زورب بال کیش ، کوچک و بزرگ نمیشناسد !!!

تفریحات هیجان انگیز برای همه مردم از پیر تا جوان لذت بخش می باشد، در این مقاله به سراغ بازی هیجان انگیز معیج و جدید رفته ایم. اگر علاقه مند به آشنایی با زورب بال کیش هستید خواندن این مقاله را در مجله گردشگری های تور از دست ندهید. خبر های خوب در راه است….

زورب بال چیست ؟؟؟

تا به حال حتما اسم فوتبال حبابی به گوشتان رسیده است اما اگر نشنیده اید، بهتر است بدانید که فوتبال حبابی نوعی فوتبال است که سر و دستان شما داخل توپی بزرگ جا گرفته است و شما تنها با پاهایتان می توانید حرکت کنید. این بازی بسیار بازی جذابی است، اما زورب بال جذابیت بیشتری دارد و همچنین خواهان زیادی دارد .شما در این بازی به صورت کامل به داخل یک توپ می روید و قل می خورید .

زرورب بال کیش و مهیج ترین بازی دنیا

چند نکته درباره زورب بال ها 

  1. توپی که شما در آن قرار می گیرید از دو لایه تشکیل شده است، که در میان لایه آب قرار گرفته؛ این آب باعث سنگین شدن توپ و سهولت در حرکت می شود .
  2. جنس توگ زورب بال از جنس pvc می باشد این توپ ها به واسطه جنسی که دارند به بازیکن اجازه میدهند تا به راحتی بیرون و زمین بازی را تماشا کند.
  3. توپ های زورب بال ضد آب و ضد آتش هستند، این بازی هم روی سطح آب امکان پذیر است و هم روی زمین می توانید بازی کنید. اما به یاد داشته باشید که زمین صاف و بدون پستی بلندی باشد تا به راحتی حرکت کند .
  4. شرایط آب و هوا را در هنگام بازی بسیار مهم می باشد، چرا که این بازی در روز های طوفانی امکان پذیر نمی باشد.
  5. این بازی محدودیت جنسیتی ندارد و شما می توانید به صورت خانوادگی در این بازی شرکت کنید و مسابقه بگذارید و خاطره ای ماندگار بسازید .

زورب بال را در برنامه خود قرار دهید

اگر به سراغ رزرو تور کیش رفته اید، می توانید از لیدر خود بخواهید در برنامه تان زورب بال کیش را جای بدهد. این بازی در مجموعه پارس سافاری قرار گرفته شده است به همین دلیل شما می توانید در کنار زورب بال از دیگر بازی ها و تفریحات استفاده کنید و روزی لذت بخش را بگذرانید .

زرورب بال کیش را در برنامه خود قرار دهید

خفه نشیم توی توپ ؟؟؟؟

شاید این سوال خیلی از شما باشد اما نگران نباشید؛ چرا که این توپ های بزرگ دو حفره برای رد و بدل اکسیژن و کربن دی اکسید دارد و شما به راحتی می توانید تنفس کنید و بازی کنید .

زرورب بال کیش بهترین بازی در سافاری کیش

شرایط سنی را یادتان نرود 

این بازی دو شرط برای ورود به این بازی دارد اولی وزن که باید وزنی معقول باشد؛ نه کم و نه زیاد باشد و دومی سن افراد می باشد. در دستور العمل این بازی آمده است که کودکان بالای 4 سال اما اگر کودکان بزرگ تر باشند بهتر است چرا که حفظ تعادل توپ برای کودکان سخت تر می باشد.

زرورب بال کیش و شرایط سنی

ساعت مراجعه به مجموعه سافاری

شما برای انجام این بازی هیجان انگیز می توانید از ساعت 16 تا انهای شب می باشد و شما می توانید در مجموعه بازی کنید و لذت ببرید.

در آخر ….

به یاد داشته باشید زمان در گذر است و فردی موفق و سر خوش می باشد، که از لحظه های خود استفاده کند. شما عزیزان با رزرو تور کیش می توانید با خیالی راحت به کیش سفر کنید و لحظه های خود را بسازید. تیم پشتیبانی های تور نیز در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما دوستداران سفر هستند .

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *