بهترین رستوران های کیش از نظر گردشگران

تور اقساطی کیش

بدون شک در تور کیش انتخاب رستوان های با کیفیت یکی از اولویت های مسافران به شمار می آید. اگر قصد خرید تور کیش را دارید می توانید قبل از سفر مقاله بهترین رستوران های کیش از نظر گردشگران که ما در های تور برایتان تهیه نمودیم، مطالعه کنید.

معرفی بهترین رستوران های کیش

با دیدن جزیره کیش علاوه بر بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی با شناسایی رستوران های معروف این جزیره، لذت یک غذای خوشمزه را در سفر به یادگار خواهید گذاشت. در ادامه این مقاله می توانید بهترین رستوران های ارزان کیش و رستوران های لاکچری کیش را شناسایی کرده و به راحتی غذای مورد علاقه خود را با کیفیت بالا در سفر به کیش نوش جان کنید.

تور اقساطی کیش

رستوران کوه نور

اگر می خواهید رستورانی با یک منظره ی زیبا و غذای با کیفیت را در جزیره زیبای کیش نوش جان کنید، رستوران کوه نور پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود. رستورانی با طراحی و دکوراسیون زیبا با حکاکی های باستانی و آبشار های مصنوعی تجربه ی یک غذای دلچسب را برایتان به یادگار خواهد گذاشت. اجرای موسیقی زنده در این رستوران همچنین سالاد ها و سوپ ها و دیگر غذاهای با کیفیت در این رستوران رضایت دوچندانی به انتخابتان خواهد بخشید. این رستوران را در جزیره کیش می توان در زمره رستوران های لاکچری کیش به شمار آورد.

تور کیش اقساطی

رستوران توتی فروتی

اگر با خرید تور کیش به فکر نوش جان کردن وعده های غذایی سفرتان در کنار سواحل کیش هستید، رستوران توتی فروتی گزینه ی مناسبی خواهد بود. موقعیت مکانی این رستوران در اسکله قدیمی کیش که به اسکله چوبی نیز معروف است، واقع شده است.

در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود را با کیفیت بالا نوش جان کنید. فضای چوبی پشت بام این رستوران همچنین طراحی و دکوراسیون زیبا موجب شده لحظات به یادماندنی در سفرتان به کیش برایتان به یادگار بماند. میگو گریل شده از محبوب ترین غذاهای این رستوران به شمار می آید، همچنین می توانید دیگر غذاهای این رستوران را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. توتی فروتی از ساعت 11 صبح الی 11 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان و مسافران جزیره کیش می باشد.

بهترین رستوران های کیش

رستوران رویال استار

یکی از رمانتیک ترین رستوران های کیش را می توان رستوران رویال استار نام برد. در این رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و منوی غذایی متنوع و با کیفیت آماده خدمت رسانی به گردشگران و بومیان عزیز این جزیره می باشد.

دوفضای زیبا و دلنشین سرباز و سرپوشیده این رستوران در کنار دکوراسیون و طراحی عالی آن در زمره رستوران های پرطرفدار در جزیره ی زیبای کیش قرار گرفته است. اگر  می خواهید بهترین و خوشمزه ترین غذای دریایی را در مکانی دلنشین تجربه کنید، رستوران رویال استار کیش گزینه ی مناسبی برایتان خواهد بود. وای فای رایگان در کنار برخورد محترمانه پرسنل موجب شده تا رضایت کامل از این رستوران برای مشتریان به دست آید.

رستوران های کیش

رستوران شاندیز صفدری

کمتر کسی است که به کیش سفر کرده باشد، و رستوران محبوب و پرطرفدار شاندیز صفدری به گوشش آشنا نباشد. این رستوران با غذاهای متنوع و با کیفیتی که برای مشتریان خود آماده سرو داشته با فضای دلنشین و بزرگی که در نظر گرفته است، جزو برترین رستوران های کیش به شمار می آید.

بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی و کبابی را می توانید در این رستوران نوش جان کنید. رستوران شاندیز صفدری جزو رستوران های گران قیمت در جزیره کیش به شمار می آید که در کنار غذاهای خوشمزه با پخش موسیقی زنده این فضا را برای مشتریان خود دلچسب تر نموده است.

گران ترین رستوران های کیش

رستوران فودکورت دامون

یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار جزیره زیبای کیش را می توان رستوران فودکورت کیش نام برد. این رستوران که در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع شده است، با تنوع غذایی بالا از انواع غذاهای بین المللی و ایرانی با کیفیت و طعم بی نظیر آماده پذیرایی از مشتریان و گردشگران این جزیره می باشد.

با انتخاب رستوران فودکورت دامون شما می توانید در یکی از رستوران های قیمت مناسب این جزیره غذای خوشمزه و با کیفیت را نوش جان کنید. غذاهای هندی، ماهی و پاستای آلفردو از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهای این رستوران به شمار می آید که می توانید در یک منظره ی عالی با دید دریا نوش جان کنید.

لاکچری ترین رستوران های کیش

رستوران پدیده کیش

با سفر به جزیره کیش می توانید در بزرگترین رستوان سرپوشیده دنیا که در این جزیره واقع شده، به نام رستوران پدیده کیش غذای محبوب خود را نوش جان کنید. این رستوران با طراحی بی نظیر جزو جاذبه های گردشگری جزیره به شمار می آید.

ترانسفر رایگان، اجرای موسیقی زنده در کنار کیفیت بالای غذا از ویژگی های انتخاب این رستوران در سفر به کیش می باشد. با انتخاب این رستوران می توانید یکی از سازه های هنرمندانه ایرانی را که در کتاب گینس نیز به ثبت رسیده دیدن کنید. لنگر زردی که در فضای بیرونی این رستوران واقع شده با وزن بالای 100 تن به دلیل ساخته شدن سریع آن در 35 روز جزو آثار گردشگری این جزیره به شمار می آید.

خرید تور کیش

کلام آخر

قبل از خرید تور کیش از “های تور” و سفر به کیش می توانید با مطالعه بهترین رستوران های کیش از نظر گردشگران برای نوش جان کردن غذای خوشمزه ای در سفر به این جزیره برنامه ریزی کنید. های تور در تلاش است با معرفی تور های کیش و تور لحظه آخری کیش سفری به یادماندنی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد.می‌توانید از سایت “های تور” تور کیش را به راحتی تهیه نمایید.

کلمات کلیدی:

جاهای دیدنی کیش, لاکچری پارک آبی کیش , تور اقساطی کیش, رزرو تور کیش, تور کیش اقساطی, خرید تور کیش, قیمت تور کیش, تور کیش از مشهد, تور کیش از تهران , تور لحظه آخری کیش , تور ارزان کیش 3 شب و 4 روز

منابع

tinyurl

bitly

shorturl

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *