زیباترین جنگل‌های ایران را بشناسید

زیباترین جنگل های ایران
beautiful-forests-of-the-caspian-sea

زیباترین جنگل‌های ایران یکی از ارزشمندترین منابع گردشگری کشور است. یکی از دلایلی که مسافران و گردشگران را ترغیب به رزرو تور می‌کند، رفتن به دل طبیعت است. تفریح و استراحت یکی از ملزومات زندگی است که با سفر کردن می‌توان به آن رسید. یکی از راه‌های آسان برای رسیدن به این آرامش رزرو تور شهرهای مختلف ایران است.

زیباترین جنگل های ایران

از مهم‌ترین مقاصد گردشگری افراد هر جامعه‌ای رفتن به مناطق سرسبز و طبیعی می‌باشد. مناطقی بکر که آرامش و فضای روح انگیز آن ما را در خود غرق کند و حس سبک بالی را به روح و جسم ما ببخشد. یکی از این مناطق جنگل‌ها هستند. ممکن است از خود بپرسید زیباترین جنگل‌های ایران را کجاهای کشور می‌توانیم پیدا کنیم. برای رسیدن به پاسخ این سوال تا انتها با این مقاله همراه باشید.

بیشتر بخوانید: میدونی هزینه تور کیش در سال 1401 چقدره ؟

جنگل راش سوادکوه از بهترین و زیباترین جنگل‌های ایران

جنگل راش سوادکوه از بهترین و زیباترین جنگل ایران

همانطور که از نام جنگل پیداست، این منطقه سرسبز مکان درختان راش است. این جنگل مرزی میان رویا و واقعیت است. با ورود به این جنگل متوجه خواهید شد که این فضای سرسبز را شاید در هیچ کجا ندیده باشید. دیدن این جنگل در پاییز حس فوق العاده ای را به شما منتقل خواهد کرد.

از برگ‌های زرد و نارنجی که زمین جنگل را پر می‌کند تا آب و هوای خاصی که روح شما را نوازش خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام رزرو تور حتما از جنگل راش فراموش نکنید.

جنگل حرای قشم

اگر می‌خواهید در رزرو تور خود به منطقه‌ای سفر کنید که کمتر جایی مشابه این طبیعت را داشته باشد، از جنگل حرای قشم غافل نشوید. این جنگل یکی از مهم‌ترین میراث ملی محسوب می‌شود که توریست‌های خارجی را هم جذب خود کرده است. جنگل حرای قشم یکی از زیباترین جنگل‌های ایران است که در ماه‌های آبان تا اردیبهشت به اوج زیبایی خود می‌رسد.

جنگل حرای قشم

این جنگل تنها جنگلی در ایران است که باید برای دیدنش سوار بر قایق شد و از آب‌های نیلگون خلیج‌فارس گذر کرد. از جذاب‌ترین بخش‌های این جنگل این است که برای بازدید از درخت‌ها باید سوار بر قایق شوید و در میان آب‌ها از درختان جنگل دیدن کنید. به راستی که لقب زیباترین جنگل‌های ایران درخور این طلای نایاب در جنوب ایران خواهد بود. اگر اقدام به رزرو تور قشم کردید، حتما از این جنگل زیبا دیدن کنید.

الیمستان، جنگلی مه آلود در دل مازندران

جنگل الیمستان در شهرستان آمل استان مازندران واقع شده است. این جنگل مه آلود رویایی احساس نابی را به شما خواهد داد. با چند دقیقه پیاده‌روی در این جنگل به انتهای آن می‌رسید که کوهی در آن واقع شده است. در این جنگل انواع گیاهان خوراکی وجود دارد.

الیمستان، جنگلی مه آلود در دل مازندران

یکی از دلایل رزرو تور شمال توسط گردشگران رفتن به این جنگل است. چرا که این مکان سرسبز مه آلود احساسی به شما خواهد داد که به یک بار رفتن آن قانع نخواهید شد. الیمستان یکی از زیباترین جنگل‌های ایران است.

بیشتر بخوانید: معرفی ارزان‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش

ابر یکی از زیباترین جنگل‌های ایران

ابر یکی از زیباترین جنگل های ایران

یکی دیگر از زیباترین‌جنگل‌های ایران، ابر است. این جنگل در استان مازندران واقع شده و گونه‌های مختلف گیاهان در دل این جنگل رشد کرده‌ است. یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی که در رزرو تور به شما حس خوب خواهد داد جنگل ابر است. همچنین غیر از گیاهان مختلف حیواناتی مثل خرس قهوه‌ای، پلنگ، گرگ، خوک وحشی، روباه، شوکا، کرکس، شاهین و … را در این جنگل پیدا خواهید کرد.

ایران کشوری است با چهار فصل متفاوت همراه با آب و هواهای متفاوت که می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود از سفر داخلی نهایت لذت را ببرید. برای تهیه تور‌های مختلف مانند تور کیش، تور مشهد، تور دبی، تور استانبول و… می‌توانید از طریق سایت های تور مراجعه کنید.

کلمات مرتبط

آشنایی با جنگل های ایران, جنگل های عجیب شمال, جنگل های بکر شمال, زندگی در جنگل های شمال, نزدیکترین جنگل به جویبار, جاده های جنگلی مازندران
منابع

2 دیدگاه

  1. سلام من به پیشنهاد یکی از دوستام، به صورت گروهی، با یکی از تورهای شمال به استان مازندران اومدیم. به جنگل الیمستان شهرستان آمل رفتیم. منظره بسیار زیبا با آب و هوایی عالی داره. بهتون پیشنهاد میکنم اگه به استان مازندران رفتین، از این طبیعت بکر و زیبا دیدن فرمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *