هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش

جزیره کیش جزو مقاصد مهم گردشگری در داخل کشور به شمار می آید. موقعیت جغرافیایی این جزیره که در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده، برای مسافران سفری به یادماندنی به همراه خواهد داشت. در  مقاله هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش از “های تور” با معرفی پرطرفدارترین تفریحات آبی کیش، که جزو مکان های مهم برای مسافران در جزیره به شمار می آید، اطلاعات لازم را برای شما عزیزان مهیا خواهیم ساخت.

هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش

جزیره ی زیبای کیش با دارا بودن امکانات رفاهی و تفریحی متعدد، مقصدی مناسب برای مسافرانی است که می خواهند حسابی از سفرشان خاطراتی خوش به یادگار داشته باشند. تفریحات آبی، جزو بهترین تفریحات کیش به شمار می آیند که اطلاعاتی از مهیج ترین آن ها برایتان فراهم آورده ایم.

  • غواصی
  • جت اسکی
  • اسکی روی آب
  • پاراسل
  • شاتل
  • بنانا
  • فلای برد
  • قایق سواری

مواردی که در بالا نام برده شد، جزو بهترین و پرطرفدارترین تفریحات آبی در جزیره کیش به شمار می آیند که شما می توانید پس از خرید تور کیش اطلاعاتی درباره مهیج ترین آن های کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

غواصی

اگر اهل هیجان هستید و علاقه زیادی به کشف دنیای زیر آب دارید، پیشنهاد ما  به شما تجربه غواصی در سفر به کیش می باشد.

  • نایت دایو( جزو تفریحات دریای بخش غواصی بوده که مناسب برای علاقه مندان به غواصی در شب و تماشای دنیای زیر آب می باشد)
  • اسنورکلینگ( در این مدل از غواصی، علاقه مندان با استفاده از یک ماسک غواصی، باله های غواصی و لوله تنفسی می توانند در سطح آب و در بخش کم عمق تجربه ای عالی را از غواصی کسب کنند.)
  • ژوراسیک پارک( اگر از تماشای دنیای زیر آب و مرجان ها و فسیل های دریایی هیجان زده می شوید، ما به شما ژوراسیک پارک را پیشنهاد میدهیم. در این بخش می توانید باقی مانده مرجان ها و فسیل ها همچنین ماهی هایی مانند فرشته ماهی، ملوان ماهی و … را نظاره کنید.)
  • کشتی یونانی( اگر جزو شناگران حرفه ای هستید ما به شما غواصی کشتی یونانی را پیشنهاد می دهیم. )
  • اسکوتر غواصی( یکی دیگر از پرطرفدارترین غواصی های مهیج را می توان اسکوتر غواصی نام برد. با این اسکوتر آبی می توانید  موجودات زیبای زیر آب را در کنار مربی بدون هیچ ترس و استرسی از نزدیک مشاهده کنید.)

جت اسکی

بعد غواصی در کیش  یکی دیگر از تفریحات آبی مهیج و پرطرفدار جزیره را می توان جت اسکی نام برد. برای استفاده از جت اسکی می توانید به کلوپ های دریایی جزیره مراجعه کرده و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

غواصی در کیش

اسکی روی آب

یکی از بزرگترین سایت های اسکی روی آب در خاورمیانه را می توان به اسکی روی آب کیش اختصاص داد. در این بخش از  تفریحات آبی می توانید به دو صورت اسکی روی آب با قایق همچنین کیبل اسکی استفاده کنید و تجربه عالی از سفر به کیش به یادگار داشته باشید.

پاراسل

تجربه ای به یادماندنی از پرواز روی آب را با پاراسل در جزیره ی زیبای کیش داشته باشید. پاراسل سواری جزو پرطرفدارترین تفریحات آبی در جزیره به شمار می آید که مناسب برای تمامی سنین طراحی شده است.

خرید تور کیش

بنانا

در بنانا که یک تفریح آبی در آب های زیبای خلیج فارس واقع در جزیره زیبای کیش بوده، می توانید با استفاده از یک تیوپ شبیه موز به صورت گروهی هیجان لذت بخشی را تجربه کنید.

شاتل،فلای برد، قایق سواری، تم پارک اوشن، پلاژ بانوان و آقایان، قایق های کف شیشه ای، کشتی تفریحی، بیگ بال و … را می توان از تفریحات دریایی کیش نام برد.

سخن اخر

امیدواریم که در مقاله هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش توانسته باشیم مطالب مفیدی را در اختیار شما قرارداده باشیم.

شما علاقه مندان سفر به کیش می توانید با مراجعه به سایت های تور اقدام به خرید تور کیش کرده و ضمن استفاده از امکانات متنوع تورهای موجود سفری به یادماندنی را در جزیره ی زیبای کیش تجربه کنید.

عبارت کلیدی:

جاهای دیدنی کیش، لاکچری پارک آبی کیش , تور اقساطی کیش, رزرو تور کیش, تور کیش اقساطی, خرید تور کیش, قیمت تور کیش, تور کیش از مشهد, تور کیش از تهران , تور لحظه آخری کیش , تور ارزان کیش 3 شب و 4 روز

منابع

tinyurl

bitly

shorturl

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *