مجموعه گردشگری پنگوئن کیش اولین برف در جنوب

گردشگری پنگوئن کیش

بی تردید یکی از قطب‌های گردشگری و تفریحی در کشور ایران جزیره زیبای کیش است. این جزیره واقع در جنوب کشور با آب و هوای گرم و مرطوب، سواحل آرام و بی کران مسافران داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند. اما جاذبه‌های گردشگری این جزیره مختص به دریا و سواحل ماسه‌ای نمی‌شود. باغ پرندگان کیش، کاریز زیر زمینی، شهر باستانی حریره، قلعه جنی، کشتی یونانی، مراکز تجاری بسیار و… از امکان دیدنی این جزیره هستند. اما این بار جزیره کیش یک شگفتانه فوق العاده برای توریست‌های خود دارد. مجموعه گردشگری پنگوئن کیش به جزء جدیدترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌باشد.

مسافران با رزرو تور کیش در آژانس گردشگری “های تور” می‌توانند از این جاذبه‌ی هیجان انگیز دیدن کنند. هدف از ارائه این مطلب آشنایی مسافران از جاذبه‌ی گردشگری تازه افتتاح شده در کیش می‌باشد. با ما همراه باشید تا بیشتر به این مطلب بپردازیم.

بیشتر بخوانید:بهترین زمان تور کیش، تجربه ی یک سفر عالی

مجموعه گردشگری پنگوئن کیش

مجموعه گردشگری پنگوئن کیش

مجموعه گردشگری پنگوئن که را نیز با نام مجتمع ورزش‌های زمستانی کیش نیز می‌شناسند. مساحت این جاذبه گردشگری 19 هزار متر مربع است. این پروژه در دو مرحله با دو بخش مجزا بهره برداری شده است. فاز اول این پروژه مربوط به بخش تفریحی و خدماتی است که در سال 1397 تکمیل شد. اما فاز دوم این پروژه و شگفتانه‌ترین بخش آن یعنی پارک برفی در فروردین ماه سال 1400 تاسیس شد.

جالب است بدانید برای مجتمع گردشگری پنگوئن کیش بیش از 2300000 ریال هزینه صرف شده است. اما همانطور که انتظار می‌رود افتتاح این مجتمع در جزیره کیش با استقبال بی نظیری رو به رو شده است. وجود چنین مجتمع زمستانی در کیش که منطقه‌ای گرم و آفتابی است یک نعمت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. در این مجموعه انواع ورزش‌های زمستانی و رستوران‌‌ها و کافی شاپ‌های عالی وجود دارد.

آدرس: جزیره کیش- میدان سنایی- بلوار موج- مجموعه گردگری و تفریحی پنگوئن

تور کیش اقساطی

امکانات موجود در مجموعه توریستی پنگوئن

همانطور که گفته شد در این مجموعه بسیار عظیم انواع و اقسام بازی‌ها و خوردنی‌ها در بخش‌های مختلف موجود است. شما می‌توانید در این مجموعه گردشگری که یکی از جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود ساعت‌ها سرگرم باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی رستوران بام رویایی در تور کیش

تور کیش اقساطی

امکانات مجموعه گردشگری پنگوئن کیش عبارتند از:

  • هتل برفی پنگوئن
  • پینگو هوم پلاس
  • پینگو بیکری
  • پینگو کافئین
  • پینگو شاپ
  • پینگو کافه
  • پینگو فود
  • پینگو فان

هتل برفی مجموعه گردشگری پنگوئن کیش

هتل برفی پنگوئن که واقع شده در قلب مجموعه گردشگری پنگوئن کیش است از هتل‌های آینده محسوب می‌شود. این بدان معناست که این هتل در دست احداث است و بهره برداری آن در آینده نزدیک است. هتل برفی پنگوئن کیش، هتلی با تم زمستانی است که دارای 16 طبقه و 124 واحد اقامتی است. اولین و هتل زمستانی در این نیز همین هتل بسیار مهیج می‌باشد.

پینگو هوم پلاس

در این مجتمع بسیار وسیع و زیبا شاهد انواع فروشگاه‌ها و مراکز خرید هستیم. یکی از مراکز خرید معروف و بزرگ این مجموعه پینگو هوم پلاس است. در این مرکز خرید انواع لوازم خانگی از برندهای معروف به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: سفر به جزیره هندورابی، با رزرو تور کیش

پینگو بیکری

پینگو بیکری یکی از خوشمزه‌ترین و خوشبوترین نقاط این جاذبه توریستی زیبا است. پینگو بیکری انواع نان، کیک، شیرینی را با کیفیتی باور نکردنی در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهد. این بخش از مجموعه در بین گردشگران بسیار محبوب است.

پینگو کافئین

خرید تور کیش اقساطی

همانطور که از نام این بخش مشخص است، شما می‌توانید انواع شکلات و قهوه و نوشیدنی‌های گرم را از این قسمت خریداری کنید. در هوای سرد و زمستانی خوردن نوشیدنی گرم بسیار خوشایند است. این امکان برای گردشگران وجود دارد که نوشیدنی خود را به صورت بیرون بر تهیه کنند.

پینگو شاپ مجموعه گردشگری پنگوئن کیش

خرید کردن یکی از قسمت‌های لذت بخش سفر است. در مجموعه گردشگری پنگوئن کیش و در قسمت پینگو شاپ، غرفه‌های فروشگاهی بسیار شیکی موجود می‌باشد. شما می‌توانید انواع پوشاک، لوازم بهداشتی، آرایشی، ورزشی و… را از این قسمت خریداری کنید.

پینگو کافه

تور کیش

کافی شاپ اصلی این جاذبه گردشگری بزرگ در بخش برفی واقع شده است. این کافه با دکوراسیونی گرم و صمیمی انواع قهوه، کاپوچینو، چای، دمنوش، کیک، دسر و… را با دیزاینی زیبا عرضه می‌کند.

پینگو فود

مجموعه پنگوئن در تور کیش

همانطور که مشخص است مجموعه گردشگری پنگوئن کیش برای پذیرایی از گردشگرانی که ساعت‌ها به بازی پرداخته‌اند در نظر گرفته شده است. پینگو فود در بالاترین قسمت مجموعه قرار دارد و از بخش‌های ویژه این مجموعه می‌باشد. تراس بزرگ پینگو فود رو به زمین بازی قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به فروش می‌رساند.

پینگو فان مجموعه گردشگری پنگوئن کیش

و اما مهم‌ترین بخش این جاذبه‌ گردشگری نوین و خلاقانه قسمت پینگو فان است. پینگو فان بخش زمستانی یا برفی مجموعه و اصلی‌ترین قسمت این مجموعه می‌باشد. بخش انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های برفی چون سورتمه سواری، اسکی، اسنوبورد، برف بازی، تیوپ سواری و… دقیقا در این نقطه است. بازی‌های تیراندازی، بولینگ، دیوار یخی، پالاگلایدر، اتوموبیل رانی و… از سرگرمی‌های دیگر هستند.

نمای مجموعه گردشگری پنگوئن در تور کیش

بیشتر بخوانید: لوکس ترین تور ها با رزرو تور کیش

هتل‌های نزدیک به مجموعه گردشگری پنگوئن کیش

همانطور که گفته شده این مجتمع تفریحی در میدان موج قرار گرفته است. بنابراین تمامی هتل‌هایی که در نزدیکی میدان موج واقع شده‌اند به این مجموعه نزدیک هستند. برای نزدیکی به این مجموعه گردشگری می‌توانید رزرو هتل کیش را از طریق آژانس مسافرتی “های هتل” انجام دهید.

  • رزرو هتل ویدا کیش
  • رزرو هتل بین المللی کیش
  • رزرو هتل گراند هتل کیش
  • رزرو هتل فلامینگو کیش
  • رزرو هتل صدف کیش

کلام آخر

امیدواریم با مطالعه مقاله “مجموعه گردشگری پنگوئن کیش اولین برف در جنوب” اطلاعات خوبی را کسب کرده باشید و خوشحال می‌شویم تا نظرات شما را دریافت کنیم.برای رزرو تور کیش می‌توانید از طریق سایت “های تور ” اقدام نمایید. میتوانید مطالب مرتبط و بیشتری را در وبلاگ نیز مشاهده فرمایید.

منابع

shorturl

tinyurl

bitly

کلمات مرتبط

تور کیش اقساطی , رزرو تور کیش , تور کیش از مشهد , تور کیش مشهد , تور کیش از تهران , تور کیش , تور کیش از مشهد اقساطی , قیمت تور کیش از مشهد , تور کیش از یزد , تور کیش ارزان از مشهد , سایت تور کیش , آژانس مسافرتی مشهد تور کیش , تور لحظه آخری اصفهان , تور کیش لحظه آخری

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *