سفر به جزیره هندورابی، با رزرو تور کیش

سفر به جزیره کیش یکی از سفر های پر مخاطب در داخل کشور برای مسافران به شمار می آید. جاذبه های گردشگری گوناگون موجود در این جزیره در کنار آب های نیلگون خلیج فارس موجب شده تا هر ساله جزیره کیش پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور باشد. سفر به جزیره هندورابی،با رزرو کیش یکی دیگر از جاذبه های این سفر به کیش بوده که می توانید آن را تجربه کنید.

سفر به کیش، بازدید از جزیره هندورابی

درباره جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی را می توان از جمله جزایر واقع در آب های نیلگون خلیج فارس دانست که با دارا بودن زمین هایی مسطح که بلندترین نقطه این جزیره دارای 45 متر ارتفاع می باشد همچنین سواحل بکر و زیبا، امروزه مورد بازدید گردشگران جزیره کیش واقع شده است. این جزیره با دارا بودن امکانات طبیعی متعدد جزو جزایر کم جمعیت در کشور به شمار می آید. خانه های مسکونی ساکنین این جزیره با ساختاری قدیمی جزوی از جاذبه های فرهنگی این جزیره برای گردشگران به شمار می آید.

یکی از ویژگی های مهمی که این جزیره را نسبت به دو جزیره کیش و قشم در آب های خلیج فارس متمایز می سازد، ساختار سنتی به دور از تجملات و ساختمان های لوکس و هتل های مجلل در این جزیره می باشد.

سفر به کیش، ساحل جزیره هندورابی

جاذبه های گردشگری در جزیره هندورابی

در سفر به جزیره هندورابی کیش، شما سفری همراه با آرامش در یک جزیره سنتی را تجربه خواهید کرد. اگر با تور کیش و یا تور لحظه آخری کیش به این جزیره سفر کرده اید، بد نیست پس از اقامت در بهترین هتل های کیش همچنین گشت و گذار در مراکز خرید متعدد این جزیره و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش از جزیره هندورابی در نزدیکی جزیره کیش دیدن نمایید. برای دسترسی به جزیره هندورابی می توانید با استفاده از اتوبوس های دریایی و یا از بندر چیروئیه و با استفاده از قایق، از جاذبه های گردشگری هندورابی که در زیر نام برده شده، دیدن نمایید؛

  • روستاهای قدیمی جزیره هندورابی
  • قبرستان جزیره
  • مسجد جزیره
  • سواحل زیبا و دست نخورده جزیره هندورابی
  • آب انبار جزیره
  • کلوپ دریایی
  • رستوران و کافی شاپ کلوپ
  • لاک پشت ها و انواع ماهیان

سفر به جزیره هندورابی، جاذبه های جزیره هندورابی

اگر فصل تابستان را برای سفر به کیش انتخاب کرده اید، و با رزرو تور کیش و یا تور لحظه آخری کیش به این جزیره سفر نموده اید و با اقامت در بهترین هتل های کیش از هتل پنج ستاره کیش همچون هتل مارینا پارک کیش و یا هتل داریوش کیش و … به آرامشی که باید در این جزیره داشته باشید، دست نیافته اید، بازدید از جزیره هندورابی کیش را جزو برنامه ریزی های سفر خودتان قرار دهید تا منظره های زیبا و بکر این جزیره دست نیافتنی خاطره ی خوشی را از سفر به کیش برایتان به یادگار بگذارد.

 

یک دیدگاه

  1. ممنونم از اطلاعات خوبتون درباره جزیره هندورابی. تاحالا درباره این جزیره و فضای زیباش نشنیده بودم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *