جاذبه های گردشگری 🎡 کیش که نباید از دست بدهید!

انتخاب جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری، گزینه مناسبی برای گذراندن یک سفر تفریحی و خاطره انگیز خواهد بود. این جزیره که در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده، هر ساله علاوه بر گردشگران داخلی مقصد گردشگران از تمامی نقاط جهان نیز می باشد.در مقاله جاذبه های گردشگری کیش از های تور اطلاعات مفیدی درباره جاهای دیدنی کیش قبل از تور کیش کسب خواهید کرد.

ساحل کیش

7 مکان دیدنی در جزیره کیش

پل چوبی کیش

اگر در سفر به کیش می خواهید از ورزش ها و تفریح های آبی استفاده کنید، سری به اسکله تفریحی یا پل چوبی کیش بزنید. اسکله تفریحی و یا اسکله چوبی را که می توان از جاهای دیدنی کیش نام برد، از امکاناتی همچون قایق های ماهیگیری،ماهیگیری در اسکله تفریحی کیش ، قایق های پارویی، امکانات غواصی، جت اسکی همچنین قایق کف شیشه ایبرای گردشگران فراهم آورده است. اسکله مرجان کیش را هم می توان یکی دیگر از اسکله های پرطرفدار در این جزیره نام برد که می توانید از فضای سبز اطراف این پارک هم دیدن نمایید.

تور کیش

کشتی یونانی از امکانات تفریحی و رفاهی جزیره کیش

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کیش را می توان کشتی یونانی نام برد. این کشتی عظیم الجثه که در سواحل جزیره زیبای کیش به گل نشسته است، امروزه مکانی برای بازدید عموم مبدل شده است. تماشای غروب و طلوع خورشید از منظره زیبای این کشتی به گل نشسته برای مسافران تصاویری به یادماندنی را در ذهنشان ثبت خواهد نمود. همچنین حضور عکاسان در این مکان دیدنی عکس های بسیار زیبا از سفرتان به کیش و بازدید از کشتی یونانی را برایتان به یادگار خواهند گذاشت.

لاکچری پارک آبی کیش

جزیره کیش با افتتاح پارک آبی اوشن و یا لاکچری پارک آبی کیش توانسته لذت و هیجان را برای مسافران خانم و اقا در پارک آبی رو باز مهیا سازد. این پارک آبی که در سال 1395 افتتاح گردید با به روز ترین تجهیزات آبی در جهان و خاورمیانه توانسته مکانی برای جذب گردشگران و مسافران در جزیره کیش به شمار آید.

یکی از نکات مهمی که در مکان احداث پارک آبی اوشن مورد اهمیت قرار گرفته است، پرواز ممنوع در حریم هوایی این مکان تفریحی می باشد، همچنین هیچ برج و ساختمانی در اطراف این پارک آبی احداث نخواهد شد.

پارک آبی کیش

شهر زیر زمینی کاریزنو

با خرید تور کیش و سفر به جزیره کیش بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی جزیره از اولویت های سفر به شمار می آید. بازدید از سرزمین زیر زمینی کیش از جمله انتخاب مسافران به این جزیره می باشد. این شهر زیرزمینی که به عنوان مکان باستانی نیز به شمار می آید بیش از 2500 سال قدمت دارد. فسیل هایی که در سقف مرجانی کاریز کیش به چشم می خورند نشانی از قدمت چند میلیون ساله سقف ها نیز دارد.

کاریز کیش

یکی از منابع تامین آب شرب بومیان جزیره در گذشته را می توان این قنات نام برد. اما امروزه این قنات به شهری زیر زمینی و مکانی دیدنی برای گردشگران جزیره کیش مبدل شده است. مسافران در کاریز کیش می توانند از غرفه هایی همچون صنایع دستی، رستوران های سنتی، سالن های کنفرانس و گالری های هنری دیدن نمایند.

درخت سبز کیش

در سفر به کیش بازدید درخت معروف کیش را از یاد نبرید. درخت کهنسال کیش یا درخت سبز که جزو کهنسال ترین درخت لور و یا انجیر معابد به شمار می آید، جزو امکانات تفریحی و رفاهی جزیره کیش مبدل شده است. موقعیت مکانی نزدیک این درخت تماشایی به شهر باستانی حریره موجب شده تا گردشگران بتوانند در فاصله مکانی کوتاه از این دو مکان دیدن نمایند.

برخی از بومیان این جزیره معتقدند که درخت سبز ، درختی خوش یمن بوده و با وصل کردن پارچه و یا گره زدن نخ به شاخه های این درخت آرزو های آن ها برآورده خواهد شد.

پلاژ بانوان و آقایان در کیش

مگر می شود به کیش سفر کرد اما تنی به آب های زیبای خلیج فارس نزد. شنا درآب های نیلگون خلیج فارس در جزیره کیش، خاطرات سفرتان را لذت بخش تر خواهد کرد. از همین رو پلاژ هایی که برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده مکانی مناسب برای شنا کردن را برای علاقه مندان مهیا خواهد ساخت.

در بخش پلاژ بانوان می توانید از امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، والیبال ساحلی، دوش آب شیرین و سایه بان بهره مند شوید. همچنین امکاناتی همچون جت اسکی، فوتبال ساحلی، قایق بادبانی، اسکی رو آب و غواصی در بخش پلاژ آقایان در جزیره کیش موجب شده تا آقایان علاوه بر سواحل مختلف که امکان استفاده از آن را دارند از امکانات پلاژ نیز استفاده نمایند.

پارک دلفین ها در  کیش

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی در جزیره زیبای کیش را می توان پارک دلفین ها نام برد. این پارک دیدنی در مساحتی به وسعت 100 هکتار واقع در بخش جنوب شرقی جزیره پذیرای گردشگران و مسافران جزیره کیش می باشد. در بازدید از پارک دلفین ها می توانید از گونه های مختلف پستانداران دریایی همچون دلفین ها و شیر دریایی دیدن نمایید. همچنین گونه های مختلف گیاهی موجود در این پارک همچون درخت نخل، بنجامین، درخت لور، اکالیپتوس، گل ختمی و انواع مدل کاکتوس بر اطلاعات شما در این باره خواهد افزود.

دلفیناریوم

سخن پایانی

مسافران با انتخاب و خرید تور کیش از های تور می توانند ضمن اقامت در بهترین هتل های جزیره کیش از مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری این جزیره دیدن نمایند.

“های تور” یکی از فعالان حوزه گردشگری است که پر طرفدارترین تور های داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد تا شما و عزیزانتان بهترین لحظات را همراه با کیفیت بالا تجربه کنید. برای تهیه تور کیش ارزان می‌توانید به سایت “های تور” مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. از جمله خدماتی که در تور کیش به شما ارائه می‌شود: رزرو بلیط هواپیما دو طرفه، ارائه تخفیف های گردشگری، رزرو بهترین هتل های کیش و خدمات متمایز دیگر می باشد. برای اطلاع بیشتر از خدمات و مشاهده تور های پیشنهادی ما به سایت www.hitour24.com مراجعه کنید.

کلمات کلیدی:

جاهای دیدنی کیش، لاکچری پارک آبی کیش , تور اقساطی کیش, رزرو تور کیش, تور کیش اقساطی, خرید تور کیش, قیمت تور کیش, تور کیش از مشهد, تور کیش از تهران , تور لحظه آخری کیش , تور ارزان کیش 3 شب و 4 روز

 

منابع

bitly

shorturl

tinyurl

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *