میدونی هزینه تور کیش در سال 1401 چقدره ؟

همواره قبل از سفر می بایست برنامه ریزی دقیقی برای هزینه های سفر انجام شود. تور کیش هم از این مورد استثنا نبوده و با برنامه ریزی دقیق می توانید نهایت لذت را از گشت و گذار در این جزیره زیبا داشته باشید.در مقاله این میخوایم به بررسی و محاسبه هزینه تور کیش بپردازیم:

هزینه تور کیش- ساحل مرجان کیش

برآورد هزینه تور کیش

جزیره زیبای کیش با وجود مراکز تفریحی و گردشگری، مقصد اصلی جذب گردشگر در کشورمان به شمار می آید. برای سفر به این جزیره با برنامه ریزی روی هزینه ها می توانید تجربه یک سفر ارزان به کیش و یا حتی سفر لاکچری کیش را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: جزیره هندورابی منطقه ای بکر در دل خلیج فارس

در این مقاله می توانید لیست هزینه هایی که در سفر به کیش برای هر گردشگری خواهد افتاد، مطلع شوید و با برنامه ریزی دقیق سفر خوشی را تجربه کنید، در ادامه با هزینه تور کیش با ما همراه باشید.

  • هزینه بلیط رفت و برگشت سفر کیش
  • هزینه اقامت در کیش
  • هزینه سفر به کیش با تور
  • هزینه تفریحات در کیش

قیمت بلیط رفت و برگشت کیش

اولین گزینه برای سفر به کیش برآورد هزینه رفت وبرگشت سفر می باشد. مسیر هوایی و زمینی برای مسافرانی که قصد سفر به اینجزیره دارند مهیا می باشد. سفر های هوایی کیش راحت ترین و سریع ترین گزینه سفر به این جزیره می باشد،که بسته به موارد زیر قیمت آن متغیر است:

  • نوع خط هوایی پرواز
  • بلیط لحظه آخر
  • انتخاب زمان مناسب سفر به کیش

هزینه سفر به کیش- هواپیمایی سپهران

انتخاب راه زمینی برای سفر به کیش هم برای افرادی که با ماشین های شخصی خود سفر می کنند می بایست تا بندر چارک مسیر را طی نموده و سپس از طریق لندی گراف ماشین های خود را به جزیره ببرند. یا این که می توانید از شهر مقصد خود با قطار و یا اتوبوس به بندرعباس سفر کنید و مابقی راه را از طریق دریا به مقصد خود، جزیره زیبای کیش دست یابید.

بیشتر بخوانید: شهر حریره، بنای هزار ساله جزیره کیش

هزینه اقامت در کیش

تنوع هتل، سوئیت و … موجود در جزیره کیش موجب قدرت انتخاب بالا برای اقامت مسافران گردیده است. اگر قصد اقامت در لوکس ترین هتل های کیش را دارید، انتخاب هتل پنج ستاره کیش همچون هتل داریوش، هتل شایان، هتل ترنج، هتل مارینا پارک، هتل ویدا، هتل شایگان گزینه های مناسبی برای اقامت لوکس در این جزیره می باشد. برای برآورد هزینه اقامت در این هتل ها می توانید از شبی 1میلیون تا 3 میلیون برنامه ریزی کنید. هتل های پنج ستاره کیش با دارا بودن امکاناتی نظیر اتاق های وی آی پی، استخر، ترانسفر رایگان، خدمات ماساژ لاکچری، اتاق کف شیشه ای روی آب و … از قیمت های متنوع تری نیز برخوردارند.

برای اقامت در هتل های ارزان کیش و اقامت به صرفه در این جزیره نیز هتل ها و اقامتگاه های متنوعی برای رفاه حال گردشگران بنا شده است. هزینه اقامت در این گونه از مکان های اقامت را می توان از شبی 500 تا یک میلیون پانصد برنامه ریزی نمود.

هزینه هتل های کیش-هتل ترنج کیش

قیمت تفریحات در کیش

جزیره زیبای کیش علاوه بر دارا بودن مراکز گردشگری متنوع دارای مراکز تفریحی و رفاهی مهیج فراوان بوده که جزو نقاط مهم جذب گردشگر در این جزیره نیز به شمار می آیند. تفریحات آبی متنوع نظیر پاراسل، غواصی، اسکی روی آب، دوچرخه سواری و … که با برآورد هزینه ای از حدود 200 هزار تومان تا 500 هزار تومان لحظات سرگرم کننده ای را در سفر برای شما مهیا خواهد ساخت.

زوبال

بیشتر بخوانید: قلعه جنی، قلعه اسرارآمیز در دل جزیره کیش

همچنین می توانید با برنامه ریزی از لحظاتی از سفر خود را در کنسرت ها و جنگ های شبانه این جزیره بگذرانید. هزینه کنسرت ها هم متفاوت بده که از 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان متغیر است.

هزینه سفر به کیش با تور

تورهای گردشگری با هدف رفاه و آسایش مسافران خدمات متنوعی را در سفر برای گردشگران فراهم می آورند. چنانچه قصد رزرو تور کیش را دارید انتخاب یک تور معتبر سفری به یادماندنی را برایتان مهیا خواهد ساخت.

های تور با معرفی تور کیش لحظه آخری این امکان را برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند با هزینه به صرفه تری به این جزیره زیبا سفر کنند. همچنین تور کیش ارزان از مشهد و دیگر شهر های کشور را می توانید از های تور خریداری کنید.

کلام آخر

امیدواریم که این مقاله برای تهیه تور مناسب به شما کمک کرده باشد. های تور با معرفی انواع تور های داخلی و خارجی همچنین امکان خرید تور کیش ارزان از مشهد و تور کیش اقساطی کمک بزرگی به گردشگران کیش برای کاهش هزینه سفرشان خواهد داشت. اگر به طالب سایت ما علاقه‌مند شدید میوانید با مراجعه به بلاگ مطالب بیشتری را نیز مطالعه کنید.

کلمات کلیدی:

تور کیش اقساطی،رزرو تور کیش،تور کیش از مشهد،تور کیش مشهد، تور کیش ارزان از مشهد،تور کیش لحظه آخری، قیمت تور کیش از مشهد، آژانس مسافرتی مشهد تور کیش

منابع

tinyurl

bitly

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *