هتل سی وی کی استانبول را بشناسید 

ترکیه سالهاست که از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا بوده است و توریستان زیادی با دلایل کاری تفریحی و … به این کشور آسیایی اروپایی سفر می کنند. در پست امروز در مجله گردشگری های تور به سراغ هتل سی وی کی رفته ایم، هتلی در شهر استانبول که با خدمات و امکانات ویژه بسیار معروف شده است. اگر علاقه مند به آشنایی با این هتل خاص و ویژه هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

هتل سی وی کی را بشناسید

هتل سی وی کی یکی از معروف ترین هتل های شهر استانبول می باشد. منظره خارق العاده این پست بسیار جذاب می باشد و مسافران زیادی با یک فنجان قهوه به تماشای تنگه بسفر می نشینند. هتل پنج ستاره سی وی کی استانبول در سال 2007 ساخته شده است و همیشه برای حفظ و ارتقا خود تلاش کرده است. در ادامه بیشتر با این هتل جادویی آشنا می شویم.

هتل سی وی کی استانبول را بشناسید

همه چیز برای رفاه حال مسافران مهیا است 

پرسنل این هتل به رفاه حال مسافران خود بسیار اهمیت می دهند، به همین دلایل خدمات خوب و با کیفیت در این هتل ارائه می شود. شما در این هتل می توانید به اتاق های کنفرانس همایش و جلسات خصوصی دسترسی داشته باشید. پذیرش این هتل 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد و شما می توانید چک این و چک اوت خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. یکی از ویژگی های بسیار خوب این هتل راهنما و رزرو تور استانبول می باشد.

 

تمیزی در هتل حرف اول را می زند 

قسمت نظافتی این هتل در تمامی روز ها و ساعات در حال فعالیت هستند؛ به همین دلیل تمیزی و پاکیزگی چشمگیر این هتل هوش از سر همه می برد. اما خدمات دیگری مانند اتوشویی، خشکشویی، اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد .

تمیزی در هتل حرف اول را می زند

پرسنل مجرب و کار آزموده 

تمامی پرسنل هتل کار آزموده و حرفه ای هستند و مسلط به زبان های مختلف نظیر: انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، عربی و ترکی هستند؛ که می توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

 

پرسنل مجرب در هتل سی وی کی استانبول

 

امکانات ویژه فقط مسافران مقیم در هتل سی وی کی 

 

مدیریت هتل برای بهبود سفر مسافران خود امکانات ویژه ای را ارائه می دهد. امکاناتی چون: استخر سر پوشیده ( برای استفاده در تمامی فصل ها)، استخر روباز ( برای استفاده فصلی)، آبگرم، مرکز خدمات زیبایی، سونا و…. از امکانات این هتل می باشد .

انواع اتاق ها در هتل سی وی کی

  • اتاق های تویین با چشم انداز شهر
  • اتاق های تویین اکسکیوتیو با چشم انداز شهری
  • اتاق های تویین اکسکیوتیو با چشم انداز تنگه بسفر
  • اتاق های کینگ خانواده با چشم انداز تنگه بسفر
  • اتاق توئین خانواده

انواع اتاق ها در هتل سی وی کی استانبول

فاصله هتل تا مکان های مهم شهر 

این هتل به دلیل موقعیت قرار گیری به مکان های مهم شهر استانبول رفت و آمد را برای شما بسیار آسان کرده است. این هتل با مسجد سلیمانیه 4 کیلومتر فاصله دارد و تا مسجد آبی 5 کیلومتر فاصله دارد. جالب است بدانید این هتل تا خیابان استقلال 2 کیلومتر فاصله دارد و شما می توانید به راحتی در شهر گشت بزنید و به تفریح بپردازید.

مسجد آبی از جاذبه های نزدیک به هتل سی وی کی استانبول
مسجد آبی_ استانبول

در آخر ….

توجه داشته باشید استانبول شهری بزرگ و غنی از جاذبه های گردشگری می باشد. شما می توانید با رزرو تور استانبول با برنامه ریزی و بدون فشار تمام استانبول را بگردید و برای خودتان خاطره سازی کنید. برای شما پیشنهادی ویژه داریم با رزرو تور آنلاین از سایت رزرواسیون های تور می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *