک گزینه راحت تر و در عین حال جذاب وجود دارد و آن اجاره خودرو در کیش است. اگر بلیط تور کیش رزرو کرده اید، با اجاره یک خودروی لوکس، سفر خاطره انگیزتری برای خود و خانوادتان رقم بزنید. شما میتوانید جهت گردش در جزیره ماشین های لوکسی اجاره کنید. شرکت های مختلفی خدمات اجاره ماشین ارائه میکنند. در صورتی که سوالاتی در این زمینه برایتان پیش آمده، با مطالعه این مقاله میتوانید پاسخ آن را بیابید. در این مقاله ما به شرایط اجاره خودرو در کیش میپردازیم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اجاره ماشین در کیش 1401

اجاره خودرو در کیش

در بخش قبل اشاره کردیم که یکی از دلایل اجاره خودرو در کیش مشکلات رفت وآمد در جزیره است، اما دلایل دیگری نیز در این موضوع نقش دارد. در کیش ماشین های بسیار لوکسی در تردد است که هر فردی علاقه دارد پشت فرمان انها بنشید. بسیاری از افراد برای تجربه رانندگی با این ماشین های لوکس به کیش سفر میکنند.

به طوری که همین موضوع تبدیل به یک جاذبه تفریحی شده است. برخی افراد که علاقه خاصی به ماشین های لوکس دارند و با سفر به کیش و اجاره خودرو،  لذت سفرشان را چند برابر میکنند. تنها با پرداخت مبلغ محدودی میتوانید لذت رانندگی با ماشین لوکس مورد علاقه خود را تجربه کنید. بنز، مازراتی، شورلت تاهو، کادیلاک، تویوتا اف جی، بی ام و Z4 و موستانگ کروک فقط برخی از این خودرو های قابل اجاره در کیش هستند.

میتوانید ماشین مدنظرتان را برای 24 ساعت یا بیشتر اجاره کنید. با اینکار سفر شما هیجان انگیز تر میشود و خاطره رانندگی با ماشین مودعلاقه تان تا همیشه به یادگار میماند. پیشنهاد می شود اگر برای مدت طولانی تری در جزیره قصد سکونت دارید، ماشین را به صورت ماهیانه اجاره کنید. اجاره خودرو به صورت ماهیانه نسبت به روزانه بسیار ارزان تر محاسبه میشود. البته این شیوه اجاره دارای معایبی است. شرکت اجاره دهنده ماشین برای اجاره ماهانه، هزینه های بیمه و تعمیرات خودرو را در نظر میگیرد و مشتری باید این هزینه ها را پرداخت کند. حتما قبل از اجاره ماشین و امضای قرارداد باید از شرکت موردنظرتان در این زمینه سوال بپرسید.

اجاره ماشین در کیش تخفیف

چه نوع ماشین هایی را در کیش اجاره میدهند؟

در کیش ماشین های مختلفی قابل اجاره اند. ماشین های اقتصادی، اسپرت، شاسی بلند، لوکس و ون از خودروهایی هستند که شما میتوانید اجاره کنید. در ادامه از هر دسته، نمونه ماشین هایی معرفی میکنیم.

  1. ماشین های اقتصادی
  2. کیا ریو
  3. کیا سراتو
  4. کیا اپتیما
  5. هیوندای سوناتا
  6. هیوندای النترا
  7. هیوندای اکسنت
  8. ماشین های اسپرت
  9. کامارو شارژر
  10. نیسانZ370
  11. کوروون کروک
  12. موستانگ کروک
  13. دودج چلنجر
  14. دودج شارژر
  15. ماشین های شاسی بلند
  16. کیا اسپورتیج
  17. نیسان تریل
  18. نیسان جوک
  19. هیوندای توسان
  20. کیا سورتو
  21. تویوتا اف جی
  22. تویوتا فورچونز
  23. هیوندای سانتافه
  24. ماشین لوکس
  25. مازراتی توریسمو
  26. بنز SLK کروک
  27. رنج روور ایووک
  28. کادیلاک اسکلاید
  29. شورلت تاهو

اگر به دنبال ارزان ترین خودرو ها برای اجاره هستید، ماشین های اقتصادی بهترین گزینه اند. در مورد ون ها این نکته را در نظر داشته باشید که فقط به صورت ساعتی میتوانید ون ها را اجاره کنید. امکان اجاره ون ها به صورت روزانه وجود ندارد.

اجاره ماشین در کیش دیوار

شرایط اجاره خودرو در کیش چگونه است؟

در ابتدا لازم مدارکی جهت اجاره خودرو آماده کنید. شما باید اصل گواهینامه رانندگی و اصل کارت ملی خود را برای اجاره به همراه داشت باشید. همچنین لازم است پول نقد یا چکی به مبلغ 2تا10 میلیون به عنوان ضمانت و 300 تا 700 هزار تومان به عنوان خلافی به شرکت یا موسسه موردنظر پرداخت کنید. مبالغ قابل پرداخت جهت ضمانت و خلافی بستگی به نوع ماشین اجاره شده دارد. در آخر، اجاره 24 ساعت ماشین مد نظرتان را باید به حساب موسسه یا شرکت اجاره دهنده ماشین واریز نمایید.

اجاره ماشین در کیش ارزان

نکات لازم قبل از اجاره ماشین

با یک جست و جوی ساده در اینترنت با انبوهی از تبلیغات مواجه میشوید که درباره اجاره خودرو در کیش است. درمورد این تبلیغات باید هشیار باشید. برخی سایت های اجاره ماشین فاقد هرگونه دفتر رسمی در کیش هستند. بنابراین در صورت واریز وجه به این وب سایت ها، ممکن است نه از دفتر رسمی سایت خبری باشد و نه ماشین اجاره شده تحویل داده شود. بدین منظور قبل از هرگونه واریز وجه، باید از معتبر بودن موسسه مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

با توجه به مدت اقامت سفر خود، ماشین انتخاب کنید. به طور مثال اگر 4 روز در کیش میمانید نباید برای یک هفته ماشین اجاره کنید، زیرا ضرر اقتصادی برایتان به وجود میآید. بنابراین پس از اینکه از مدت اقامت خود مطمئن شدید، ماشین متناسب با روز های سفرتان اجاره فرمایید.

سعی کنید ماشین مناسبی جهت اجاره انتخاب کنید. ماشین های اجاره ای موجود در کیش انواع و مدل های گوناگونی دارند. شما هم تجربه رانندگی با بسیاری از ماشین ها را ندارید. پس در انتخاب ماشین دقت کنید و ماشینی را اجاره کنید که علاوه بر زیبایی ظاهری، از لحاظ رانندگی نیز با آن راحت هستید.

حتما از قوانین راهنمایی و رانندگی کیش اطلاعات کسب کنید. قوانین و مقررات این جزیره دارای مواردی است که لازم است به آنها توجه شود. در بخش بعدی به این موضوع اشاره میکنیم.

اجاره ماشین در کیش ساعتی

قوانین رانندگی در جزیره کیش

ممکن است خیابان های خلوت جزیره کیش موجب تعجب شما بشود. دلیل این امر قوانین راهنمایی رانندگی سختگیرانه و نبود ماشین های شخصی مسافران است. دوربین های راهنمایی رانندگی متعددی در خیابان های کیش قرار گرفته است. حداکثر سرعت مجاز جهت تردد در جزیره 50 کیلومتر بر ساعت است. در صورتی که بیشتر از این سرعت مجاز رانندگی کنید، تخلف شما توسط دوربین ها ضبط میشود. حتما قبل از حرکت کمربند ایمنی خود را ببندید.

سرنشینان خودرو باید اندازه ظرفیت ماشین باشد. سعی کنید بیش از ظرفیت خودرو، سرنشینی را سوار نکنید. این موضوع در کیش جدی گرفته میشود و در صورتی که این قانون را رعایت نکنید جریمه میشوید. باید رانندگی بین خطوط را بسیار رعایت کنید. رانندگی بین خطوط در جزیره کیش بسیار مورد مهمی است.

به همین دلیل شاهد ترافیکی شدیدی در جزیره نیستید. ظاهر ماشین ها در کیش از اهمیت بسیاری برخوردار است. در صورتی که ماشین شما تمیز نباشد، جریمه خواهید شد. اگر میخواهید در کیش رانندگی کنید، باید از بوق زدن های بی مورد بپرهیزید؛ زیرا بوق زدن بی مورد در کیش ممنوع است. در صورتی که در شب رانندگی میکنید باید با نور پایین حرکت کنید. در کیش رانندگی با نور بالا مجاز نیست. نگران این موضوع نباشید زیرا شب های جزیره کیش انچنان تاریک نیست و برای رانندگی به مشکلی برنمیخورید. پرتاب زباله از ماشین کار ناخوشایندی است. این کار مشمول جریمه است بنابراین حتما آن را در نظر بگیرید.

نکات لازم پس از اجاره خودرو در کیش

اگر ماشینی از موسسه اجاره کرده اید، نباید آن را به فرد دیگری بدهید. چنانچه ماشین خسارت ببیند، شما مسئول پرداخت هزینه های تعمیر و مبالغ کاهش ارزش ماشین هستید. در نظر داشته باشید که ماشین های اجاره ای کیش در گروه ماشین های لوکس گران قیمت قرار میگیرند. بنابراین در صورت واردشدن آسیب یا خسارتی به ماشین، هزینه های تعمیر آن ها بسیار بالا خواهد بود. موارد بالا در هنگام تصادف ماشین نیز در نظر گرفته میشود. زمانی که از ماشین استفاده نمیکنید آن را به پارکینگ ببرید. با این کار از وارد شدن آسیب به خودرو جلوگیری میکنید.

در صورتی که ماشین مشکل پیدا کند و خراب شود باید سریعاً به موسسه اجاره دهنده ماشین این موضوع را اطلاع دهید. هرگز به صورت خودسرانه اقدام به تعمیر ماشین نکنید. از دستکاری سیستم فنی ماشین بپرهیزید.

اجاره اتوموبیل در کیش

محدودیت های رانندگی در کیش

در بعضی مناطق نمیتوانید با ماشین  رانندگی کنید. جاده های خاکی و ساحل از جمله این موارد است. همچنین با ماشین های اجاره ای نباید حرکات نمایشی و مارپیچ انجام دهید. این کار علاوه بر آسیب رساندن به ماشین، از نظر قوانین راهنمایی و رانندگی نیز ممنوع است. هزینه بنزین مصرفی بر عهده اجاره کننده ماشین است.

حتما ماشین را در روز تعیین شده، سر ساعت مشخص تحویل بدهید. در صورت تاخیر، باید برای هر ساعت 10 درصد مبلغ اجاره بها را پرداخت نمایید. اگر تا سه ساعت تاخیر کنید، کل اجاره بها یک روز کامل از شما دریافت میشود. اگر میخواهید بیشتر از ماشین استفاده کنید، میتوانید با موسسه یا شرکت اجاره دهنده توافق کرده و اجاره نامه ماشین را تمدید کنید.

هنگام برگشت باید ماشین را تمیز تحویل بدهید. در غیر اینصورت 20 هزار تومان هزینه کارواش از شما دریافت میگردد. داخل ماشین نیز باید تمیز و پاکیزه باشد. اگر با استعمال سیگار و یا نوشیدنی به داخل ماشین از جمله روکش صندلی ها خسارتی وارد شود، باید هزینه آن را بپردازید.

ماشین های محبوب اجاره ای در تور کیش

در این قسمت 6 ماشین پرطرفدار اجاره ای کیش را به شما معرفی میکنیم. همگی این ماشین ها از بهترین و لوکس ترین ماشین های کیش هستند که میتوانید از شرکت و  یا موسسات گوناگون اجاره کنید.

موستانگ

موستانگ از ماشین های محبوب اجاره ای در کیش است. قدرت موتور این خودرو 300 اسب بخار است. در هر 100 کیلومتر 9 لیتر بنزین مصرف میکند. این ماشین 1600 کیلوگرم وزن دارد. صفر تا صد موستانگ 5 ثانیه است. بعضی موسسات به ازای هر 24 ساعت 2.500.000تومان بابت این ماشین دریافت خواهند کرد.

اجاره موستانگ در کیش

کامارو

کامارو از بهترین ماشین های اجاره ای کیش است. قدرت موتور مدل 8 سیلندر آن 453 اسب بخار میباشد. در هر 100 کیلومتر 17 لیتر مصرف میکند. وزن این ماشین نیز مانند موستانگ 1600 لیتر است. صفر تا صد آن 5/4 ثانیه است. برخی از شرکت ها بابت کامارو در هر 24 ساعت 2.400.000تومان دریافت خواهند کرد.

اجاره کامارو در کیش

شورلت تاهو

رانندگی با این ماشین بسیار لذت بخش است. اما اجاره آن کمی نسبت به بقیه گران تر محاسبه میشود. به طوری که برای اجاره آن برای یک روز لازم است 7 میلیون تومان پرداخت نمایید. صفر تا صد آن 7 ثانیه است. موتور آن 355 اسب بخار قدرت دارد. وزن شورلت تاهو 2600 کیلوگرم است. در هر 100 کیلومتر تقریبا 14 لیتر سوخت مصرف میکند.

اجاره شورلت تاهو در کیش

کادیلاک اسکالید

رانندگی با این ماشین لوکس تجربه منحصربفردی است. قدرت موتور این ماشین بالغ بر 420 اسب بخار است. این 8 سیلندره میباشد. همچنین کادیلاک اسکالید تقریبا 2640 کیلوگرم وزن دارد. صفر تا صد آن 4/4 ثانیه میباشد. برخی موسسات بابت اجاره این ماشین 6 میلیون تومان برای هر روز دریافت میکنند.

اجاره کادیلاک اسکالید در کیش

بنز C200

خودروهای تولیدی کمپانی بنز همواره طرفداران خاص خود را دارد. شما در تور کیش خود میتوانید به موسسات مربوطه مراجعه کرده و مدل های مختلف بنز را اجاره کنید. بنز C200 یکی از ماشین های بسیار محبوب اجاره ای است. قدرت این ماشین 184 اسب بخار است. صفر تا صد را در 8 ثانیه طی میکند. تقریبا 1500 کیلوگرم هم وزن دارد. بنز C200 در هر صد کیلومتر 7 لیتر مصرف میکند. موسسه و شرکت های مختلفی با مبلغ 5.500.000تومان این ماشین را برای 24 ساعت اجاره میدهند.

اجاره بنز C200 در کیش

سانتافه

علاقمندان به سانتافه میتوانند این خودرو را در کیش اجاره کرده و لذت رانندگی را با آن تجربه کنند. همچنین میتوانید با قیمت کمتری نسبت به سایر خودروها  این خودرو را اجاره کنید. برای هر 24 ساعت لازم است 1.500.000تومان بابت اجاره این ماشین پرداخت نمایید. 4 سیلندره است و 188 اسب بخار قدرت دارد. صفر تا صد را در 11 ثانیه طی میکند و در هر صد کیلومتر 5/8 لیتر سوخت مصرف میکند. سانتافه تقریبا 1650 کیلوگرم وزن دارد.

اجاره سانتافه در کیش

برای کرایه ماشین در کیش چقدر باید هزینه کرد؟

اکثر افراد به طور مرتب هزینه های سفر و تور کیش خود را محاسبه میکنند. هنگامی که بحث اجاره ماشین هم به میان میآید، نکته اول مبلغ آن است. در پاسخ سوال باید بگوییم که این هزینه بستگی به نوع ماشینی دارد که اجاره میکنید. اما به طور کل هزینه اجاره خودرو در کیش در هر 24 ساعت، از 500 هزار تومان تا 8 میلیون تومان متغیر است.

هزینه اجاره خودرو در کیش

سخن پایانی

تورکیش با اجاره ماشین لوکس بسیار لذت بخشتر است. چه تجربه ای بهتر از رانندگی در خیابان های کیش با ماشین موردعلاقه میتواند برای شما اتفاق بیافتد؟ با رعایت نکات بیان شده در مقاله فوق میتواند ماشین مناسب خود را در کیش اجاره کنید. در این مقاله سعی شد تمام موارد مرتبط با اجاره خودرو در کیش برای شما بیان شود. امیدواریم مقاله فوق برای شما مفید بوده باشد.برای خرید تور کیش میتوانید از طریق سایت” های تور” اقدام نمایید. برای مطالعه بیشتر در زمینه گردشگری به وبلاگ ما سر بزنید.

منابع

shorturl

tinyurl

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *