آکواریوم کیش🐠جاذبه ای رنگارنگ

آکواریوم کیش

جزیره زیبای کیش با دارا بودن مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری به قطب مهم جذب گردشگر در کشورمان تبدیل شده است. جاذبه‌های گردشگری تور کیش همچون شهر زیرزمینی، کشتی یونانی، شهر باستانی حریره همچنین انواع تفریحات آبی و مهیج همچون غواصی، پاراسل و… و مراکز دیدنی همچون آکواریوم کیش، پارک دلفین‌ها می‌توانید خاطره خوش از سفر به این جزیره را داشته باشید. با معرفی آکواریوم کیش در این مقاله از “های تور” اطلاعاتی درباره این مکان دیدنی به دست آورید.

آکواریوم زیبای کیش

بیشتر بخوانید: اجاره ماشین در کیش🚗تبدیل رویا به واقعیت

آکواریوم کیش

یکی از کامل‌ترین و مجهزترین آکواریوم‌های کشورمان در استان هرمزگان و جزیره زیبای کیش واقع شده است، که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر علاقه‌مند به تماشای دنیای زیر آب هستید، و امکان غواصی برایتان وجود ندارد، آکواریوم کیش گزینه خوبی برای شما خواهد بود تا بتوانید از تماشای دنیای آبزیان لذت ببرید.

آدرس آکواریوم 

آدرس آکواریوم در جنوب شرقی جزیره و در نزدیکی پارک دلفین‌‌این جزیره همچون مینی‌بوس، تاکسی و یا خودرو شخصی همچنین دوچرخه از این مکان دیدن کنید.

در این آکواریوم می‌توانید از دو بخش اصلی دیدن نمایید. بخش اول این آکواریوم که با حجم 50 هزار لیتر ساخته شده از آبزیان بزرگتری همچون کوسه و ماهیان عظیم الجثه نگه داری می‌شود. همچنین در بخش دیگر این آکواریوم که محل جمع آوری ماهیان آب‌های شیرین و آبزیان کمیاب و منحصر هست در مساحت 20 هزار لیتر نگهداری می‌شود.

دنیای زیر آب در کیش

بیشتر بخوانید: تور پاییز کیش و زیبایی‌های جزیره در این فصل

در بخش دیرینه‌شناسی آکواریوم کیش همچنین می‌توانید از آبزیان تاکسیدرمی شده نیز دیدن نمایید. انواع خزنده‌ها نظیر کروکدیل، عقرب، مار و … نگهداری می‌شود. با بازدید از آکواریوم جزیره در تور کیش می‌توانید از عظیم‌الجثه‌ترین لاک‌پشت دومتری نیز دیدن کنید.

جاهای دیدنی نزدیک آکواریوم رنگانگ کیش

با انتخاب و خرید تور کیش از سایت گردشگری “های تور” می‌توانید ضمن اقامت در بهترین هتل‌های جزیره،از جاذبه‌های گردشگری کیش نیز دیدن کنید. با انتخاب آکواریوم زیبای کیش برای بازدید از مکان‌های دیدنی در نزدیکی آن همچون پارک دلفین، باغ پرندگان، پارک آبی اوشن، پارک آهوان، پارک هنگام، ساحل مرجان و مکان های تفریحی و رفاهی دیدن نمایید.

همچنین مراکز خرید در جزیره کیش از مهمترین مکان‌هایی به شمار می‌آید که مسافران گشت و گذار در آن‌ها را جزو اولویت‌های سفر به کیش قرار می‌دهند. مراکز خرید سارینا، پانیذ، زیتون، مرجان و کوروش جزو مراکز خرید نزدیک به آکواریوم به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید:زیباترین جنگل‌های ایران را بشناسید

سرسره های اوشن پارک

سخن آخر:

“های تور” با معرفی انواع تور‌های داخلی آماده خدمت‌رسانی به مسافرانی عزیزی است که قصد گذراندن یک سفر خاطره انگیز و عالی را دارند. خرید تور کیش از های تور بهترین انتخاب شما قبل از سفر به این جزیره زیبا خواهد بود.

اگر علاقه‌مند مطالعه بیشتر در زمینه گردشگری هستید می‌توانید به وبلاگ ماهم سر بزنید.

منابع

tinyurl

shorturl

کلمات مرتبط

تور کیش ارزان, تور کیش از کرمان, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش از مشهد, تور کیش از ساری, تور کیش لحظه آخری, تور کیش دی ماه ۱۴۰۰, تور کیش نوروز 1402

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *