تور استانبول و اقامت در هتل لازونی استانبول

شهر توریستی استانبول امروزه مقصد گردشگری بسیاری از مسافران و گردشگران در دنیا، مخصوصا گردشگران ایرانی می باشد. جاذبه های گردشگری استانبول همچنین هتل های عالی این شهر موجب شده تا مسافران تجربه لذت بخشی از سفر به استانبول داشته باشند. در مقاله تور استانبول و اقامت در هتل لازونی استانبول با ما همراه باشید تا این هتل زیبا را در شهر استانبول به شما معرفی کنیم.

تور استانبول، هتل لازونی استانبول

هتل لازونی استانبول

اگر در تور استانبول به دنبال اقامت در لوکس ترین و زیباترین هتل این شهر هستید، بدون شک پیشنهاد ما به شما هتل لازونی استانبول می باشد. این هتل با یک طراحی و دکوراسیون بی نظیر در همان نگاه اول، گرشکران را مجذوب خود خواهد نمود. موقعیت مکانی عالی این هتل یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن به شمار می آید. هتل لازونی در نزدیکی مرکز کنگره خلیج halic واقع شده همچنین در فاصله زمانی 15 دقیقه می توانید به مراکز تجاری این شهر دسترسی داشته باشید.

اگر در تور استانبول به دنبال اقامت در یک هتلی به دور از شلوغی و ازدحام جمعیت شهر هستید، رزرو هتل لازونی و اقامت در این هتل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود، تا بتوانید یک اقامتی آرام را تجربه کنید.

رزرو تور استانبول، هتل لازونی

امکانات هتل لازونی استانبول

هتل لازونی با دارا بودن 133 واحد اقامتی لوکس در 8 طبقه با 14000 متر فضای داخلی و دارا بودن 4 زیر زمین، همچنین کافی شاپ و رستوران مجهز که دارای ظرفیت های 200 و 280 نفر می باشد، یکی دیگر از ویژگی های برتر این هتل به شمار می آید. در هتل لازونی استانبول برگزاری جلسات و نشست های به چشم می خورد که پذیرای ظرفیت 400 نفر می باشد. همچنین مجموعه های آبی که در این هتل بنا شده نظیر استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ و … از دیگر امکانات این هتل لوکس و مجلل می باشد. موقعیت مکانی نزدیک به فرودگاه و سایر مراکز خرید و مرکز شهر همچنین دارا بودن ساحل اختصاصی و نزدیکی به خط ساحلی استانبول دلایلی برای اقامت در این هتل لوکس می باشد.

رستوران هتل لازونی استانبول، سفر به استانبول

با رزرو تور استانبول و اقامت در هتل لازونی استانبول شما می توانید یک سفر به یادماندنی و خاطره انگیز را در شهر زیبای استانبول تجربه کنید. های تور با معرفی تور های متعدد در داخل و خارج از ایران در جهت امنیت در سفر شما گردشگران گام برداشته است. با تور های لحظه آخری های تور می توانید ارزان سفر کرده و در بهترین هتل های شهر مقصد اقامتی مطمئن را تجربه کنید. تور لحظه آخری کیش یکی دیگر از تور های این سایت گردشگری بوده که برای شما علاقه مندان به جزیره کیش در این سایت مهیا شده است.

 

یک دیدگاه

  1. تور استانبول و اقامت در هتل لازونی واقعا خاطره انگیزه. ما عید امسال رفته بودیم خیلی خوب بود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *