تفریحات هیجان انگیز آبی در تور کیش

تفریحات هیجانی کیش

تفریحات هیجان انگیز تور کیش یکی از مهم‌ترین دلایل سفر گردشگران به این جزیره است. خلیج فارس این جزیره بسیاری از تفریحات آبی را در دل خود جای داده است. اگر علاقمند به هیجانات هستید و می‌خواهید شب‌های پر از نشاط و شادی و روزهای خاص و به یاد ماندنی را برای خاطرات سفر خود ثبت کنید حتما این هیجانات را تجربه کنید.

تفریحات هیجانی کیش در دل آبهای خلیج فارس

فهرست مطالب

شاتل سواری از ساده ترین تفریحات هیجانی کیش

کریزی بوت، قایق دیوانه!

بنانا سواری از تفریحات هیجانی کیش

قایق های کف شیشه ای جذاب

بیگ بال هیجان انگیز

کایت بوردینگ مخصوص حرفه ای ها

سخن آخر

کلمات مرتبط

منابع

یکی از تفریحات هیجانی تور کیش، تفریحات آبی آن است. سرگرمی‌هایی که بیشتر باب میل جوانان است. این تفریحات آبی از عمق آب تا روی آن و در نهایت سوار بر موج های آب است. نمونه هایی از آن نظیر غواصی، قایق سواری، چتربازی و شاتل سواری در اسکله تفریحی کیش است.

در دیگر سواحل جزیره کیش می توانیم شاهد تفریحات دیگری هم باشید. این سرگرمی ها در تمام فصول سال به خصوص در روزهای خنکی هوای جزیره طرفداران بسیار زیادی دارد. در این مقاله سعی داریم به چند مورد از این هیجانات اشاره کنیم.

شاتل سواری از ساده ترین تفریحات هیجان انگیز آبی تور کیش

یکی از مهیج ترین و ساده ترین تفریحات آبی شاتل سواری است. این سرگرمی به شکل کاملا حرفه ای در آبهای جزیره ارائه می شود. تیوپ بادی 4 نفره که توسط یک قایق موتوری کشیده می شود را شاتل سواری می گویند.

افرادی که در این تیوپ سوار می شوند باید خود را محکم نگه دارند تا در آب سقوط نکنند. چرا که سرعت قایق موتوری بسیار زیاد استو البته تیوپ های جدید با ظرفیت بیش از 4 نفر هم ساخته شده است.

کریزی بوت، قایق دیوانه!

یکی از سریع ترین و تندروترین قایق های موتوری است. قایق موتوری که می توان مانورهای بسیاری با آن داد از بهترین تفریحات هیجانی تور کیش محسوب می شود. ظرفیت این قایق بین 10 تا 15 نفر است. کریزی بوت قایقی لاکچری، سنگین و پر از هیجان است که گردشگران را حسابی سر ذوق می آورد.

بنانا سواری از تفریحات هیجانی کیش

بنانا سواری از تفریحات هیجانی کیش

بنانا یکی دیگر از تفریحات هیجانی  تور کیش تقریبا شبیه شاتل سواری است. تنها تفاوت آن در این است که دربنانا افراد باید پشت سر هم بنشینند و در شاتل کنارهم. یکی دیگر از تفاوت های این دو وسیله آبی این است که در بنانا افراد کوچکتر هم می توانند سوار آن شوند. بنانا از شاتل امن تر است.

بیشتر بخوانید: درخت سبز کیش، جاذبه ای 500 ساله

قایق های کف شیشه ای جذاب

قایق های کف شیشه ای جذاب

یکی از جذاب ترین تفریحات هیجانی تور کیش قایق های کف شیشه ای یا آکواریومی است. در این قایق ها علاوه بر گشتن در آبهای آزاد می توان از دیدن آبزیان دریا هم لذت برد. به دلیل تنوع در این قایق ها، قیمت بلیت آنها متفاوت است. با استفاد از این قایق ها می توان کف دریا، مرجان ها و انواع ماهی ها را به راحتی مشاهده کرد.

بیگ بال هیجان انگیز

بیگ بال همانطور که از اسمش پیداست به معنای توپ بزرگ است. در این تفریح آبی باید درون توپ بزرگی قرار بگیرید. شناور شدن روی آب می توان بهترین لذت یک تفریح آبی باشد. بیگ بال در ایام گرمی هوا که گردشگری بسیار افت می کند تعطیل است.

کایت بوردینگ مخصوص حرفه ای ها

کایت بوردینگ مخصوص حرفه ای ها

کایت بوردینگ از تفریحاتی است که معمولا با جت اسکی اشتباه گرفته می شود. این سرگرمی از تفریحات هیجانی  تور کیش است که مخصوص حرفه ای هاست! در کایت چیزی شبیه پاراگلایدر به آن وصل می باشد که تفاوتی با جت اسکی دارد.

بیشتر بخوانید: سافاری کیش تفریحی مهیج و لاکچری در جنوب ایران

برای شرکت در این تفریح باید از قبل آموزش دیده باشید و همچنین عضلات ورزیده ای داشت باشید. با شرکت در کایت می توانید به نوعی اسکی در آّب را تجربه کنید.

 

سخن آخر

“های تور” شرایطی را برای شما فراهم آوره که می‌توانید تور اقساطی کیش  یا تور کیش را تهیه فرمایید و از این تفریحات هیجان انگیز لذت ببرید. اگر از خواندن مطالب در حوزه گردشگری لذت می‌برید می توانید از وبلاگ ما هم دیدن کنید.

 

کلمات مرتبط

تور کیش ارزان, تور کیش از کرمان, قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز, تور کیش از مشهد, تور کیش از ساری, تور کیش لحظه آخری, تور کیش دی ماه ۱۴۰۰, تور کیش نوروز 1402

منابع

bitly

cutt

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *