ساحل درختان نارگیل🥥یکی از جذاب ترین سواحل جنوب⛱️ایران

تور کیش اقساطی

ایران کشور پهناوری است و جغرافیای آن بسیار غنی است و سرشار از پدیده‌های شگفت انگیز برای دیدن است. یکی از مکان‌های جذاب و دیدنی برای سفر، جزیره کیش است که شما در این زمینه می‌توانید از تور کیش استفاده نمایید و به طور آسان به آنجا سفر نمایید.شاید با خودتان بگویید که ایران فقط یک کویر بزرگ است ولی اینطور نیست، شما در جنوب ایران و در سواحل خلیج فارس می‌توانید زیبایی‌های خارق العاده‌ای را مشاهده نمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش یکی از مکان‌های دیدنی و آرامش‌بخش کیش است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.یکی از سواحل جذاب و شگفت انگیز در جزیره کیش ساحل درختان نارگیل است که سواحل زیبا، آفتاب درخشان، آسمان آبی و آب‌های بکر با آب و هوای پاک و آرامش بی نظیر را می‌توانید در آنجا تجربه نمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

بیشتر بخوانید:سرزمین موج های آبی ، پر طرفدارترین پارک آبی مشهد

جزیره کیش کجاست؟

خلیج فارس را می‌توانید به راحتی در نقشه ایران ملاحظه نمایید. جزیره کیش دقیقا در وسط خلیج فارس قرار دارد و بسیاری از شهرها و شهرستان‌های جنوب ایران به سواحل زیبای دریا نزدیک هستند و این مناطق از خرمشهر تا سواحل شگفت انگیز چابهار را شامل می‌شود.

جزیره کیش بسیار گرم و مرطوب است و مردم در آنجا بسیار مهمان نواز، خونگرم و صمیمی هستند و در جزیره کیش همانند بسیاری از شهرهای جنوبی ایران در طول روز هوا بسیار گرم است و شما می‌توانید از هوای دلچسب شب برای گشت و گذار استفاده نمایید.

سواحل زیبای کیش

چرا باید به ساحل نارگیل سفر کنیم؟

ساحل نارگیل در جزیره کیش با درختان متعدد نارگیل در کنار ساحل شنی نمایان است. یکی از زیباترین غروب‌های کیش را می‌توانید در این مکان مشاهده کنید و این ساحل به بازار بزرگ بسیار نزدیک است، جایی که می‌توانید در آن تقریبا هرچیزی را که نیاز دارید، خریداری نمایید.

این بازار ازجمله بازارهای پرطرفدار برای گردشگران جزیره کیش می‌باشد. شما می‌توانید هم از سواحل نارگیل دیدن کنید و هم در این منطقه از هتل‌های بسیار لوکس و لاکچری برای اقامت شب استفاده نمایید. دلیل اینکه هتل‌های این منطقه بسیار محبوب هستند به این خاطر است که در کنار خدمات عالی، منظره‌ای بسیار عالی را در اتاق‌هایش به سمت ساحل نارگیل ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با مبحث رزرو تور در گشت و سیاحت

ساحل شنی نارگیل، زمین مرجانی و همانند نقره زیر نور خورشید می‌درخشند، دریایی آبی و شفاف که به راحتی کف دریا نمایان است. مرجان چیزی است که باعث زیبایی منحصر به فرد ساحل این منطقه شده است.

مرجا‌های اطراف جزیره آب را تصفیه می‌کنند و آن را شفاف می‌نمایند. آب‌های خلیج فارس در سراسر سواحل جزیره کیش شفافیت زیادی دارد و به طوری که می‌‍توانید بستر دریا را از فاصله دور مشاهده کنید.

ساحل زیبای درختان نارگیل کیش

چرا مسافران به ساحل نارگیل می‌روند؟

سواحل نارگیل جزیره کیش یکی از مقاصد اصلی گردشگران و توریست‌ها است و برای علاقه‌مندان به سواحل جذاب و زیبا با درختان بزرگ و سایه‌های خنک بسیار مناسب می‌باشد. “های تور” این امکان را می‌دهد تا هتل شما را نزدیک منطقه سواحل نارگیل رزرو کند تا دسترسی آسان به بازار و ساحل زیبا داشته باشید.

سواحل آرام همراه با مرجان‌های زیبا در کنار هم قرار گرفته‌اند، بهترین پناهگاه برای ماهی‌های زیبای رنگارنگ است. ساحل درخشان، امواج دریا و درختان نارگیل سبز مناظر خارق العاده و دیدنی را ایجاد نموده که هیچ هنرمند و نقاشی نمی‌تواند آن را خلق کند. سمت دیگر جزیره به دلیل غروب‌های زیبایش مورد توجه توریست‌ها و گردشگران جزیره کیش است.

زمانی که آب به ساحل صخره‌ای برخورد میکند، در هوا یک آسمان لاجوردی زیبا ایجاد می‌کند که منظره‌ای باشکوه به وجود می‌آید. طرفداران ماهیگیری نیز می‌توانند در سواحل جنوبی و غربی به اینکار بپردازند. رنگ سواحل جزیره سفید مرجانی درخشان است، رنگی که با آمیخته شدن نور خورشید زیباتر نیز می‍شود.

بیشتر بخوانید: جزیره هندورابی منطقه‌ای بکر در دل خلیج‌فارس

تور کیش اقساطی

ساحل درختان نارگیل چه جذابیت‌هایی دارد؟

گونه‌های ماهی و سایر آبزیان در ساحل نارگیل باعث شده تا جزیره فوق العاده استثنایی و جذاب ایجاد نماید. شما می‌توانید گونه‌های مختلف ماهی‌ها را در کنار سواحل نارگیل جزیره کیش مشاهده نمایید. در واقع یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش، سواحل نارگیل به حساب می‌آید و مسافرین و گردشگران زیادی برای سرگرم شدن و مشاهده دریای بیکران در کنار درختانی که هیچ جای ایران آن را مشاهده نخواهید کرد، به این بخش از جزیره می‌آیند و به راحتی سفر جذاب و لذت‌بخش را تجربه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی ارزان‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش

شما برای سفر به جزیره کیش می‌توانید همین حالا بلیط‌تان را از “های تور 24” رزرو نمایید و در زمان معین شده به راحتی می‌توانید با پرواز به کیش بروید. هتل‌ها در مکان‌هایی نزدیک بازار و مکان‌های تفریحی قرار دارد که می‌توانید به راحتی به چنین مناطقی بروید. ساحل نارگیل امروزه بسیار مشهور شده است و افراد زیادی برای دیدن زیبایی‌های طبیعی این مکان به کیش می‌روند و ساعت‌ها در ساحل شنی و در کنار درختان آفتاب می‌گیرند.

تور کیش و ساحل نارگیل

مشخصات ساحل درختان نارگیل:

ساحل نارگیل با درختان نارگیل با مساحت 20 هزار مترمربع در بخش شرقی مروارید خلیج فارس کیش واقع شده است. ساحلی با بیش از 2500 درخت نارگیل است که در نگاه اول شما را یاد مناطق استوایی و تصاویر جنگلی با درختان انبوه می‌اندازد. این درختان با آب و هوای استوایی سازگاری دارد و در هیچ منطقه‌ای دیگر قابلیت رشد ندارند. رنگ برگ‌های درختان سبز روشن است.

بیشتر بخوانید: ماه‌عسل رمانتیک با اقامت در این 4 هتل کیش

برگ درختان نارگیل با توجه به اینکه بسیار بزرگ هستند می‌توانند حکم سایه بان را برای توریست‌ها داشته باشد تا آنها را از آفتاب سوزان محافظت کند. شما می‌توانید در زیر این درختان زیبا از نسیم خنک سواحل لذت ببرید و البته این درختان دارای میوه نارگیل نیز هستند که نارگیل آن بسیار خوشمزه و شیرین است و البته وزن این میوه زیاد است و مواظب باشید بر روی شما سقوط نکند و پوست آن نیز بسیار ضخیم و سفت است.

تور کیش از مشهد

آدرس ساحل نارگیل در تور کیش:

ساحل نارگیل در بخش شرقی کیش قرار دارد و این ساحل از بخش راست به خیابان فردوسی متصل است و در تقاطع بلوار ساحل قرار دارد. ساحل نارگیل با مرکز شهر تقریبا 15 دقیقه فاصله دارد.

شما با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به پارک هنگام برسید و این ساحل به ساختمان همایش‌های بین المللی کیش بسیار نزدیک است. هتل‌های نزدیک این ساحل شامل هتل داریوش، هتل ستاره، هتل آرامیش، هتل ارم و هتل سارا و آبادگران است.

بیشتر بخوانید: تور پاییز کیش و زیبایی‌های جزیره در این فصل

کلام آخر

امیدواریم که مقاله “ساحل درختان نارگیل یکی از جذاب‌ترین سواحل جنوب ایران” برای شما مفید بوده باشد. “های تور” ارائه‌دهنده انواع تورهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط است که از پرطرفدار‌ترین آنها می‌توان به تور کیش، تور اصفهان، تور مشهد، توراستانبول، تور دبی اشاره کرد.

اگر علاقه به مطالعه بیشتر در زمینه گردشگری دارید می‌توانید به وبلاگ “های تور” مراجعه کنید.

کلمات مرتبط

قیمت تور کیش, تور کیش ارزان, تور کیش از مشهد, تور کیش از کرمان, تور کیش نوروز ۱۴۰۱, تور کیش اصفهان, تور کیش هتل کوروش, تور کیش نوروز 1402

منابع

tinyurl

bitly

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *