تور ارزان کیش ✈️را چه زمانی می توان تهیه کرد؟

تور کیش ارزان

تور ارزان کیش را چه زمانی می توان تهیه کرد؟ جزیره زیبای کیش به دلیل زیبایی های طبیعی و تفریحات منحصر به فردی که در این جزیره برقرار است هرساله مقصد بسیاری از مسافران می باشد. از همین رو قصد داریم در این مقاله به شما کمک کنیم تا تور کیش ارزان داشته باشید.

تور ارزان کیش

ارزان ترین زمان تور کیش را زمانی می توانیم تخمین بزنیم که به چند عامل مهم که در قیمت سفر به این جزیره تاثیر گذارند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت تورهای کیش

باید توجه داشت که یکی ازین عوامل قیمت بلیط هواپیما است، اگر بتوانید بلیط های لحظه آخری را پیدا کنید یا در فصلی از سال که پرواز ها آنچنان رونقی ندارند بلیط تهیه کنید قطعا بلیط ارزان تری خواهید داشت.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت سفر شما به کیش تاثیر گذار است؛ قیمت هتل و محل اقامت شماست این عامل هم درست شبیه بلیط هواپیما با نوسان قیمت مواجه است.

طبیعی است که در فصول و زمان هایی که مسافران زیادی به کیش نمی روند قیمت ارزان تری داشته باشند. همین موضوع را می توان در مورد قیمت های استفاده از تفریحات این جزیره نیز صادق دانست.

سفر ارزان به کیش در ابتدای سال

همانطور که می دانید تعطیلات عید باستانی نوروز یکی از بهترین موقعیت ها برای سفر کردن است.

افرادی که شاغل و یا محصل هستند، در تعطیلات نوروز موجی از سفرها آغاز می شود و قطعا به دلیل آب و هوای مطبوع جزیره کیش یکی از اولین مقاصد هر مسافری در این فصل خواهد بود؛ پس اگر به دنبال سفر ارزان به جزیره کیش هستید این بازه زمانی را انتخاب نکنید.

اما پس از اینکه موج سفرهای نوروز تمام شود اکثر افراد دیگر امکان سفر کردن را ندارند و تقاضا برای سفر به جزیره کیش کاهش می یابد پس می توانید ارزان ترین زمان تور کیش کیش را در همین زمان یعنی اواخر فروردین پیدا کنید.

در این زمان به علت کمبود مسافر همه خدمات مثل بلیط هواپیما، هزینه هتل و … به کمترین مقدار خود میرسد.

اگر بتوانید از بلیط های چارتر و لحظه آخری استفاده کنید می توانید ارزان ترین بلیط های هواپیما را پیدا کنید که هزینه شما به شدت کاهش می دهد.

تور کیش ارزان

سفر ارزان به کیش در تابستان

به جز تعطیلات نوروز آغاز و پایان تابستان با تعطیلی مدارس و آغاز مرخصی های اداری نیز موجی از سفر ها را به راه می افتد. همچنین در این بازه زمانی جشنواره های زیادی با حضور خوانندگان و هنرمندان مطرح در این جزیره شروع به کار می کنند و این امر باعث گرانی تور جزیره کیش می شود.

اگر به دنبال سفر ارزان به جزیره کیش هستید این بازه را هم انتخاب نکنید.

با آغاز پاییز تمایل موج سفر های تابستانی تمام شده و تقاضا برای تور جزیره کیش کمتر می شود و درست در همین بازه می توانید سفر ارزان تری به جزیره کیش داشته باشید پس اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید پاییز فصل خوبی برای یک سفر ارزان به کیش است علاوه بر این مسئله آب و هوای جزیره کیش در این بازه زمانی بسیار مطبوع است.

انتخاب بهترین زمان برای خرید تور کیش

درمورد انتخاب زمان تور ارزان کیش باید به چند نکته دیگر نیز توجه داشته باشید؛ روزهای زیادی در تقویم به عنوان تعطیلات رسمی انتخاب شده اند که این تعطیلات رسمی اگر به آخر هفته نزدیک باشند یا چند تعطیلی پشت سرهم باشند زمان مناسبی برای سفر تلقی می شوند خصوصا برای کسانی که شغل اداری دارند و یا محصل هستند.

پیشنهاد برای تور کیش

اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید بهتر است بدانید که در این شکل تعطیلات نیز با یک جزیره شلوغ و گران تر از حد معمول مواجه خواهید شد پس برای سفر ارزان به جزیره کیش این بازه ها را انتخاب نکنید.

همچنین بدیهی است که پرواز های آخر هفته کمی گرانتر از پروازهایی هستند که در اواسط هفته انجام می شوند پس اگر به دنبال بلیط ارزانتری هستید روزهای وسط هفته را انتخاب کنید.

علاوه بر قیمت پرواز ها اکثر اقامتگاه ها به ویژه هتل ها در روز های تعطیل و اواخر هفته لیست قیمت گران تری دارند پس برای سفر ارزان به کیش این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

جزیره کیش با توجه به هوای گرم و شرجی که دارد اصلا انتخاب خوبی برای یک سفر تابستانی نیست. برگزاری جشنواره هایی که پیش تر به آن اشاره کردیم باعث جذب مسافر در این فصل سال می شود و افزایش قیمت ها را به همراه دارد.

بهترین زمان تور کیش

برای سفری ارزان و با آب هوای مطبوع تر فصل های گرم سال را برای تور کیش انتخاب نکنید و بازه سفر خود را به فصل های سرد سال تغییر دهید. در فصول سرد سال هم از هوای مطبوع تری لذت خواهید برد و هم به دلیل عدم وجود جشنواره ها مسافران کمتری به این جزیره خواهند رفت و این امر باعث کاهش قیمت ها خواهد بود.

تورها گزینه ای برای مناسب سفر به کیش 

یکی دیگر از راه های کاهش هزینه سفر به کیش نیز انتخاب تورهاییست که خدماتی را با قیمت ارزان تر به شما ارائه می دهند.

بهتر است بدانید که تور های لحظه آخر که ظرفیت محدودی برایشان مانده و فاصله کمی تا اجرا دارند و یا در بازه های ارزان سال هستند خدمات ارزان تری را به شما ارائه می دهند.

خرید تور کیش

اگر به دنبال سفری ارزان به جزیره زیبای کیش هستید انتخاب تورهای لحظه آخر گزینه بسیار خوبی است. شما با پرداخت هزینه ای کلی خدمات پرواز و اقامت و برخی گشت ها را دریافت می کنید و فقط هزینه ی بعضی از وعده های غذایی و خرید کردن در طول سفر را خودتان باید به عهده بگیرید.

در این مطلب سعی کردیم تا ارزان ترین زمان سفر به کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم هرچند که نمی توان با صراحت گفت که بهترین زمان سفر به جزیره زیبای کیش دقیقا چه زمانی است.

هر بازه زمانی زیبایی های خاص خود را دارد. آنچه درمورد قیمت سفر به جزیره کیش مورد توجه بود را در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم برای اطلاع از سفر ارزان به جزیره کیش مطالب فوق را از دست ندهید. برای تهیه تور کیش می توانید به سایت های تور مراجعه فرمایید. مطالب وبلاگ ما را از دست ندهید.

کلمات مرتبط

تور کیش ارزان, قیمت تور کیش, تور کیش از کرمان, تور کیش از مشهد, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش دی ماه ۱۴۰۰, تور کیش لحظه آخری, تور کیش نوروز 1402, تور کیش عید 1402

منابع

shorturl

bitly

2 دیدگاه

  1. سلام من به اتفاق چند تا از دوستام قرار بود با یکی از تورهای مسافرتی چند روزی رو بریم خوش بگذرونیم. تصمیم بر این شد که با “تور کیش” های‌تور بریم جزیره کیش. از اونجایی که میخواستیم هزینه سفرمون زیاد نشه اوخر بهمن ماه و قبل از تعطیلات نوروز رفتیم. هم آبو هوا بهتر بود و هم با توجه به کم بودن جشنواره ها و نمایشگاه‌ها و هم کم بودن مسافران، هزینه های هتل هم مناسب بود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *