بهترین و بکرترین سواحل کیش

تور کیش

جزیره‌ی زیبای کیش که همچون نگینی در آب‌های زیبای خلیج واقع شده، هر ساله شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را جذب خود می‌کند. مراکز تفریحی و گردشگری متعدد موجود در این جزیره نقطه جذب گردشگر در این نقطه از کشور عزیزمان به شمار می‌آید.

در مقاله بهترین و بکرترین سواحل کیش در تور کیش از های تور امکان آشنایی شما مسافرانی که قصد خرید تور کیش و سفر به این جزیره زیبا را دارید فراهم می‌آورد.

تور کیش

بهترین و بکرترین سواحل کیش

اگر می‌خواهید به دور از هیاهو و دغدغه در کنار سواحل بکر کیش خاطرات خوشی از سفرتان به این جزیره نیلگون را تجربه کنید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با معرفی اسم ساحل های کیش بتوانیم اطلاعات مفیدی را قبل از سفرتان برای شما مهیا سازیم.

ساحل میرمهنا کیش

یکی از بزرگترین سواحل کیش را می‌توان ساحل میرمهنا در کیش نام برد. این ساحل بکر و زیبا که در بخش شمال غربی جزیره واقع شده، با وسعت 10 هزار هکتار از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک مساحت دارد. این ساحل را می‌توان یکی از سواحل محبوب بومیان کیش به شمار آورد زیرا برای گردشگران کمتر شناخته شده است.

ساحل میرمهنا کیش

تفریحات متعددی که در پارک ساحلی میرمهنا ساخته شده، همچنین اسکله‌های ماهیگیری در کنار جایگاه‌هایی برای سوار شدن به قایق و ساحل بکر آن برای تماشای زیبایی دریا و… موجب شده که ساحل میرمهنا در راستای زیباترین سواحل کیش قرار بگیرد.

اگر مسیرتان به ساحل میرمهنا در کیش افتاد خرید از بازار محلی ماهی فروش‌ها و اجاره قایق همچنین گشت و گذار در دریا را از یاد نبرید.

شهر زیر زمینی کاریز، بولینگ مریم، رستوران‌های متعدد، مراکز خرید متعدد از جمله مکان‌هایی هستند که شما می‌توانید ضمن بازدید از ساحل زیبای میرمهنا از آن‌های دیدن نمایید.

ساحل مرجان کیش

در قسمت شرقی جزیره می‌توان یکی از زیباترین پارک‌های ساحلی را به تماشا نشست. این پارک ساحلی که در نزدیکی بازار مرجان واقع شده است به ساحل مرجان نیز نامیده می‌شود. ساحل مرجان در جزیره کیش به یکی از مهمترین نقاط تماشایی و دیدنی در این جزیره تبدیل شده است.

تمیزی و شفافی ساحل زیبای مرجان کیش موجب شده تا بتوانید به راحتی هر موجود متحرکی را در زیر آب تماشا کنید. ترکیب مرجان‌ها و صدف‌ها همچنین حلزون‌ها که بعد از مرگ مرجان‌ها توسط موج به ساحل آورده شده‌اند، ترکیب تماشایی را به این ساحل بخشیده است.

اگر به دنبال یکی از زیباترین لوکشین عکاسی در کیش هستید، پیشنهاد ما به شما عکاسی در سواحل و پارک ساحلی زیبای مرجان در جزیره زیبای کیش می‌باشد. با تماشای غروب و طلوع خورشید می‌توانید زیباترین عکس طلوع خورشید در کیش را به ثبت برسانید.

ساحل مرجان کیش

همچنین این ساحل مکانی بکر برای استفاده از تفریحات دریایی به شمار می‌آید. انواع تفریحات آبی همچون پاراسل، جت اسکی، غواصی همچنین دوچرخه سواری در امتداد ساحل زیبای مرجان تجربه ای به یادماندنی را از سفر به کیش برایتان به یادگار خواهد گذاشت. هتل داریوش و هتل پارمیس جزو هتل‌های نزدیک به ساحل مرجان در جزیره زیبای کیش واقع شده است.

ساحل اسکله تفریحی کیش

ستون‌های فلزی در کنار عرشه های چوبی که در ساحل اسکله تفریحی کیش طراحی شده، موجب شده که این ساحل جزو زیباترین سواحل کیش به شمار آید. اسکله چوبی کیش جزو مهمترین نقاط گردشگری مسافران جزیره به شمار می‌آید.

علاقه‌مندان به استفاده از تفریحات آبی از جمله غواصی در آب های زیبای خلیج فارس انتخاب اسکله تفریحی کیش گزینه مناسبی برای آن‌ها خواهد بود. همچنین تماشای زیبایی دریا و آب‌های زلال و شفاف در این جزیره با قایق کف شیشه برای شما مهیا خواهد شد.

نزدیکی به مراکز خرید متعدد همچنین رستوران های معروف در جزیره به ساحل اسکله تفریحی موجب شده تا مسافران بازدید از این ساحل را جزو اولویت‌های سفر خود قرار دهند.

ساحل اسکله تفریحی کیش

ساحل سیمرغ کیش

در نزدیکی پارک دلفین‌های کیش می‌توانید از ساحل سیمرغ کیش نیز دیدن کنید. ساحل سیمرغ کیش یکی از سواحل زیبای کیش برای تماشای دریا در این جزیره به شمار می‌آید. مسیر دوچرخه سواری، همچنین ورزش هایی همچون بدمینتون، اسکیت و تنیس روی میز در اطراف این ساحل لحظات لذت بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

همچنین ورزش‌های آبی متعدد همچون پالاگرایدر، پاراسل، جت اسکی و … که در ساحل سیمرغ تعبیه شده تجربه ای به یادماندنی را برایتان به ارمغان خواهد گذاشت.

 

ساحل درختان نارگیل کیش

اگر در تصورات شما ساحلی با درختان نارگیل یکی از رویایی ترین تصاویری خواهد بود که با آن موجه خواهید شد، در سفر به کیش بازدید از ساحل درختان نارگیل را از یاد نبرید.

موقعیت مکانی این ساحل تا مرکز شهر حدودا 15 دقیقه بوده که با وسعت 20 هزار مترمربعی دارای 2500 تا 3000 درخت نارگیل داشته که تصویر زیبایی در ذهن شما به یادگار خواهد گذاشت.

تور کیش ارزان

موقعیت مکانی نزدیک بهترین هتل های کیش همچون هتل پارسیان،هتل داریوش، هتل ستاره کیش، هتل سارا، هتل آرامیس بهترین گزینه برای اقامت در نزیکی این ساحل زیبا به شمار می‌آید.

همچنین نزدیکی ساحل درختان نارگیل به مراکز خریدی همچون مرکز تجاری، مرکز خرید مریم، مرکز خرید رویا، و بازار پردیس این امکان را برای مسافران فراهم می آورد تا بتوانند بعد از خرید از این مراکز خرید از تماشای غروب خورشید در کیش و تماشای ساحل غروب کیش لذت ببرند.

سخن آخر

امیدواریم که مقاله بهترین و بکرترین سواحل کیش به شما کمک کرده باشد تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورده باشید.

در سفر به کیش با انتخاب و خرید تور کیش از “های تور” می توانید ضمن استفاده از بهترین مکان‌های اقامتی از خدمات بالای تور کیش بهره‌مند شوید.

“های تور” در تلاش است جهت رفاه حال مشتریان خود با معرفی تور لحظه آخری کیش و انواع تور‌های ارزان کیش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

منابع

bitly

tinyurl

کلمات کلیدی:

تور کیش اقساطی , رزرو تور کیش , تور کیش از مشهد , تور کیش مشهد , تور کیش از تهران , تور کیش , تور کیش از مشهد اقساطی , قیمت تور کیش از مشهد , تور کیش از یزد , تور کیش ارزان از مشهد , سایت تور کیش , آژانس مسافرتی مشهد تور کیش , تور لحظه آخری اصفهان , تور کیش لحظه آخری , بهترین و بکرترین سواحل کیش

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *