معرفی بهترین هتل‌های ساحلی کیش

کیش جزو مقصدهای مهم گردشگری در داخل کشورمان به شمار می‌آید، که هر ساله با دارابودن جاذبه‌های تفریحی و رفاهی متعدد پذیرایی مسافران از اقصی نقاط کشور همچنین گردشگران خارجی می‌باشد. اقامت در هتل‌های این جزیره یکی از مهمترین اولویت‌های مسافران بوده، که در مقاله معرفی بهترین هتل‌های ساحلی کیش در تور کیش می‌توانید اطلاعاتی در این باره کسب کنید. در ادامه این مقاله از “های تور” با ما همراه باشید.

هتل ساحلی ترنج کیش

بیشتر بخوانید: فروش کشتی یونانی از شایعه تا واقعیت

هتل‌های ساحلی کیش

بنا به موقعیت جغرافیای جزیره کیش هتل‌های متعددی در نزدیکی سواحل این جزیره زیبا ساخته شده که تحت عنوان هتل‌های ساحلی ، با متنوع‌ترین خدمات و بهترین امکانات رفاهی در خدمت گردشگران این جزیره می‌باشند. در اینجا لیستی از بهترین هتل‌های ساحلی جزیره کیش را برای شما فراهم آورده‌ایم تا قبل از خرید تور کیش با این هتل ها آشنا شوید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک جزو هتل‌های 5 ستاره کیش به‌شمار می‌آید. این هتل در بخش سواحل مرجانی جزیره واقع شده و با اقامت در این هتل لوکس می‌توانید تجربه به یادماندنی از سفرتان به کیش را داشته باشید.

طراحی و معماری زیبا همچنین فضای سبز متنوع و تجهیزات به روز به کار رفته در این هتل با مساحت 750 متر در بخش ساحلی جزیره، یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به رزرو هتل لوکس در کیش می‌باشد تا لحظات خوبی در کیش تجربه کنند.

هتل ساحلی مارینا کیش

بیشتر بخوانید: درخت سبز کیش، جاذبه ای 500 ساله

با اقامت در هتل مارینا کیش می‌توانید ضمن اقامت در یک هتل 5ستاره از تفریحات متعدد نظیر دوچرخه سواری در خط ساحلی، جت‌اسکی، غواصی و … در نزدیک‌ترین موقعیتتان به هتل استفاده کنید. همچنین امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، باشگاه ورزشی، اجاره‌اتومبیل، ماساژ تایلندی، سونا و جکوزی و … از امکاناتی بوده که این هتل برای مسافران در نظر گرفته است.

هتل شایگان کیش

اگر قصد سفر با تور کیش را دارید و می‌خواهید در یکی از هتل‌های ساحلی کیش اقامت داشته باشید، هتل شایگان کیش گزینه خوبی خواهد‌بود. این هتل که جزو هتل‌های 5 ستاره کیش نیز به شمار می‌آید، با دارابودن امکانات متعدد نظیر موقعیت جغرافیایی عالی آن و دسترسی آسان به مسافران به مراکز خرید نظیر: پانیذ، زیتون، مرکز تجاری و …همچنین نزدیکی به اسکله تفریحی کیش، سالن‌های ورزشی و سالن‌های برگزاری همایش و مراسمات، استخر، سونا، جکوزی، اتاق های VIP رستوان و کافه‌های متنوع،آرایشگاه، امکان اجاره خودرو و … تجربه یک اقامت لوکس را از سفرتان به کیش برای شما مهیا خواهد ساخت.

هتل ساحلی شایگان کیش

بیشتر بخوانید: تور جزیره کیش، همه چیز درباره جزیره

هتل ترنج کیش

اگر با تور کیش قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، می‌توانید با کمی اطلاعات درباره بهترین هتل‌های کیش، نسبت به رزرو تور کیش با هتل مورد نظرتان اقدام کنید. با رزرو هتل ترنج کیش شما می‌توانید در اولین هتل دریایی کشور اقامت داشته باشید.

هتل ساحلی ترنج کیش

با افتتاح این هتل در دوفاز دریایی و ساحلی، مسافران علاقه‌مند به اقامت در هتل لوکس و پنج ستاره کیش رزرو هتل ترنج را اولویت خود قرار خواهند داد. سوئیت‌های فاز دریایی این هتل که روی آب واقع شده است با طراحی کف شیشه‌ای آن امکان تماشای ماهی‌های زیر آب و منظره‌ای زیبا از دریا را برایتان فراهم می‌آورد، که این تجربه‌ای خاص برای مسافران خواهد بود. امکانات متعدد این هتل نظیر رستوران‌های مجلل، کافه‌های ساحل، باشگاه بدنسازی، سالن‌های مختلف برگزاری مراسم و … برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است.

هتل داریوش کیش

اگر می‌خواهید در یکی از هتل‌های 5 ستاره ساحلی جزیره کیش اقامت به یادماندنی را تجربه کنید، هتل داریوش کیش گزینه مناسبی خواهد بود. هتل داریوش با معماری خاص الهام گرفته از ایران باستان و طراحی بی نظیر با چشم انداز ساحل جزو هتل‌های لوکس جزیره کیش به شمار می آید.

هتل ساحلی داریوش کیش

امکانات متعدد رفاهی این هتل نظیر رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، سالن‌های برگزاری مراسم و باشگاه ورزشی، زمین بیلیارد، استخر، پینگ‌پنگ و …در کنار موقعیت مکانی و نزدیک آن به ساحل اقامتی به یادماندنی را برای مسافران این جزیره به ارمغان می‌آورد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش را نیز می‌توان جزو هتل‌های ساحل و هتل پنج ستاره کیش به شمار آورد. این هتل با طراحی دوبرج مجزا هفت طبقه در کنار هم همچنین اتاق‌هایی با منظره رو به دریا اقامتی لذت بخش را برای مسافران فراهم می آورد.

هتل ساحلی ایران کیش

این هتل با امکانات رفاهی متعدد همچون سالن ماساژ ، رستوران‌های بین الملل، کافی شاپ، سالن‌های برگزاری مراسم، استخر، سونا و … آماده خدمت‌رسانی به گردشگران جزیره کیش می‌باشد. نزدیکی هتل ایران کیش به مراکز تفریحی و گردشگری جزیره همچنین مراکز خرید، کارتینگ و پلاژ بانوان از دیگر مزایای اقامت در این هتل به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین تور کیش

سخن آخر:

امیدواریم که مقاله معرفی بهترین هتل‌های ساحلی کیش برای شما مفید بوده باشد.”های تور “جزو بهترین سایت تور کیش بوده که با معرفی بهترین تور‌های داخلی و خارجی همچنین تور کیش و تور کیش لحظه آخری سفری لذت بخش را برایتان به ارمغان خواهد آورد. مسافران زیادی هر ساله از شهر‌های مختلف کشور همچون مشهد و تهران و اصفهان و… جزیره کیش را مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. “های تور” با امکان رزرو تور کیش از مشهد و تور کیش از مشهد اقساطی همچنین تور کیش از تهران و تور لحظه آخری اصفهان آماده خدمت‌رسانی به مسافران کیش خواهد بود.

در صورت علاقه به مطالعه بیشتر می‌وانید به وبلاگ سایت مراجعه کنید.

کلمات کلیدی:

رزرو تور کیش , تور کیش از مشهد , تور کیش از تهران , تور کیش , تور کیش از مشهد اقساطی , تور کیش ارزان از مشهد , سایت تور کیش , آژانس مسافرتی مشهد تور کیش , تور لحظه آخری اصفهان , تور کیش لحظه آخری

منابع

tinyurl

bitly

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *