چه زمانی به استانبول سفر کنید؟

هتل های لوکس استانبول

اگر قصد سفر به کشور زیبای ترکیه را دارید بدون شک شهر استانبول مقصد گردشگری شما خواهد بود، مکان های بیشمار طبیعی و دیگر جاذبه های این شهر موجب شده تا سالانه گردشگران زیادی با رزرو تور استانبول در فصل های مختلف سال اقامت در شهر را انتخاب نمایند. اما سفر به هر شهر و کشوری نیازمند کسب اطلاعاتی راجب آن زمان مناسب سفر کردن می باشد، در این مقاله می توانید اطلاعات کافی راجب چه زمانی به استانبول سفر کنید؟ را کسب کرده و بهترین سفر را تجربه کنید.

فصل مناسب برای سفر به استانبول

شهر استانبول دارای آب و هوای سردی می باشد، پیشنهاد ما به شما سفر در فصل بهار به این کشور بوده، زیرا در این فصل میزان بارش به کمترین حد خود رسیده و رطوبت مطلوب هوا سفر دلنشینی را برای شما رقم خواهد زد. در فصل بهار علاوه بر داشتن هوای عالی خلوتی استانبول شرایط مناسب تری را برای مسافران مهیا می سازد، تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و داشتن اوقات فراغت و شرایط آب و هوایی گرم تر کشور ترکیه با ازدیاد تور های گردشگری مواجه می شوید از همین رو هزینه های بالایی را نیز می بایست در این فصل از سال برای سفر به شهر استانبول اختصاص دهید.

پس به طور کل می توانیم فصل تابستان را شلوغ ترین و گرانترین فصل سفر به شهر استانبول در نظر گرفت پس تا حد امکان در این فصل عزم سفر به این شهر را نداشته باشید، با رزرو تور استانبول در فصل های دیگر همچون بهار و پاییز می توانید از هزینه های کمتر و دیگر امکانات بهتر این شهر در کنار خلوتی آن بهره مند شوید.

 فستیوال ها و جاذبه های استانبول

قبل از اینکه به استانبول سفر کنید و رزرو تور استانبول خود را ثبت کنید، اطلاعات کافی از زمان دقیق برگزاری فستیوال های این شهر را کسب کرده همچنین بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهر مطلع شوید. در جریان باشید که برخی از جاذبه های گردشگری این شهر در تعطیلات رسمی تعطیل می باشند. پس بهتر است سفر خود را زمانی تعیین کنید که به تعطیلی آن ها برخور نکنید. همیشه قبل از سفر به استانبول با اطلاعات کافی راجب به تعطیلی های رسمی این شهر تور استانبول خود را رزرو نمایید.

حراجی های مراکز خرید استانبول

شهر استانبول علاوه بر دارا بودن مکان های دیدنی و گردشگری دارای مراکز خرید متنوع بوده که این خود یکی از عوامل جذب گردشگر در این کشور می باشد. در همین راستا بهتر است بدانید چه زمانی به استانبول سفر کنید؟ تا توانید از حراجی های مراکز خرید مختلف این شهر استفاده کنید. پایان هر فصل بهترین زمان برای سفر به ای شهر گردشگری می باشد تا بتوانید به حراجی های مختلف مراکز خرید که عموما در اوخر فصل برگزار می کنند دست یابید.

همچنین مناسبت های مختلفی همچون سال نو، اعیاد بزرگ و روز ولنتاین بر روی اجناس در برند های مختلف تخفیف ها و حراجی های خوبی گذاشته می شود که این امری خوشایند برای گردشگرانی است که قصد خرید از مراکز خرید را دارند.

با مراجعه به وبسایت “های تور” می توانید با کسب اطلاعات کافی می توانید با اطمینان خاطر نسبت به رزرو تور استانبول و همچنین رزرو تور خارجی خود را ثبت کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *