تور کیش و نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله

نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله در تور کیش بدون تردید یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران جزیره زیبای کیش است. جزیره کیش تحت پوشش سواحل و دریای آرام خلیج فارس قرار دارد توریست‌ها را به سمت خود می‌کشاند. این جزیره که جزء مناطق آزاد محسوب می‌شود هر ساله پذیرای مسافران خارجی بسیار است. جاذبه‌های گردشگری شهر کیش بسیار است اما اصلی‌ترین جاذبه‌ای آن سواحل بکر و چشم نواز است. به همین منظور است که مسافران مقصد کیش به دنبال رزرو هتل‌های نزدیک اسکله هستند. زیرا اسکله کیش یکی از پر رفت و آمدترین و مناطق این جزیره تلقی می‌شود.

چنانچه قصد رزرو تور کیش را دارید و خواهان رزرو هتلی در مجاورت با دریا و اسکله هستید تا پایان این مطلب با آژانس گردشگری “های تور” همراه باشید.

تور کیش مشهد و نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله

هتل‌های نزدیک اسکله کیش کدام‌اند؟

اسکله تفریحی کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره‌ی رویایی می‌باشد. اسکله کیش از معروف‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین مکان‌های کیش است. اسکله چوبی کیش در سال 1385 افتتاح شده و مساحت این اسکله 10 هزار متر مربع است. ورزش‌های آبی، قایق سواری، ماهیگیری و… در نزدیکی این اسکله انجام می‌شود. قدم زدن بر روی اسکله و دریا آرام با ماهی‌های زیبا در زیر آن خاطره‌ای به یادماندنی برای مسافران می‌سازد.

نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله کیش عبارتند از:

  • هتل شایان کیش
  • هتل هلیا کیش
  • هتل بین المللی کیش
  • هتل آنا کیش
  • هتل ویدا کیش

هتل شایان کیش نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله کیش

رزرو تور کیش و نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله

هتل شایان هتلی 4 ستاره و تاپ جزیره کیش است. از نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله کیش می توان به هتل به نام هتل شایان اشاره کرد که از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. هتل شایان از قدیمی‌ترین هتل‌هایی است که در سال 1388 به گروه هتلداری پارس ملحق شد. این هتل 4 طبقه و 195 واحد اقامتی دارد. اتاق‌های این هتل تمیز و آراسته و خدمات و امکانات آن بسیار عالی است. با رزرو هتل شایان بیش از 1 دقیقه فاصله تا اسکله نخواهید داشت.

هتل هلیا نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله کیش

اگر به دنبال هتل‌های نزدیک اسکله کیش با قیمت مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما به شما رزرو هتل هلیا است. هتل هلیا از هتل‌های 3 ستاره نزدیک اسکله کیش است که از همواره گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. این هتل فضایی زیبا، اتاق‌هایی راحت و تمیز، امکاناتی فول داد و به صوت 24 ساعته پذیرش انجام می‌دهد. پرسنل این هتل همگی افرادی مودب و صبور هستند. با رزرو هتل هلیا با پای پیاده تنها 2 دقیقه با اسکله فاصله دارید.

هتل بین المللی کیش

خرید تور کیش و نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله

هتل بین المللی کیش هتلی 5 ستاره است که یکی از ویژگی‌های بارز آن نزدیکی به اسکله تفریحی است. تنوع واحدهای اقامتی، مجموعه آبی بسیار تمیز، امکانات و خدمات بی نظیری چون خانه داری، خشکشویی، باربری، تاکسی سرویس، گشت جزیره برخی از این خدمات هستند. این هتل در سال 1396 افتتاح شده و در 13 طبقه 342 اتاق را تحت پوشش قرار می‌دهد. با رزرو هتل بین المللی کیش تنها 2 دقیقه با اسکله فاصله خواهید داشت.

هتل آنا کیش

تور اقساطی کیش و نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله

اگر به دنبال رزرو نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله کیش هستید، هتل آنا بهترین انتخاب برای شماست. هتل آنا در سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده است. اما به منظور رفاه حال مسافران مجدد عملیات نوسازی و بازسازی را انجام داده است. هتل آنا جزء هتل‌های 3 ستاره کیش است و مجهز به 2 طبقه و 68 اتاق می‌باشد. رستوران، چایخانه، کافی شاپ، روم سرویس، خانه داری، باربری از خدمات این هتل هستند. با رزرو هتل آنا با پای پیاده تا اسکه 3 دقیقه فاصله دارید.

هتل ویدا کیش

تور کیش و نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله

هتل ویدا کیش هتلی 5 ستاره و نوساز است و از هتل‌های نزدیک اسکله محسوب می‌شود. این هتل در سال 1396 تازه آغاز به کار کرده و با 10 طبقه هتل یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های کیش شناخته می‌شود. معماری هتل ویدا کیش بسیار زیبا و ویو آن دلپذیر است. واحدهای اقامتی هتل ویدا لوکس و تمیز، رستوران آن بسیار متنوع و باکیفیت، امکانات تفریحی و خدماتی عالی است. با رزرو هتل ویدا می‌توانید با 3 دقیقه پیاده روی به اسکله تفریحی بروید و از پیاده روی رو آن لذت ببرید.

کلام آخر

 در این مطلب نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله در تور کیش را به شما معرفی کردیم. با رزرو تور کیش در آژانس گردشگری “های تور” علاوه بر آن که می‌توانید از تور ارزان قیمت و لحظه آخری استفاده کنید می‌توانید جاذبه‌های گردشگری دیدن فرمایید. باغ پرندگان کیش، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، قلعه جنی، آب انبار دوقلو و بسیاری دیگر از تورهای کیش بهره‌مند گردید. برای اطلاع از جاذبه‌های گردشگری کیش مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

جهت رزرو هتل کیش می‌توانید به آژانس مسافرتی “های هتل” مراجعه کرده و  ریز مشخصات و ویژگی‌های هتل مد نظر را بررسی کنید.

منابع

cutt

shorturl

tinyurl

مطالب مرتبط:

تور کیش ,رزرو تور کیش ,تور کیش مشهد ,تور کیش از مشهد ,قیمت تور کیش از مشهد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *