مشهد مهد توریست سلامت کشور

یکی از منابع مهم اقتصادی در مشهد در ایام کرونا را می توان، توریست درمانی و صنعت گردشگری سلامت در مشهد نام برد. شهر مشهد به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور، هر ساله پذیرای تعداد بالایی از مسافران از اقصی نقاط کشور می باشد، از همین رو در چند سال اخیر این شهر، جزو یکی از مقاصد اصلی گردشگری سلامت نیز به شمار می آید. در ادامه مقاله مشهد مهد توریست سلامت کشور، با ما از های تور همراه باشید. میتوناید با تهیه تور مشهد به این شهر سفر کنید.

تور مشهد، گردشگری سلامت مشهد

مفهوم توریست سلامت

در راستای مفهوم توریست یا گردشگری سلامت می توان این حوزه را به سه بخش که در زیر بیان نموده ایم، تقسیم نماییم؛

  • توریست پزشکی؛ در این دسته می توان گردشگرانی را نام برد که به منظور درمانی و یا عمل های پزشکی قصد سفر به شهر مقصد را داند، و می بایست در آن شهر مدتی برای تحت نظارت بودن توسط پزشک خود، اقامت داشته باشند.
  • توریست درمانی طبیعی؛ برخی از گردشگران برای درمان بیماری خود می بایست از منابع طبیعی که در برخی مناطق، دیده می شوند استفاده کنند. چشمه های آب گرم، دریاچه های نمک، لجن درمانی و … از جمله درمان های طبیعی است که گردشگران جهت استفاده از آن به شهر مقصد سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: پارک های آبی مشهد

  • توریست رفاهی و یا پیشگیری؛ در این مورد گردشگران به منظور دور شدن از دغدغه های شهرهای بزرگ و تنش های روزمره به مقاصد دارای چشمه های آب گرم طبیعی و یا طبیعت بکر سفر می کنند.

مشهد قلب گردشگری سلامت کشور

همان طور که در مطالب فوق عنوان شد، تور مشهد یکی از سفر های پرطرفدار در بین مسافران به شمار می آید. از همین رو صنعت گردشگری سلامت مشهد، با اهتمام بالا گام موثری در روند پیشرفت گردشگری سلامت در کشور برداشته است. مراکز درمانی مجهز که در جوار حرم منور امام هشتم بر پا شده با کف هزینه های درمانی، در خدمت گردشگران شهر مشهد می باشند.

سفر به مشهد، گردشگری سلامت

وجود بهترین مراکز درمانی با کادر پزشکی مجرب در شهر مشهد موجب شده که مشهد مهد توریست سلامت کشور به شمار آید و امکانات خوبی را برای گردشگران فراهم آورد. بیمارستان های معروفی که در مشهد قرار گرفته اند هر ساله پذیرای گردشگران سلامت از اقصی نقاط کشور و دنیا می باشند. در زیر چند نمونه از بیمارستان های شهر مشهد را ذکر خواهیم کرد:

  • بیمارستان فوق تخصصی مهر
  • بیمارستان امام رضا
  • بیمارستان قائم
  • بیمارستان بنت الهدی
  • بیمارستان تخصصی رضوی
  • بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق جوادالائمه
  • بیمارستان پاستور
  • و …

بیشتر بخوانید:دلایل انتخاب تور مشهد

گردشگری سلامت مشهد، بیمارستان امام رضا

کلام آخر

مسافران و گردشگران سلامت با هدف درمانی و … ضمن زیارت از حرم مطهر امام رضا در این شهر و بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد، با اقامت در بهترین هتل های مشهد می توانند در حوزه درمانی که شهر مشهد زبانزد کشور بوده، به سلامت خود اهمیت دهند.

میتوانید با تهیه تور مشهد برای مقاصد پزشکی ، گردشگری، توریستی و… به این شهر سفر کنید.

“های تور” با معرفی تور گردشگری مشهد پذیرای گردشگران سلامت بوده و اقامت در بهترین هتل های مشهد را برای آن ها فراهم خواهد نمود.

یک دیدگاه

  1. مشهد بعد از تهران و شیراز یکی از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی رو داره مخصوصا در زمینه چشم و پیوند. ممنونم از سایت خوبتون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *