همه چیز در مورد هتل الیت ورد استانبول هتل 5ستاره

هتل الیت ورد استانبول

جالب است بدانید، یکی از توریستی‌ترین کشورهای دنیا ترکیه است. ترکیه به دلیل عدم نیاز به ویزا و جاذبه‌های گردشگری بسیار به یکی از محبوب‌ترین کشورها تبدیل شده است. پایتخت این کشور، استانبول است. استانبول نیز دارای جاذبه‌های توریستی و تاریخی بسیار است. سواحل آرام زیبا، مراکز خرید منحصربه‌فرد، اماکن تاریخی و هتل‌های لاکچری توریست‌ها را به این شهر جذب می‌کند. رزرو تور استانبول یکی از پر سرچ‌ترین تورهای گردشگری در تمام دنیاست. استانبول دارای بهترین هتل‌های 5ستاره است. یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های این شهر هتل الیت ورد استانبول می‌باشد. اگر قصد سفر به استانبول و رزرو تور استانبول را دارید با آژانس مسافرتی های تور همراه باشید تا هر آنچه لازم است درباره این هتل بدانید.

هتل الیت ورد

معرفی هتل الیت ورد استانبول

این هتل در سال 2014 در بزرگراه E5 در فلوریا ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های این هتل نزدیکی به فرودگاه بین المللی آتاتورک می‌باشد. امکانات رفاهی، خدمات کامل، باب‌های متنوع و لوکس و رستوران‌هایی با منو غذایی متفاوت از سری ویژگی‌های این هتل می‌باشد. این هتل با سبک نئوکلاسیک و کلاسیک عثمانی طراحی شده است، اتاق‌های هوشمند و امکانات رفاهی کامل سبب جذب مسافران تور استانبول به این هتل می‌شود. هتل الیت ورد با فرودگاه بین المللی استانبول تنها 30 کیلومتر فاصله دارد که این ویژگی دسترسی به هتل را آسان نموده است. علاوه بر این مسافران با طی کردن مسیر 400 متری می‌توانند به ایستگاه مترو تکسیم دسترسی داشته باشند.

در ادامه به دیگر ویژگی‌های این هتل می‌پردازیم. برای رزرو تور استانبول به آژانس مسافرتی های تور مراجعه فرمایید.

امکانات هتل الیت ورد

سالن ماساژ

هتل الیت ورد هتلی با 5 ستاره طلایی هتلی شناخته شده در استانبول است. همانطور که از یک هتل 5 ستاره انتظار می‌رود خدمات رفاهی، تفریحی، حمل و نقل و امکاناتی همه جانبه در این هتل وجود دارد.

از دیگر امکانات هتل الیت ورد استانبول عبارتند از:

  • شامل خدمات 24 ساعته نظافتی و حمل و نقل
  • اتاق‌های متنوع در ابعاد و طراحی‌های زیبا
  • وجود رستوران و کافی شاپ در رستوران
  • وجود مراکز تجاری 24 ساعته در هتل
  • دارای سالن زیبایی و بدن‌سازی
  • دارای اتاق کنفراس و جلسات
  • صندوق امانات و خشکشویی
  • دارای مجموعه کامل آبی
  • دارای پارکینگ رایگان
  • دارای سالن ماساژ

اتاق‌های هتل الیت ورد

اتاق هتل الیت

اتاق‌های هتل 5 ستاره الیت ورد طوری طراحی شده است که تمامی امکانات رفاهی و آسایشی مسافر را برآورده کند. تمامی اتاق‌ها دارای فضایی دلباز با معماری شکیل می‌باشند. سرویس خواب به صورت استاندارد تعبیه شده است. تمامی اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی، تهویه مطبوع، عایق صدا، لوازم بهداشتی و شست‌وشو، حوله، اتو و میز اتو، سشوار، اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، نظافت رایگان 24 ساعته، سرویس مبل و دراور، مینی بار با آب معدنی رایگان، وجود جکوزی در تراس در بعضی اتاق‌ها، وان، چای‌ساز، گاوصندوق و دیگر امکانات رفاهی است.

هتل الیت ورد استانبول

مسافران تور استانبول می‌توانند با توجه به نیاز خود اتاق‌های دولوکس 26 متری با ظرفیت 3 نفر، سوپریور 28 متری با ظرفیت 3 نفر و واحدهای کُرنر و کینگ به ترتیب 45 و 60 متری را رزرو کنند. همچنین دارای اتاق‌های استاندارد با تخت دو نفره، اتاق دبل دو لوکس 36 متری، اتاق دبل دو لوکس با تخت اکسترا 36 متری، اتاق دبل دو لوکس با تراس 30 متری، اتاق توئین دولوکس 36 متری، دو اتاق دبل متصل 60 متری، سوئیت جونیور 60 متری، سوئیت کینگ 175 متری و سوئیت کلاسیک با چشم‌انداز شهر را رزرو کنید.

امکانات رفاهی هتل

رستوران هتل الیت ورد

هتل الیت ورد استانبول از نظر امکانات تفریحی و رفاهی نیز مورد توجه است. رستوران‌های این هتل همگی طراحی زیبا و منحصر به فردی دارند. رستوران الیت مخصوص غذاهای بین المللی برای سرو وعده صبحانه، ناهار و شام می‌باشد. رستوران کوزین ایتالین لولیوا مخصوص غذاهای ایتالیایی تخصصی برای وعده شام می‌باشد. رستوران کافه ویتامین نیز انواع غذاهای سبک و متنوع را به صورت 24 ساعته ارائه می‌دهد.

استخر هتل الیت ورد استانبول

مجموعه آبی هتل الیت ورد شامل سالن ماساژ حرفه‌ای، وسپا، استخر، سونا، جکوزی، بدن سازی و حمام ترکی می‌باشد.

موقعیت جغرافیایی

 

هتل الیت ورد استانبول در فلوریا و در بزرگراه E5 قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه تنها 30 کیلومتر می باشد. جاذبه‌های نزدیک این هتل عبارتند از:

  • مسجد سلیمانیه: 8 کیلومتر
  • بازار تکسیم استانبول: 14 کیلومتر
  • مسجد آبی: 14 کیلومتر
  • کاخ دلماباغچه: 15 کیلومتر
  • میدان تکسیم: 14 کیلومتر
  • ایاصوفی: 16 کیلومتر

مسافران تور استانبول می‌توانند با رزرو تور لحظه آخری در آژانس مسافرتی های تور با قیمتی مقرون به صرفه سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

یک دیدگاه

  1. ما تور استانبول رو از های تور خریدیم و واقعا راضی بودیم هتلمونم هم خودمون انتخاب کردیم و کیفیت هتل هاشون عالی بود

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *