رزرو تور قم به کمک سایت گردشگری “های تور”

رزرو آنلاین هتل

اگر قصد دارید به شهر زیبای قم سفر کنید و به دنبال رزرو تور قم هستید ما را در این مقاله دنبال کنید.

در ابتدا مایلیم به معرفی شهر محبوب قم تا شما را با جاذبه های گردشگری این شهر بیشتر آشنا کنیم. شهر قم یکی از کلانشهرهای مذهبی ایران است که در نزدیکی تهران قرار گرفته است. این شهر با وجود حرم مطهر حضرت معصومه (ع) و مسجد جامع جمکران به یکی از قطب های گردشگری مذهبی ایران تبدیل شده است.

رزرو تور قم

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که قصد سفر مذهبی را دارید و به دنبال رزرو تور قم هستید پیشنهاد می کنیم از طریق ما بیشتر با شهر مقدس قم آشنا شوید. این شهر دارای آب و هوای کویری می باشد. یکی از مسیرهای اصلی ایران را شهر مذهبی قم تشکیل داده است که با وجود بناهای تاریخی و مذهبی سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

اگر علاقمند و طرفدار تورهای داخلی هستید پیشنهاد می کنیم رزرو تور قم را در برنامه های مسافرتی خود قرار دهید. تحقیقات نشان داده است استفاده از جاذبه های گردشگری تاریخی و مذهبی شهر قم توانسته باعث ترویج ارزشهای انقلابی و اسلامی شود. همچنین توسعه گردشگری در شهر قم موجب کمک به اقتصاد این شهر شده است.

مناطق دیدنی شهر قم

علاوه بر مرقد مطهر حضرت معصومه(ع) و مسجد مقدس قم که قبلا اشاره کردیم، مناطق دیدنی دیگری در شهر قم وجود دارد. ما برای راهنمایی هر چه بیشتر شما جهت بهترین رزرو تور قم، تعدادی از آنان را معرفی خواهیم کرد.

مسجد جامع قم، کاروانسرای حوض سلطان، تیمچه بازار قم و مدرسه فیضیه قم از دیگر جاذبه های تاریخی و مذهبی این شهر دیدنی می باشند. هنگامی که قصد رزرو تور قم را دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که این چند جاذبه دیدینی به دلیل معروفیت بیشتر از توجه بیشتری نسبت به سایر دیدنی های قم برخوردارند.

خانه یزدان پناه از دیگر جاذبه های شهر قم است. در این مکان غذاها و نوشیدنی های سنتی صرف می شود که بعنوان یکی از بهترین رستوران های قم نام برده شده است. همچنین می توانیم از غذاهای بسیار خوشمره ی این شهراز آبگوشت هویج برگه، دمپختک قمی، مغزابه، کوفته قمی نام ببریم .

تور قم

به دلیل تمام این جاذبه های گردشگری و تنوع غذایی جذاب برای گردشگران همواره رزرو تور قم در آژانس های مسافرتی جزو پرطرفدارترین تورها بوده است. طبق آمارهای بدست آمده از بنگاه های مسافرتی بعد از شهر مشهد رزرو تور قم به عنوان پر فروش ترین تور مسافرتی مذهبی شناخته شده است.

شهر قم بعد از مشهد دومین شهر مذهبی ایران است. بزرگترین حوزه علمیه ایران و مرکز مدیریت حوز های علمیه کشور را دارا می باشد. اگر علاقمند به گردشگری مذهبی هستید می توانید در کنار زیارت بقاع متبرکه به حوزه علمیه بزرگ شهر قم سری بزنید.

بهترین زمان رزرو تور قم

با توجه به مدل آب و هوایی شهر قم پیشنهاد می شود زمان تور قم را در فصل های بهار و پاییز انتخاب کنید. همانطور که قبلا گفتیم این شهر دارای آب و هوای خشک و کویری است.

 

کلام اخر

امیدوارم که مقاله رزرو تور قم به کمک سایت گردشگری “های تور” برای شما مفید بوده باشد. برای خرید تور قم میتوانید به سایت” های تور” مراجعه فرمایید.

کلمات مرتبط

قیمت تور قم ,تور قم و جمکران از مشهد با قطار,تور قم از مشهد,تور قم و جمکران از تهران,تور قم و جمکران از تبریز,تور قم از کرمان,قیمت تور قم و جمکران از مشهد,تور قم و جمکران از اصفهان
 
منابع 
 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *