جاهای دیدنی قشم ، جزیره ای از تمام دنیا

جاهای دیدنی قشم

یکی از شهر های و جزایر معروف جنوب کشور که سالانه مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند جزیره قشم است. اما مسافران اطلاعات زیادی از این جزیره زیبا و اعجاب انگیز ندارند، طبیعت بکر، سواحل خلیج فارس، مراکز خرید و… از عوامل جذابیت این جزیره هستند. در این مقاله می خواهیم چند مورد از بهترین جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی قشم را به شما معرفی کنیم.

جاهای دیدنی قشم

شما می توانید برای رزرو تور قشم به سایت hitour24 مراجعه کنید و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

جاذبه های قشم

قشم جزیره ای است که مجموعه ای کامل از دیدنی های کل دنیا را در خود دارد. شما هنگامی که به قشم سفر می کنید حتما باید از جزایر همسایه مانند جزیره هرمز، جزیره هنگام و جزایر ناز هم دیدن بکنید.

دره ستارگان جزیره قشم

یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری جزیره قشم دره ستارگان است، که متشکل از کوه ها و دره ها و صخره ها است که به مرور به این شکل امروزی پدید آمده اند. با دیدن این مجموعه شما را یاد موجودات و عجیب و غریب فضایی می اندازد.

دره ستارگان قشم

مردم محلی داستان های زیادی درباره این جاذبه گردشگری می گویند. اما معروف ترین آن ها این است که این اشکال روی کوه بر اثر برخورد یک ستاره به صخره ای که در این محل وجود داشته به وجود آمده است، و به همین به این مکان دره ستارگان می گویند.

جنگل حرا قشم

به جرئت می توان گفت زیبا ترین جاذبه گردشگری جزیره قشم و حتی کل کشور جنگل حرا است، پیشنهاد می شود در هنگام رزرو تور قشم حتما از این جنگل دیدن کنید، گونه های خاص و کمیابی از درختان، پرندگان و آبزیان در این مکان زندگی می کنند. بافت درختان به طوری است که به شوری آب مقاوم هستند و نمک را از برگان خود خارج می کنند.

 

جاهای دیدنی قشم

در هنگام شب آب دریا بالا می آید و درختان به زیر آب می روند، و در هنگام شب این عمل برعکس می شود و آب به پایین می رود. و محلی برای رفت آمد پرندگان نادر مانند: فلامینگو، پلیکان، مرغ ماهیخوار و… می شود.

شما می توانید قایق را با مسافران دیگر کرایه کنید زیرا هزینه زیادی دارد. اما اگر می خواهید از منطقه لذت ببرید و زمان زیادی را در جنگل صرف کنید، قایق را به صورت اختصاصی کرایه کنید.

جاهای دیدنی قشم

تنگه چاهکوه قشم

از دیگر مکان های معروق جزیره قشم تنگه چاهکوه است، که فضای بسیار خاص و جذابی دارد. در این مکان کوه ها و صخره هایی وجود دارد که چاه های متعدد با عمق های متفاوت بر روی انها شکل گرفته است. در این دره هرچه به سمت جلو می رویم فضای میان کوه ها تنگ تر می شود. مردم محلی نام این مکان را دره ارواح هم می نامند.

جزایر ناز قشم

جزایر ناز جز زیبا ترین مکان های گردشگری جزیره هستند که در میان آب های خلیج فارس و در فاصله کمی کنار جزیره قشم قرار دارند. این جزایر سه صخره هستند که راه پیاده روی تا صخره ها با جزر و مد فراهم می شود. هنگامی که آب پایین می آید، راه مسافران تا صخره باز می شود و نیازی به قایق نیست. یکی دیگر از تفریح ها هنگام پایین آمدن آب چتر بازی در ارتفاع بالا است که پیشنهاد می شود حتما یک بار آن را امتحان کنید. هنگامی که آب دریا بالا است مردم بومی و محلی در اطراف ساحل بساط می کنند، و شما می توانید محصولات صنایع دستی، میوه های خاص و گرمسیری و طراحی با حنا را در این بازار ببینید.

جاهای دیدنی قشم

سخن آخر

جاهای دیدنی قشم، بسیار زیاد هستند که شما می توانید آن هارا ببینید و از آن سیر نشوید که در این مقاله چند مورد را توضیح داده ایم همچنین می توانید برای رزرو تور قشم با مشاوران ما تماس بگیرید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *