تور مشهد و موزه آب مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد موجب شده تا مسافران در کنار زیارت امام رضا بتوانند از این مقاصد در شهر مشهد نیز دیدن کنند. در مقاله تور مشهد و موزه آب مشهد، با ما همراه باشید تا اطلاعاتی راجب به موزه آب این شهر به دست آورید.

سفر به مشهد جزو مقصد‌های اصلی گردشگری در کشور ما به شمار می‌آید. می‌توانید با تهیه تور مشهد از جاذبه‌های گردشگری، دیدن کنید. مسافران هر ساله با سفر به مشهد، و هدف زیارت حرم مطهر امام رضا یک سفر زیارتی و سیاحتی خوشی را در این شهر تجربه می‌کنند.

تور مشهد، موزه آب مشهد

درباره موزه آب 

موزه آب در سال 1378 با هدف نگه‌داری اسناد و مستندات و روش‌های سنتی آبیاری در خراسان، همچنین حفظ و جمع آوری اطلاعات مربوط به آب افتتاح گردید. بخش‌هایی که در موزه آب مشهد می‌1توانید نظاره کنید، عبارت است از:

  • شیوه ی آبیاری سنتی در خراسان
  • سیر تحول صنعت آب در استان
  • نمایش سازه‌های آبی قدیمی ( سدها، آب انبار‌ها، قنات‌ها،یخدان ها، پل بند‌ها و …
  • ابزار و سازه‌های قدیمی مرتبط با آب ( لوله های انتقال آب، خمره های آب شرب، پیمانه های آبی و …

بیشتر بخوانید:مکان های تاریخی مشهد

سفر به مشهد بازدید از موزه آب مشهد

ضمن مشاهده موارد فوق، می‌توانید در موزه آب از نمایشگاه و کتابخانه‌ای که در این مرکز برپا شده است، نیز دیدن نمایید. در سفر به مشهد و خرید تور مشهد می‌توانید پس از اقامت در هتل‌های مشهد ضمن زیارت حرم مطهر امام رضا، از مناطق دیدنی مشهد همچون موزه آب دیدن نمایید.

مسیر دسترسی به موزه آب

موزه آب واقع در بلوار سازمان آب و اداره آب منطقه، پذیرای علاقه مندان به بازدید از این مرکز می‌باشد. موزه آب نیز در کنار دیگر موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری مشهد پذیرای علاقه‌مندان به تماشای این مراکز خواهد بود. اگر علاقه‌مند به تماشای موزه در شهر‌های مختلف ایران هستید، موزه‌های مشهد همچون موزه مردم‌شناسی مشهد، موزه آستان قدس، موزه نادر شاه افشار، موزه واقع در آرامگاه فردوسی و … گزینه‌های مناسبی برای شما خواهد بود.

موزه آب مشهد، جاذبه گردشگری مشهد

بیشتر بخوانید: سفر به مشهد و تور یک روزه مشهد گردی

کلام آخر

مسافرانی که با خرید تور مشهد به این شهر سفر می‌کنند، به دنبال اقامت در هتل‌های نزدیک حرم می‌باشند. اقامت و رزرو هتل درویشی، هتل الماس 2، هتل قصر طلایی مشهد، هتل مدینه الرضا و … ضمن اقامتی لوکس و دلنشین برای مسافران دسترسی آسان به زیارت حرم مطهر را فراهم می‌آورد.

در سفر به مشهد و بازدید از موزه آب می‌توانید با اقامت در هتل های نام برده از طریق وسایل حمل و نقل عمومی که در نزدیکی هتل های مشهد واقع شده به آسانی از موزه آب در مشهد دیدن کنید.

اگرعلاقمند به سفرهای داخلی هستید، می‌توانید از خرید تور کیش و تور لحظه آخری کیش لذت ببرید.

منابع

tinyurl

bitly

کلمات مرتبط
تور مشهد با هواپیما, تور مشهد ارزان, تور مشهد قطار, تور مشهد زمینی, تور مشهد هوایی ارزان, تور مشهد ارزان با قطار, تور مشهد لحظه آخری

یک دیدگاه

  1. تور مشهد واقعا بهترین تور ایرانه. مخصوصا که حرم امام رضا اونجاست و ی عالمه جاهای دیدنی داره.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *