اجاره ماشین در کیش🚗تبدیل رویا به واقعیت

اجاره ماشین در کیش عید 1401

کیش یکی از بهترین جزیره‌های توریستی و زیبای کشور ایران است که همه روزه مسافران و گردشگران زیادی از داخل ایران و کشورهای اطراف برای تفریح و گشت و گذار به آنجا می‌روند. یکی از مهم‌ترین تفریحات رویایی در این سفر، اجاره ماشین در کیش می‌باشد.شما با استفاده از تور کیش می‌توانید بلیط‌تان را تهیه کنید و در سریعترین زمان ممکن به این جزیره زیبا بروید.

رنت ماشین در کی 1401

اجاره ماشین در کیش حتی از اجاره اتومبیل در تهران آسان‌تر است و شما به راحتی می‌توانید ماشین مورد علاقه‌تان را با قیمت‌های بسیار پایین‌تر و کم هزینه‌تر در اختیار داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ساحل درختان نارگیل🥥یکی از جذاب ترین سواحل جنوب⛱️ایران

شرکت های اجاره خودرو در کیش

تعداد شرکت‌های اجاره‌دهنده خودرو در این جزیره نسبت به تمام ایران بیشتر است و شما اگر از قبل خودروتان را رزرو نکرده‌اید می‌توانید به محض رسیدن به فرودگاه در ایستگاه مربوطه مراجعه نمایید و خودروی مورد نظرتان را دریافت کنید.

پرداخت تمامی جریمه‌ها و تخلفات رانندگی بر عهده شخص اجاره کننده خواهد بود و در این زمینه باید احتیاط لازم را کنید زیرا در کیش قوانین رانندگی سخت قرار داده شده است و باید از سرعت مطمئنه در مسیرها و خیابان ها رفت و آمد کنید. تسویه حساب نهایی با ارائه برگ عدم خلافی از سوی راهنمایی و رانندگی امکان پذیر است.

اجاره روزانه ماشین در کیش

اجاره خودرو در کیش، هر آنچه باید بدانید

حتما علاقه‌مند هستید که پشت ماشین‌های خارجی با برندهایی نظیر مازراتی، تویوتا، فورد و … بنشینید و در خیابان‌های کیش در کنار ساحل نیلگون خلیج‌فارس رانندگی کنید.

حتما درباره اجاره خودرو در کیش مطالب را شنیده‌اید و البته اطلاعات دقیقی ندارید که چگونه می‌توانید از ماشین‌های لوکس و جذاب در طول سفرتان به جزیره استفاده نمایید.

اجاره ماشین یکی از تفریحات جذاب و لذت‌بخش در این جزیره می‌باشد که علاوه بر اینکه می‌تواند شما را به مقاصد دلخواه و بازارها و مکان‌های تفریحی ببرد، از هیجان بالای رانندگی با خودروهای لوکس و لاکچری لذت خواهید برد.

اجاره ماشین در کیش با تخفیف

هزینه اجاره ماشین در کیش چقدر است؟

معمولا هزینه اجاره خودرو در جزیره کیش به عوامل زیادی بستگی دارد که با توجه به نوع ماشین و برند آن و تعداد روزهای اجاره متغییر است و روزانه تقریبا از 500 هزار تومان شروع می‌شود تا 8 میلیون تومان می‌باشد و شما برای اجاره ماشین‌های مورد علاقه‌تان می‌توانید به مراکز معتبر که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: تور کیش و نزدیک‌ ترین هتل‌ ‎ها به اسکله

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش چیست؟

برای اینکه بتوانید در جزیره کیش با خیال راحت رانندگی نمایید، باید اصل گواهینامه رانندگی به همراه کارت ملی و مبالغی برای امانت گذاشتن نظیر چک یا پول نقد بین 2 تا 10 میلیون تومان داشته باشید. همچنین مبلغی نیز بابت خلافی بین 300 تا 700 هزار تومان بابت خلافی نیز باید قرار دهید.

اجاره ماشین در فرودگاه کیش

چه ماشین هایی را می توانیم در کیش اجاره کنیم؟

ماشین‌های لوکس خارجی و انواع ماشین‌های آفرودی و اسپرت و شاسی بلند و لوکس و ون و … را می‌توانید با خیال راحت در اختیار داشته باشید. برخی از ماشین‌ها نیز از مبالغ بالاتری برخوردار هستند و شما برای اجاره نیز قطعا باید هزینه‌های بیشتری بپردازید.

  • دوج چلنجر
  • موستانگ کروک
  • لامبورگینی
  • مازراتی
  • دوح دورانگو
  • دوج شارجر
  •  شورلت تاهو
  • کامارو کروک
  • بی ام و z۴
  • نیسان کیکس
  • دوج جورنی
  • کادیلاک
  •  تویوتا اف جی

بیشتر بخوانید: رزرو تور اقساطی کیش و معرفی رستوران بام رویایی در تور کیش

صفر تا صد اجاره ماشین در کیش

شرکت‌های زیادی در زمینه اجاره ماشین در کیش فعالیت می‌کنند و در این زمینه توانسته‌اند خدمات متنوع و زیادی را ارائه دهند. این شرکت‌ها معمولا نمایندگی‌های زیادی در سرتاسر کیش دارند و حتی برخی از آنها در فرودگاه نیز حضور فعال دارند تا بتوانید در اسرع وقت ماشین موردعلاقه‌تان را اجاره نمایید.

شما قبل از اینکه تور کیش خودتان را از “های تور” رزرو نمایید می‌توانید ماشین‌تان را نیز از قبل رزرو نموده و برای اینکار ما به شما کمک می کنیم.

شما اگر بتوانید از قبل ماشین مورد علاقه‌تان را رزرو نمایید و بعد از رسیدن به مقصدتان در کیش به راحتی به دور از دغدغه شلوغی اجاره ماشین ها، می توانید ماشین مورد علاقه تان را بدون نوبت دریافت کنید.

اجاره لامبورگینی در کیش

نکات مهم رنت ماشین در کیش

میزان مبلغ اجاره ماشین به نوع ماشین و شرکت‌های اجاره‌دهنده‌تان بستگی دارد که اگر در مدتی که ماشین تان را اجاره کرده‌اید، خلاف رانندگی مرتکب نشده باشید، مبلغ خلافی به شما پس داده می‌شود و مبلغ ضمانت معمولا بین 3 تا 10 روز کاری بعد از پایان مدت اجاره نزد شرکت باقی می‌ماند تا وضعیت خلافی مشخص شود.

همچنین اگر با ماشین تصادف کنید و در این زمینه مقصر نیز باشید، هزینه خسارت بر عهده شما می‌باشد و شما با توجه به اینکه برای اجاره ماشین در کیش هزینه می‌پردازید ولی از هزینه‌های اضافی تاکسی و رفت و آمدهای مختلف خلاص می‌شوید.

شما با توجه به هزینه‌ای که می‌پردازید می‌توانید ماشین‌های مورد نظرتان را دریافت کنید و اینکه چند روز نیاز به اجاره دارید بستگی به خودتان دارد.

بیشتر بخوانید: مجموعه گردشگری پنگوئن کیش اولین برف در جنوب

شرکت‌هایی که در کیش ماشین اجاره می‌دهند دارای مجوز رسمی هستند و اجازه فعالیت در منطقه آزاد کیش را دارند و شما اگر در این زمینه مشکل قانونی پیدا کنید می‌توانید به راحتی از طریق انجمن مشکل تان را حل نمایید.

سعی کنید حتما کرایه ماشین را در کیش زیر نظر مجموعه‌های مطمئن و قابل اعتماد که دارای دفتر و شرکت هستند انجام دهید و هیچ موقع به افراد غریبه خیابانی اعتماد نکنید.

پس از اینکه ماشین را دریافت نموده‌اید حتما قرارداد رسمی اجاره ماشین و دفترچه رنت کار کیش را مشاهده کنید و مورد بررسی قرار دهید تا در صورت بروز مشکل از لحاظ قانونی دستتان بسته نباشد.

اجاره ماشین در کیش عید 1401

قوانین اجاره اتوموبیل در جزیره کیش:

قوانین و مقرراتی که در زمینه اجاره ماشین در جزیره کیش باید بدانید در ادامه به طور کامل خدمتتان توضیح داده ایم:

 

شخصی که ماشین را اجاره می‌کند به هیچ عنوان نمی‌تواند آن را به فرد دیگری نیز اجاره دهد یا آن را واگذار کند، اگر ماشین به کسی دیگر اجاره داده شود در صورت بروز خسارت، مسئول پرداخت هزینه‌های تمیر و خسارات کاهش ارزش ماشین است.

ماشین های لاکچری در کیش

از آنجایی که ماشین های لوکس دارای قیمت های بالایی هستند.اگر ماشین خراب شود اجاره کننده باید موضوع را به شرکت اطلاع دهد و به هیچ وجه اقدام به انتقال ماشین یا تعمیر خودسرانه نکند.

سعی کنید خودرو را به سواحل و جاده های خاکی و ماسه ای وارد نکنید و اگر بخواهید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید باید با شرکت مدت اجاره را تمدید نمایید.

حتی وقتی که از ماشین زیاد استفاده نمی کنید، سعی کنید آن را در پارکینگ یا حیاط نگهداری کنید تا دچار آسیب نشود.

انجام حرکت‌های نمایشی و ویراژ با ماشین اجاره‌ای ممنوع است. در سیستم‌های فنی خودرو سعی کنید دستکاری نکنید و ماشین‌ها با ضمانت مسائل فنی به شما واگذار می شود.

سخن آخر

امیدواریم که مقاله” اجاره ماشین در کیش تبدیل رویا به واقعیت” برای شما مفید بوده باشد. برای تهیه تور های داخلی و خارجی به صورت اقساط می‌توانید از طریق سایت” های تور” اقدام نمایید. همچنین اگر علاقه به خواندن مطالب در حوزه گردشگری دارید به “وبلاگ های تور” مراجعه کنید.

کلمات مرتبط

قیمت رنت ماشین در کیش سال ۱۴۰۰, اجاره ماشین در فرودگاه کیش, اجاره ماشین در کیش تخفیف, اجاره ماشین لوکس در تهران, اجاره ماشین در قشم, اجاره ماشین در تهران, اجاره موتور در کیش

منابع

tinyurl

bitly

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *