بازدید از قلعه پرتغالی کیش با رزرو تور کیش

جزیره کیش با دارا بودن جاذبه های گردشگری متعدد همچنین جاذبه های تفریحی، یکی از جزایر زیبا در آب های خلیج فارس بوده که هر ساله پذیرایی مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد.

با رزرو تور کیش می توانید از تمامی مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا دیدن نمایید. قبل از سفر به کیش با مطالعه مقاله آشنایی با قلعه پرتغالی های کیش می توانید با این منطقه آشنا شوید.

 

دره پرتغالی ها کیش، جاذبه های گردشگری کیش

 

معرفی دره پرتغالی ها

سکونت پرتغالی ها در بخش شمالی جزیره زیبای کیش در گذشته موجب شده تا این منطقه از جزیره به نام این افراد رقم گیرد، و به دره پرتغالی های نامیده شود. سر سبزی این منطقه از جزیره کیش موجب شده تا گردشگران که با تور کیش به این جزیره سفر می کنند، بازدید از این منطقه را جزء برنامه های سفر کیش خود قرار دهند. از جمله دلایل سرسبزی این منطقه از جزیره کیش را می توان منتهی شدن آب های سطحی جزیره به این منطقه عنوان نمود.

درخت سبز کیش

اگر قصد سفر به کیش را دارید، و با رزرو تور لحظه آخری کیش به این جزیره سفر می کنید، بد نیست درباره مراکز دیدنی این جزیره همچنین آشنایی با قلعه پرتغالی های کیش قبل از سفر اطلاعاتی را به دست آورید.

درخت سبز کیش یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیش به شمار می آید، که مسافران پس از اقامت در هتل کیش و یا دیگر اقامتگاه های جزیره از این مناطق دیدن کرده و عکس های یادگاری در کنار آن ثبت خواهند نمود.

 

درخت سبز کیش، جاذبه گردشگری کیش

 

درخت سبز در جزیره کیش به دلیل وجود درخت انجیر معبد یا درخت لور با قدمتی طولانی بالغ بر 500 یا 600 ساله می باشد، که موجب شده این منطقه به درخت سبز معروف باشد. این درخت جزو جاذبه های دیدنی در جزیره کیش به شمار می آید.

درخت لور با رشد زیبا و ظاهر خاصی که از آن برخوردار است، از شاخه ها و ریشه های در هم پیچیده تشکیل شده که جزو درخت های تماشایی در این جزیره به شمار می آید.

درخت انجیر معبد، در دوران ایلخانی و تیموری از کشور هند به جزیره های قشم و کیش وارد شده است. افسانه های تاریخی نشان از مقدس بودن این درخت می دهد، از همین رو گردشگران به نشانه مقدس بودن .این درخت نخ های برای حاجت خود به این درخت وصل می کنند

 

تور کیشف، درخت سبز کیش

 

دره پرتغالی ها که در اطراف درخت سبز واقع شده با دارا بودن امکانات زیر لحظات خوشی را برای گردشگران که با تور کیش از این منطقه دیدن نموده اند، خواهد داشت.

  • آلاچیق
  • فضای سرسبز
  • مکانی برای کباب کردن
  • بوفه
  • رستوران
  • سرویس بهداشتی و …

رزرو تور لحظه آخری کیش در “های تور”

مسافران پس از رزرو تور لحظه آخر کیش و سفر به این جزیره زیبا، ضمن اقامت در بهترین هتل های کیش می توانند تمامی مراکز دیدنی در این جزیره همچون در خت سبز، دره پرتغالی ها و شهر تاریخی حریره همچنین آب انبار کیش که در نزدیکی این دو جاذبه دیدنی واقع شده است، دیدن نمایند.

 

کلام آخر

اگر قصد خرید تور کیش را دارید، و به دنبال خرید تور قیمت مناسب هستید، می توانید با خرید تور لحظه آخر کیش از” های تور” با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به این جزیره زیبا سفر کنید.

از آن جایی که رزرواسیون “های تور” یکی از سایت های معتبر جهت رزرو آنلاین تور در کشور است، علاوه بر جزیره کیش ، امکان رزرو تور مشهد و یا رزرو تور دیگر شهر های کشور برای گردشگران عزیز مهیا شده است.

 

کلمات مرتبط

جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰  ,جاهای لاکچری کیش  ,جاهای دیدنی کیش برای کودکان  ,نقشه جاهای دیدنی کیش  ,جاهای تفریحی کیش  ,تفریحات عکس جزیره کیش  ,جاهای دیدنی کیش در زمستان  

منابع

https://bitly.com/
https://www.shorturl.at/shortener.php

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *