تور استانبول و اقامت در هتل آوانتگارد استانبول

یکی از شهر های محبوب و پرطرفدار کشور ترکیه را می توان استانبول نام برد، این شهر هر ساله مقصد اصلی گردشگران از اقصی نقاط دنیا و گردشگران ایرانی می باشد. تور های استانبول در کشور ما از جمله تور های مسافرتی پرطرفدار خارج از کشور می باشد. با رزرو تور استانبول و اقامت در هتل آوانتگارد استانبول می توانید یک سفر به یادماندنی را در کشور ترکیه تجربه کنید. در ادامه ی این مقاله از های تور با ما همراه باشید تا درباره هتل آوانتگارد، اطلاعاتی را برای شما فراهم آوریم.

هتل آوانتگارد استانبول، رزرو تور استانبول

درباره هتل آوانتگارد

اگر در سفر به استانبول به دنبال اقامت در هتلی در مرکز این شهر زیبا هستید، بدون شک رزرو و اقامت در هتل آوانتگارد استانبول گزینه ای مناسبی برایتان خواهد بود. هتل آوانتگارد واقع در میدان تقسیم، یکی از میادین اصلی در مرکز شهر استانبول می باشد. این هتل با طراحی و دکوراسیون بی نظیر که از آن برخوردار است، همچنین موقعیت مکانی نزدیک به مراکز تجاری استانبول و جاذبه های گردشگری استانبول، از اهمیت ویژه ای در بین گردشگران برخوردار می باشد.

سفر به استانبول، اقامت در هتل آوانتگارد

با اقامت و رزرو هتل آوانتگارد در شهر استانبول به آسانی می توانید از جاذبه های گردشگری متعدد شهر استانبول همچون مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی استانبول، مسجد سلطان احمد استانبول، بازار بزرگ استانبول و … دیدن نمایید.

امکانات هتل آوانتگارد استانبول

با رزرو تور استانبول و اقامت در هتل آوانتگارد استانبول، شما می توانید ضمن اقامت در یکی از 124 واحد اقامتی لوکس این هتل در کشور ترکیه، از امکانات بی شمار آن نیز بهره مند شوید. واحد های اقامتی هتل آوانتگارد در شهر استانبول از امکاناتی همچون ال سی دی، مینی بار، چای ساز، قهوه جوش، وای فای رایگان و … برخوردار می باشد.

همچنین دارا بودن مجموعه های تفریحی موجود در این هتل نظیر حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سونا اقامتی به یادماندنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. از دیگر امکانات موجود در این هتل را می توان باشگاه تناسب اندام، اتاق های درمانی و خدمات ماساژ، سالن های نشست و کنفرانس، رستوران و کافی شاپ با غذا های با کیفیت و خوش طعم نام برد.

رزرو تور استانبول، امکانات هتل آوانتگارد

با رزرو تور لحظه آخری از سایت گردشگری های تور، می توانید ضمن صرفه جویی در هزینه سفر خود از اقامت در بهترین هتل های شهر مقصد نیز بهره مند شوید. های تور با معرفی تور استانبول و تور های گردشگری متعدد از جمله تور کیش و تور لحظه آخری کیش امکان یک سفر خوش و به یادماندنی را برای مسافران فراهم می آورد.

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *