پارک های ساحلی، جاذبه های طبیعی جزیره قشم

جزیره قشم از جمله جزایر زیبای خلیج فارس در جنوب کشور عزیمان بوده که هر ساله مسافران زیادی برای گشت و گذار در این جزیره زیبا، قشم را مقصد گردشگری خود قرار می دهند. با رزرو هتل در قشم مسافران می توانند اقامتی به یادماندنی را در این جزیره سپری نمایند. در مقاله پارک های ساحلی، جاذبه های طبیعی جزیره قشم می توانید قبل از رزرو تور قشم با مکان های دیدنی این جزیره آشنا شوید.

پارک های ساحلی قشم

گشت و گذار در سواحل زیبای قشم خاطرات تکرار نشدنی را در سفر به این جزیره زیبا برایتان مهیا خواهد ساخت. قشم به دلیل موقعیت جغرافیایی که ز آن برخوردار است دارای آب و هوایی گرم و معتدل بوده و با انتخاب فصل مناسب برای سفر می توانید سفر خوشی را در این جزیره بگذرانید. در ادامه با ما همراه باشید با معرفی پارک های ساحلی قشم؛

پارک ساحلی زیتون

یکی از سواحل پرطرفدار در قشم را می توان پارک ساحلی زیتون نام برد. این پارک واقع در خیابان زیتون با دارا بودن سواحل صخره ای از محبوبیت بالایی در بین گردشگران به این جزیره واقع شده است. سرسبزی و فضای سبز زیبا که برای این پارک در نظر گرفته شده است نظر علاقه مندان به این پارک را به خود جلب نموده است. زیبایی این منطقه در کنار فضای سبز، سواحل صخره ای با وجود درختان نخل بلند قامت دوچندان شده است.

صدای آرام بخش دریا و آب های نیلگون خلیج فارس منظره ی بی نظیری را در ذهن مسافران قشم ماندگار خواهد کرد، و آن ها می توانند در آلاچیق های زیبایی که در اطراف این پارک بنا شده لحظات دلنشینی را تجربه نمایند. در کنار زیبایی این ساحل تفریخات مختلفی که برای رفاه حال گردشگران بنا شده همچون والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و … به همراه کلوپ تفریحات آبی، رستوران، پارکینگ، سرویس بهداشتی و … خاطرات لذت بخشی را از سفر به قشم و گشت و گذار در پارک ساحلی زیتون فراهم می آورد.

در رزرو تور قشم می توانید با اقامت در هتل هایی که در نزدیکی این پارک واقع شده اند نظیر هتل بوتیک ایرمان قشم، هتل آتامان قشم، هتل ارم قشم، هتل آپارتمان پلاس قشم و … در فاصله کوتاهی به پارک ساحلی زیتون دسترسی داشته باشید.

پارک ساحلی لافت

در ادامه  مقاله ی پارک های ساحلی، جاذبه های طبیعی جزیره قشم می توان یکی از زیباترین و باستانی ترین روستاهای جنوب ایران که در شرق جزیره قشم واقع شده است را روستای تاریخی لافت نام برد. بادگیر های بلند های و بافت سنتی این روستا موجب شده گردشگران زیادی به این روستا سفر و از زیبایی های آن دیدن نمایند. پارک ساحلی لافت که در این منطقه واقع شده منظره زیبا و دل انگیزی از دریای خلیج فارس برایتان فراهم می آورد.

هتل های نزدیک به پارک ساحلی لافت؛

پارک ساحلی هلر قشم

روستای زیبای هلر، یکی دیگر از روستاهای زیبای قشم بوده که با دارا بودن سواحلی بکر و زیبا به همراه مسجدی به نام قبا که از جذابیت این منطقه به شمار می آید گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.

پارک ساحلی هلر قشم که در ارتفاعات این روستا قرار گرفته با دارا بودن منظره ای زیبا به دریای خلیج فارس و امکانات موجود در این ساحل همچون بوفه های فروش مواد غذایی، سرویس بهداشتی، غرفه های فروش صنایع دستی و محصولات سنتی لحظات خوشی را برای مسافران به این منطقه رقم خواهد زد.

با رزرو تور قشم می توانید با اقامت در هتل های نزدیک به پارک ساحلی هلر قشم همچون هتل دریا، هتل پارک قشم، هتل ایران زمین می توانید در فاصله زمانی کوتاهی به روستای هلر در جزیره قشم دسترسی داشته باشید.

پارک ساحلی هامون

روستای درگهان یکی دیگر از روستای محبوب در جزیره قشم به شمار می آید، در مسیر این روستا می توانید به پارک ساحلی زیبایی به نام پارک ساحلی هامون دسترسی داشته باشید.

امکانات متعددی که در اطراف پارک ساحلی هامون بنا شده همچون مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق، زمین های ورزشی نظیر والیبال ساحلی، فوتبال، سرویس بهداشتی و … لحظات خوشی را برای گردشگران به این منطقه رقم خواهد زد.  همچنینی رستورانی که در این منطقه بنا شده امکان سرو غذاهای لذیذ دریایی را برای شما مهیا خواهد ساخت.

جهت سفر به قشم با رزرو تور قشم می توانید از تمامی پارک های سحلی این جزیره دیدن نمایید. همچنین با رزرو تور قشم و اقامت در هتل های نزدیک پارک ساحلی هامون، همچون هتل قصر الوند، هتل ارم، هتل ریحان، هتل آرتا و… امکان دسترسی آسان مسافران را به این پارک فراهم می آورد.

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *