سفر به مشهد و تجربه تور یک روزه مشهد گردی

سفر به مشهد

مسلمان در هر کجای دنیا که باشند از عاشقان اهل بیت هستند. یکی از والاترین لحظات در زندگی هر مسلمانی، زیارت بارگاه ملکوتی امامان است. در کشور ایران زیارتگاه و امامزاده به وفور وجود دارد اما مرقد امام بسیار کم به همین دلیل است که شهر مقدس مشهد به دلیل بارگاه طلایی امام رضا(ع) از اهمیت بالایی برخودار است. جالب است بدانید رزرو تور مشهد از پرطرفدارترین تورهای داخلی می‌باشد. در مشهد جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی، تفریحی و زیارتی بسیاری وجود دارد. زائران با سفر به مشهد می‌توانند از تمامی این جاذبه‌ها دیدن کنند.

آژانس مسافرتی های تور در این مقاله قصد دارد به مسافران تور مشهد لذت تور یک روزه مشهد گردی را هدیه بدهد. شما با برنامه ریزی طبق آنچه می‌آوریم می‌توانید یک روز رویایی و خاطره انگیز را برای خانواده خود بسازید. پس با ما همراه باشید.

سفر به مشهد

ویژگی‌های سفر به مشهد چیست؟

سفر به مشهد در واقع یعنی سفر به یک شهر زیارتی و سیاحتی. چرا که با رزرو تور مشهد می‌توانید زیارت و تفریح را در کنار هم داشته باشید. سفر به مشهد یک سفر تمام عیار برای هر قشر آدمی با هر سلیقه‌ای و هر گروه سنی می‌باشد. با کمی برنامه ریزی می‌توانید سفر به مشهد را بهترین سفر عمرتان تبدیل کنید.

برخی از ویژگی‌های سفر به مشهد عبارتند از:

  • رزرو هتل ارزان در مشهد
  • تنوع بالای اقامتگاه در مشهد
  • زیارت امام رضا(ع) و مساجد
  • بازدید از جاذبه‌های تاریخی
  • بازدید از جاذبه‌های اطراف شهر
  • خرید از مراکز و فروشگاه‌ها
  • رستوران گردی در شهر مشهد

بیشتر بخوانید:سد طرق مشهد، از جاذبه‌های طبیعی و زیبای خراسان

رزرو تور مشهد برای سفر یک روزه

برخی از مسافران به دلیل آن که زمان کمتری دارند تنها یک روز فرصت برای گردش در مشهد دارند. در بسیاری اوقات در سفرهای کاری فرصت برای گردش در شهر بسیار محدود است. اما با برنامه ریزی می‌توان از مهم‌ترین و زیباترین جاذبه‌های شهر دیدن کرد. با رزرو تور مشهد در آژانس مسافرتی ما و می‌توانید در پرواز به مشهد را در ساعت اولیه روز رزرو کنید تا زمان بیشتری از روز را داشته باشید.

با زیارت امام رضا(ع) روز خود را بسازید!

همه مسافران در ساعت اولیه سفر به مشهد روز خود را با زیارت امام رضا(ع) شروع می‌کنند. زیارت حرم آرزوی هر مسلمانی است و لذت زیارت وصف ناپذیر است. اکثر هتل‌های 5 ستاره مشهد در جوار امام رضا(ع) می‌باشد. رزرو هتل نزدیک حرم نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صرفه جویی در وقت است.

پس از زیارت آرامگاه از رواق‌ها، صحن‌ها و مساجد اطراف حرم نیز می‌توانید دیدن کنید.براساس علایق خود می‌توانید از موزه حرم، گنبد خشتی، گنبد سبز، آرامگاه شیخ بهایی، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه و… دیدن کنید.

در سفر به مشهد ناهار را کجا بخوریم؟

احتمالا با بازدید از جاذبه‌های اطراف حرم، زمانی تا وعده ناهار باقی نمانده است. در صورتی که وقت اضافه داشتید نیز می‌توانید از پارک ملت، پارک گیاه شناسی، کوهستان پارک، کوهسنگی و جاذبه‌های آن طرف شهر نیز دیدن کنید. پیشنهاد ما برای خوردن یک وعده بسیار خوشمزه و هیجان انگیز در همان سمت شهر رستوران‌های بی نظیر و درجه یک مشهد هستند.

رستوران هتل قصر طلایی و هتل درویشی یک وعده بسیار عالی خواهد بود. در صورت تمایل نیز می‌توانید به رستوران رضایی و یا پسران کریم مشهد نیز بروید. پسران کریم، بهترین چلوگوشت‌های ایران را سرو می‌کند.

بیشتر بخوانید:معرفی چشمه گیلاس مشهد

ظهر تا شب را در کجا گردش کنیم؟

در سفر یک روزه استراحت کردن معنا ندارد. بنابراین پس از صرف ناهار به سمت طربقه و شاندیز مشهد بروید. طرقبه و شاندیز از زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد هستند. در حوالی طرقبه و شاندیز شما می‌توانید از روستای زیبای کنگ و زشک دیدن کنید. علاوه بر این پارک وکیل آباد مشهد و باغ وحش نیز از مکان‌‌های زیبای مشهد هستند.

پس از بازدید از این جاذبه‌ها می‌توانید برای شام مهمان یکی از رستوران‌های طرقبه و یا شاندیز باشید. بهترین رستوران‌های آن سمت شهر شامل معین درباری، قصر مهرگان، عنبران، تشریفات، سید و پسران می‌شود. طرف شب نیز می‌توانید در بازارهای طرقبه و یا درون شهر و نزدیک هتل خود نیز بچرخید و روز خود را با خرید سوغاتی به پایان برسانید.

سفر به مشهد

رزرو هتل در مشهد در سفر یک روزه به مشهد

در سفر به مشهد دست مسافران برای رزرو هتل باز است. اکثر هتل‌های مشهد در نزدیکی حرم قرار دارند. این ویژگی سبب می‌شود به راحتی زیارت کرده و از جاذبه‌های نزدیک حرم دیدن کنید. علاوه بر این به فرودگاه و ایستگاه راه آهن نیز نزدیک باشید. جهت رزرو هتل مشهد، رزرو هتل 5 ستاره مشهد یا رزرو هتل آپارتمان شیک مشهد به رزرواسیون “های هتل” مراجعه کنید.

رزرو بهترین هتل‌های مشهد در سفر به مشهد عبارتند از:

جهت رزرو تور لحظه آخری مشهد و داشتن یک سفر اقتصادی با مشاورین آژانس “های تور” در ارتباط باشید.

کلمات مرتبط

تور یک روزه مختلط ,تور یک روزه مشهد با هواپیما ,تور یک روزه مشهد با قطار ,تور یک روزه از مشهد ,تور یک روزه نیشابور از مشهد ,تور یک روزه اخلمد از مشهد 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *