رزرو تور کیش و تفریح در کیبل اسکی کیش

سفر به کیش جزو یکی از سفر های خاطره انگیز و لوکس در داخل کشورمان به شمار می آید. جاذبه های گردشگری کیش و مراکز تفریحی جزیره موجب شده تا گردشگران بتوانند تجربه ای به یادماندنی از سفرشان به کیش داشته باشند. در رزرو تور کیش و تفریح در کیبل اسکی کیش، می توانید یک تفریح مهیج در سفر به کیش را تجربه نمایید. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره پارک کیبل اسکی کیش، به دست آورید.

تور کیش، بازدید از کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی کیش

ورزش های آبی کیش از جمله جاذبه های این جزیره برای گردشگران به شمار می آیند، که موجب شده مسافران در سفر به کیش لحظاتی از وقت خود را به استفاده از این گونه تفریحات و ورزش های آبی اختصاص می دهند. کیبل اسکی کیش یکی از ورزش های آبی در جزیره کیش بوده که جزو بزرگترین کیبل اسکی در خاورمیانه نیز به شمار می آید.

کیبل اسکی کیش جزو بزرگترین کیبل اسکی های جهان به شمار می آید که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش و نزدیک به پلاژ آقایان واقع شده است. کیبل اسکی که در کیش برای علاقه مندان به ورزش های آبی طراحی شده با طول 860 متر و عرض 160 با سرعت 28 تا 62 کیلومتر به صورت همزمان امکان استفاده برای 12 را فراهم می آورد. در رزرو تور کیش و تفریح در کیبل اسکی کیش ساعت ها با این تفریح آبی انرژی خود را تخلیه کنید.

سفر به کیش، بازدید از پارک کیبل اسکی کیش

امکانات موجود در پارک کیبل اسکی کیش

در سفر به کیش و رزرو تور لحظه آخر کیش می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل های کیش از هتل های پنج ستاره کیش تا هتل های ارزان کیش، از جاذبه های گردشگری کیش همچنین تفریحات دریایی جزیره بهره مند شوید. در سفر به کیش برنامه ریزی برای بازدید از کیبل اسکی کیش را از یاد نبرید. این ورزش مهیج دریایی مناسب برای کودکان بالای سه سال و بزرگسالان علاقه مند به تفریحات آبی مهیج فراهم آمده است.

در این مجموعه تفریحی ضمن استفاده از این ورزش آبی می توانید از امکاناتی همچون اتاق آموزش، فروشگاه لوازم و وسایل ورزشی مخصوص کیبل اسکی،رستوران و کافه، غرفه ها و دفتر رزرواسیون موجود در این مجموعه همچنین رختکن و دوش نیز بهره مند شوید.

تفریحات دریایی کیش، کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی جزو ورزش های بسیار مهیج آبی می باشد که در سفر به کیش، می توانید برای استفاده از این بازی برنامه ریزی کنید. افراد در هر سن و سالی که باشند علاقه مند به تخلیه انرژی خود هستند، حال این چه بهتر که در سفر به کیش بتوانید از این تفریح دریایی، جهت تخلیه انرژی خود استفاده کنید.

یک دیدگاه

  1. تور کیش یکی از بهترین تور های گردشگری ایرانه. هم هواش خوبه هم جاذبه های توریستی زیادی داره

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *