چشمه گیلاس، جاذبه گردشگری مشهد

شهر مشهد علاوه بر وجود پربرکت حرم مطهر امام رضا، با دارا بودن جاذبه ها گردشگری و تفریحی متعدد در این شهر موجب شده تا هر ساله این شهر مقصد گردشگری مسافران از اقصی نقاط کشور و دیگر مسلمانان جهان باشد.میتوانید با تهیه تور مشهد از این مکان دیدنی،نهایت لذت را ببرید.

در این مقاله از های تور قصد داریم به معرفی چشمه گیلاس، جاذبه گردشگری مشهد بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

سفر به مشهد، بازدید از چشمه گیلاس

معرفی چشمه گیلاس مشهد

یکی از بزرگترین چشمه های واقع در استان خراسان رضوی که جزو جاذبه های گردشگری و تفریحی این استان نیز به شمار می آید، را می توان چشمه گیلاس نام برد. این چشمه واقع در 25 کیلومتری چناران و در شمال غرب مشهد واقع شده است.

روستای چشمه گیلاس نام روستایی است که این چشمه در آن واقع شده و جزو توابع بخش گلبهار بوده که از جاده مشهد_قوچان امکان دسترسی برای گردشگران فراهم بوده و با دارا بودن تابستان های خنک و سرسبز، پذیرای گردشگران علاقه مند به طبیعت بکر در این استان می باشد.

 چشمه گیلاس | خرید تور مشهد

بازدید از چشمه گیلاس

اگر با تور مشهد به این شهر سفر می کنید، بد نیست قبل از سفر اطلاعاتی راجب به مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری مشهد به دست آورید. با سفر به مشهد و اقامت در هتل های مشهد می توانید پس از زیارت حرم مطهر از دیگر مکان های دیدنی این شهر همچون چشمه گیلاس، جاذبه گردشگری مشهد دیدن نمایید.

خوشبختانه در تمامی فصول سال امکان بازدید از این چشمه پر آب برای گردشگران وجود دارد، زیرا این چشمه هیچ موقع از سال خشک یا کم آب نشده که این امر یکی از ویژگی های مهم چشمه گیلاس به شمار می آید.

بیشتر بخوانید:درباره موزه آب مشهد

گردشگران در بازدید از این چشمه و مناظر طبیعی بکر این روستا می توانند از حوضچه های کوچکی که در اطراف این چشمه ایجاد شده برای یک آبتنی لذت بخش استفاده کرده، و خاطراتی خوش از سفر به مشهد را در این روستا و طبیعت زیبا به یادگار داشته باشند.

چشمه گیلاس | تور مشهد

چشمه گیلاس جزو چشمه های معروف کشور به شمار می آید.، از همین رو در سفر به مشهد و تور مشهد بازدید از این چشمه آهکی را از یاد نبرید.

آهکی بودن این چشمه موجب شده تا آب این منطقه دارای درجه سختی بیشتری نسبت به دیگر چشمه های موجود در شهر مشهد باشد.

کلام آخر

“های تور” با معرفی تور مشهد ،تور لحظه آخری به کیش ، تور لحظه آخری به مشهد ودیگر نقاط کشور، امکان یک سفر ارزان و یک سفر به یاد ماندنی را برای مسافران فراهم می آورد.

با رزرو تور مشهد از های تور امکان اقامت در بهترین هتل های مشهد از هتل های پنج ستاره مشهد تا هتل های ارزان مشهد برایتان فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:معرفی باغ وحش وکیل آباد

کلمات مرتبط

چشمه گیلاس کجاست ,چشمه دژنوه چناران ,عکسهای چشمه گیلاس ,فاصله مشهد تا چشمه گیلاس ,قدمت چشمه گیلاس ,اب و هوای چشمه گیلاس ,عکس چشمه گیلاس مشهد ,چشمه های خراسان رضوی

یک دیدگاه

  1. ایران واقعا ی عالمه جای دیدنی داره. اول باید از کشور خودمون شروع کنیم. تور های داخلی مخصوصا تور مشهد عالیه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *