تور اقساطی کیش و شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش

اگر قصد یک سفر مقرون به صرفه و دلچسب را دارید، ما به شما تور اقساطی کیش را پیشنهاد می دهیم. همیشه سفر به کیش بسیار لذت بخش بوده است. جاذبه های دیدنی و طبیعی جزیره زیبای کیش باعث شده گردشگران زیادی این جزیره را مقصد سفرهای خود انتخاب کنند. گردش در این جزیره زیبا همواره تجربه ای منحصر بفرد برای توریست ها و گردشگران داخلی به حساب میآید.

جزیره کیش دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیاری است. تفریحات آبی و غیر آبی و طبیعت گردی، همواره خاطرات زیبایی را برای فرد به وجود می آورد. ما در این مطلب قصد داریم یکی از مراکز تفریحی بسیار مهیج کیش، یعنی شهربازی هایلند را به شما معرفی کنیم. شهربازی هایلند لحظه های فراموش نشدنی برای شما به ارمغان می آورد.

شهربازی هایلند جزیره کیش

امکانات شهربازی هایلند کیش

دنیایی بی نظیر از بازی ها و تفریحات هیجان انگیز که همه سنین از آن لذت میبرند. در صورتی که می خواهید لحظات شاد و مفرحی برای خود و خانوادتان به وجود آورید، سفر به شهربازی هایلند کیش را فراموش نکنید.

چنانچه بلیط تور اقساطی کیش رزرو کرده اید و قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، شهربازی هایلند کیش را حتما در لیست تفریحی خود قرار دهید. در ادامه این شهربازی را معرفی و امکانات آن را برای شما بیان میکنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

هایلند پارک با 20 سال سابقه فعالیت، یکی از محبوب ترین و مجهزترین مراکز تفریحی کیش به حساب میآید. هر ساله گردشگران و مسافران زیادی از امکانات این مرکز بازی و سرگرمی استفاده میکنند.

شهربازی کیش

لوازم بازی موجود در شهربازی هایلند

شهربازی هایلند گزینه‌ی مناسبی جهت گذراندن اوقات فراغت فرزندان شما است. هایلند پارک دارای تجهیزات و وسایل مدرن بازی است که برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب میباشد. البته این به معنای این نیست که افراد بزرگسال نمیتوانند از آنها استفاده کنند.

علاوه بر کودکان، افراد بزرگسال نیز میتوانند از وسایل تفریحی شهربازی هایلند استفاده کرده و اوج هیجان را تجربه کنند. بعضی بازی ها در فضای باز و برخی در فضای سرپوشیده قرار گرفته اند. از جمله وسایل بازی و تجهیزات این مرکز تفریحی میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رنجر
  • سورتمه
  • سفینه
  • ماشین ضربتی برقی و آبی
  • رولرکاستر هوایی و آبی
  • چرخ و فلک
  • آبشار
  • تاب مناسب کودکان
  • قطار لاستیکی
  • اتاق فرار
  • سینما گیم
  • ترامپولین
  • کلبه وحشت
  • شبیه ساز خلبانی
  • اتاقک لیزر
  • سینما هفت بعدی و…

وسایل بازی و سرگرمی های نامبرده برای همه سنین مناسب است. این بازی ها بسیار مهیج بوده و هیجان بالایی منتقل میکنند. بنابراین شهربازی هایلند خستگی سفر را از تن شما به در کرده و خاطره خوبی برای شما و فرزندانتان به یادگار میگذارد.

شهربازی هایلند علاوه بر تجهیزات بازی و سرگرمی، رستوران ها و کافه های متنوعی نیز دارد. این امکانات جهت رفاه حال والدین و کودکان به وجود آمده است. بعد از استفاده از تجهیزات سرگرمی هایلند، استفاده از غذاها و نوشیدنی های متنوع رستوران ها و کافه های هایلند پیشنهاد خوبی است.

شهربازی جزیره

رستوران و کافه های نزدیک شهربازی هایلند کدام اند؟

رستوران صبا، کافه کاپیتان بلک، فست فود هادیز و … از رستوران ها و کافه های نزدیک شهربازی هایلند کیش هستند.

فضای سبز پارک شهر

از انجا که شهربازی در مرکز پارک شهر قرار گرفته، میتوانید از گردش در فضای سبز این پارک لذت برده و از هوای پاک و مطبوع آن استفاده کنید. هرگاه احساس خستگی کردید، میتوانید از فضای سبز فوق العاده پارک شهر استفاده کرده و استراحت کنید. امکانات و سرویس بهداشتی، هم در پارک شهر و هم در شهربازی وجود دارد. در پارک شهر آلاچیق و نیمکت تعبیه شده تا گردشگران خستگی سفر را از بین ببرند. همچنین یکی از زیبایی های پارک شهر، دریاچه مصنوعی ایجاد شده در آن است. آب نما و میدان گل از دیگر زیبایی های این پارک است.

فضای سبز پارک شهر کیش

مراکز خرید اطراف شهربازی هایلند در تور اقساطی کیش

در اطراف شهربازی هایلند مراکز خرید متنوعی وجود دارد. اغلب این مجموعه های تجاری بسیار به شهربازی نزدیک بوده و فقط با 10 دقیقه پیاده روی میتوانید از آنجا بازدید و خرید کنید. از جمله مراکز خرید اطراف شهربازی هایلند میتوانیم رویا مال، مرکز خرید سارینا، زیتون، پردیس و بازار مروارید را نام ببریم.

مجموعه تجاری و اداری رویا مال

مجموعه تجاری و اداری رویا مال یکی از مراکز بزرگ خرید در کیش است. در این مجموعه انواع برند ها و محصولات متنوع، باکیفیت بالا به مشتریان ارائه میشود. رویا مال نسبت به سایر مراکز خرید به شهربازی نزدیک تر است، به طوری که حدود 600 متر با شهربازی فاصله دارد.

مجموعه تجاری و اداری رویا مال کیش

مرکز خرید سارینا

این بازار و مرکز خرید نیز در نزدیکی شهربازی هایلند واقع شده است. مرکز خرید سارینا از بهترین و معروف ترین مراکز خرید کیش محسوب میشود. در مرکز خرید سارینا غرفه ها و فروشگاه های بسیاری وجود دارد که محصولات متنوعی ارائه میکنند. همچنین سالن هایی برای برگزاری جشن های گوناگون در این مرکز خرید وجود دارد. مرکز خرید سارینا دارای دو شعبه است. شعبه اول آن 3 کیلومتر و شعبه دوم آن حدود 1 کیلومتر با شهربازی فاصله دارد.

مرکز خرید سارینا کیش

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون از مدرن ترین وبهترین مراکز خرید جزیره کیش است. این مرکز محل خوبی برای گردش و خرید اجناس مرغوب به حساب میآید. مرکز خرید زیتون نیز در نزدیکی شهربازی هایلند قرار داشته و به طور تقریبی 2/1 کیلومتر با آن فاصله دارد.

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید پردیس

از دیگر بازار ها و مراکز خرید کیش میتوانیم پردیس را نام ببریم. مرکز خرید بسیار باکیفیت پردیس انواع محصولات از لوازم آرایشی و عطر ادکلن گرفته تا موبایل فروشی را ارائه میکند. این مرکز نیز حدود 2 کیلومتر با شهربازی هایلند کیش فاصله دارد.

مرکز خرید پردیس کیش

مرکز خرید مروارید

بازار و مرکز خرید مروارید یکی بزرگترین مراکز خرید واقع در کیش به حساب میآید. در این مرکز خرید بسیار شیک انواع پوشاک مردانه و زنانه، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و بلوریجات و سایر اقلام به فروش میرسد. بازار مروارید 7 کیلومتر با شهربازی فاصله دارد.

تمامی مراکز خرید ذکر شده در  نزدیکی شهربازی هایلند واقع شده اند. شما میتوانید پس از تفریح در شهربازی، جهت تنوع و خرید محصولات مورد نیاز به این مراکز خرید مراجعه کنید.

مرکز خرید مروارید کیش

اماکن دیدنی اطراف شهربازی هایلند

یک نکته مثبت شهربازی هایلند این است که علاوه بر هیجان انگیز بودن خود مرکز، اماکن دیدنی بسیاری نیز در نزدیکی آن وجود دارد. پیشنهاد میشود حتما از این مراکز بازدید فرمایید. پارک دلفین، ساحل مرجان کیش و پارک ساحلی سیمرغ از مکان های دیدنی و جذابی هستند که در اطراف شهربازی هایلند واقع شده اند.

پارک دلفین در تور اقساطی کیش

این جاذبه گردشگری اولین پارک دلفین ایران محسوب میشود که در سال 1384 شروع به کار کرد. پارک دلفین علاوه بر دلفیناریوم، دارای محل های دیگری نظیر تونل آکواریوم آب شور، باغ پرندگان و آمفی تئاتر است. یک اتوبوس قطاری برای مجموعه قرار داده شده که به وسیله آن میتوانید از باغ پرندگان و سپس از دلفیناریوم دیدن کنید. دیدن نمایش دلفین ها بسیار لذت بخش است. همچنین در باغ پرندگان این مجموعه نیز بیش از 50 گونه مختلف پرنده وجود دارد که دیدن آن جذابیت خاص خودش را دارد. باغ حیوانات، محل دیدنی دیگری از این مرکز تفریحی است. در این باغ انواع حیوانات نظیر کروکودیل و مار بوآ وجود دارد. بازدید از مجموعه پارک دلفین بسیار خاطره انگیز خواهد بود؛ بنابراین بازدید از این مجموعه را حتما در برنامه تفریحی تور اقساطی کیش خود قرار دهید.

پارک دلفین کیش

ساحل مرجان کیش

سواحل بسیار زیبای متعددی در کیش وجود دارد. یکی از این سواحل جذاب و بسیار دیدنی، ساحل مرجان کیش میباشد. تماشای منظره دریای زلال در یک ساحل دل پذیر بسیار خاطره انگیز است. وجود مرجان ها و سنگ های دریایی رنگارنگ به این ساحل، حس و حال تازه ای داده اند. یک نمایش منحصربفرد این مرجان ها این است که پس از اینکه میمیرند به شکل اسفنج های سفید رنگ در میآیند؛ جلوه ی کم نظیری از مرجان ها که در کمتر جایی میتوان دید. زیبایی ساحل در هنگام طلوع و غروب خورشید دو چندان میشود. این نمایش بی نظیر ساحل و دریا باعث شده هر ساله گردشگران و بازدیدکنندگان زیادی از این پارک ساحلی دیدن کنند. در اطراف ساحل  مرجان کیش نیز امکانات رفاهی و مراکز خرید متنوعی وجود دارد. همچنین تفریحات متنوع آبی نیز در ساحل وجود دارد تا زیبایی و هیجان را با هم تجربه نمایید.

ساحل مرجان کیش

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ یکی دیگر از محل های بسیار زیبا و دیدنی کیش است. پارک ساحلی محیط بسیار آرامش بخشی دارد. میتوانید پس از اینکه از شهربازی هایلند بازگشتید، جهت استراحت به این پارک ساحلی بیایید. در محل امکانات رفاهی و انواع تفریحات آبی تعبیه شده است. فضای ساحل جذاب بوده و مجسمه های بزرگی که در آن قرار گرفته اند، فضای آن را زیباتر کرده است. پارک ساحلی سیمرغ دارای تفریحات آبی متنوعی نظیر جت اسکی، شاتل، غواصی، پاراگلایدر و…. است. میتوانید اوج هیجان را با این تفریحات متنوع تجربه کنید. امکان انجام  ورزش های گوناگونی نیز در این پارک ساحلی وجود دارد. شما میتوانید از مسیر های دوچرخه سواری و پیست مخصوص اسکیت پارک استفاده کنید. همچنین میز پینگ پنگ نیز جهت انجام این ورزش در محل قرار داده شده است. امکانات رفاهی مختلفی نیز مانند رستوران، کافه، هتل و… در پارک ساحلی سیمرغ در دسترس گردشگران است. شما با استفاده از این امکانات رفاهی، انجام تفریحات آبی و ورزش های مختلف، میتوانید سفری بسیار لذت بخش برای خود و خانوادتان به ارمغان آورید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

چه سرگرمی هایی در شهربازی هایلند کیش وجود دارد؟

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم بازی های مختلفی مخصوص کودکان و همچنین تجهیزات سرگرمی مختص بزرگسالان در شهربازی هایلند وجود دارد. انواع بازی کامپیوتری و پلی استیشن در این مرکز تفریحی موجود است. همچنین اتاق فرار و کلبه وحشت از دیگر آیتم های هیجان انگیز و ترسناک این مجموعه تفریحی است. البته اتاق فرار برای افراد بالای 9 سال مناسب است. همچنین اتاق فرار در ژانر های متفاوتی نظیر هیجانی، معمایی و ترسناک ارائه میشود. کلبه وحشت نیز مانند اتاق فرار برای بزرگسالان مناسب است. در کلبه وحشت نیز آیتم های ترسناکی وجود دارد که برای فرد شرکت کننده حس ترس و هیجان را ایجاد میکند. اگر میخواهید یک شب هیجان انگیز را تجربه کنید، شهربازی هایلند کیش گزینه ی بسیار مناسبی است.

پارک ابی کیش

سوالات متداول

در ادامه قصد داریم به برخی از سوالات متداول در رابطه با تور اقساطی کیش و شهربازی هایلند پاسخ دهیم. پس لطفا همراه ما باشید.

شهربازی هایلند تا چه ساعتی باز است؟

این مرکز تفریحی از ساعت 11:00 صبح الی 24:00 بامداد باز میباشد. شهربازی هایلند در همه روز های هفته فعال است.

هزینه بلیط شهربازی هایلند چقدر است؟

قیمت بلیط بستگی به ورودی شهربازی و بازی های انجام شده دارد. هر شخص متناسب با انتخاب بازی های تفریحی، شارژ و هزینه مختص خود را دارد.

شهربازی هایلند کیش در کجای جزیره قرار دارد؟

شهربازی هایلند در قسمت شرقی جزیره کیش قرار گرفته است. برای اینکه به شهربازی هایلند بروید لازم است به قسمت غربی جزیره کیش رفته و سپس به میدان امیرکبیر برسید. سپس باید به پارک شهر در کیش بروید. شهربازی هایلند دقیق در مرکز این پارک قرار دارد. شما همچنین میتوانید از نقشه ها، برگه های راهنمای تور اقساطی کیش و همچنین GPS تلفن همراه خود نیز استفاده نمایید. آدرس دقیق شهربازی هایلند در راهنماهای سفرکیش و یا استفاده از GPS به راحتی قابل دسترسی است. آدرس شهربازی هایلند: جزیره کیش، بلوار خلیج فارس، میدان امیر کبیر، فضای سبز پارک شهر، شهربازی هایلند

نقشه هوایی کیش

سخن پایانی

کیش دارای جاذبه های دیدنی و طبیعی بسیاری است. به علت تعداد زیاد این اماکن دیدنی، نمیتوان توضیحات را در یک یا دو مقاله گنجاند. در صورتی که هنوز به این جزیره زیبا سفر نکرده اید، حتما رزرو بلیط تور اقساطی کیش را در برنامه های خود قرار دهید. هر ساله گردشگران و توریست های بسیاری از جزیره کیش دیدن میکنند. یکی از مراکز دیدنی و مقاصد مسافران شهربازی هایلند کیش است که در این مقاله به آن پرداختیم. در مقاله فوق به امکانات شهربازی هایلند کیش و همچنین اماکن دیدنی که در نزدیکی آن وجود داشت اشاره کردیم. امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد. در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با قیمت تورهای کیش میتوانید با کارشناسان ما در سایت “های تور” ارتباط باشید.

برای مطالعه بیشتر در حوزه گردشگری می وانید به وبلاگ ما سر بزنید.

کمات مرتبط

تور کیش ارزان, تور کیش از کرمان, تور کیش از مشهد, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش دی ماه ۱۴۰۰, تور کیش لحظه آخری, تور کیش ارزان دقیقه 90, تور یکش نوروز 1402 , تور اقساطی کیش

منابع

tinyurl

shorturl

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *