معرفی هتل های لوکس و رزرو تور استانبول

هتل های لوکس استانبول

شهر استانبول یکی از پرجاذبه ترین شهر های گردشگری در کشور ترکیه به شمار می آید، این شهر با وجود آثار تاریخی به جا مانده از امپراطوری های باستان همچنین مکان های تفریحی زیادی که در این شهر زیبای گردشگری به چشم می خورد، سالانه گردشگران زیادی را از اقصی نقاط دنیا به خود جذب کرده است. با معرفی هتل های لوکس استانبول در این مقاله می توانید یک سفر به یاد ماندنی را با رزرو بهترین هتل در استانبول به یادگار بگذارید.

هتل های لوکس استانبول

استانبول به دلیل موقعیت جفرافیایی خود و جذب گردشگران زیاد از هتل های متعدد و هتل های لوکس زیادی برخوردار است، از جمله هتل های لوکس استانبول را می توان به هتل دبلیو استانبول، هتل سوهو هاوس استانبول، هتل پارک حیات استانبول، هتل سوماهان از میان انواع هتل های لوکس و هتل های متعدد این شهر دیدنی اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

اگر قصد رزرو هتل دارید و هدف شما نزدیک بودن این هتل به کافه ها، رستوران ها و گالری های شهر استانبول است هتل دبلیو استانبول گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. طراحی زیبا به همراه رعایت و حفظ معماری تاریخی آن که با سنگ های مرمره از دوره عثمانی ایده گرفته شده همچنین سوئیت ها و اتاق های دارای باغ به همراه دیگر تجملات یک هتل نظر شما گردشگران شهر استانبول را به خود جذب خواهد نمود.

هتل های لوکس استانبول

هتل سوهو هاوس استانبول

هتل سوهو هاوس با ترکیبی از دکوراسیون سنتی و غربی با دارا بودن 87 اتاق جزو هتل های مجلل و پنج ستاره شهر استانبول به شمار می آید. استخری که بر روی پشت بام این هتل قرار گرفته در کنار دیگر مزایا و خدمات این هتل شما را مجاب به اقامت در این هتل زیبا خواهد نمود. با معرفی هتل های استانبول شما به آسانی می توانید با هتل های این شهر جهت رزرو هتل مورد نظر خود آشنا شوید.

هتل های لوکس استانبول

هتل پارک حیات استانبول

با معرفی هتل پارک حیات استانبول شما می توانید با زیباترین و لوکس ترین هتل استانبول آشنا شوید. این هتل پنج ستاره با ترکیبی از طراحی و دکوراسیون لوکس به همراه حفظ اصول تاریخی به همراه رستوران ها و بارهای متعدد درجه 1 مکانی مناسب برای گردشگرانی است که قصد رزرو هتل و رزرو تور استانبول در کشور ترکیه دارند.

هتل های لوکس استانبول

هتل سوماهان

یکی از هتل هایی که در بخش آسیایی شهر استانبول واقع شده را می توان هتل سوماهان نام برد. این هتل پنج ستاره لوکس با ادغام مدرنیته و طراحی سنتی که از بازسازی مکانی در دوره عثمانی به جا مانده در محله ای رو به دریا با پذیرایی و خدمات لوکس گزینه ای مناسب برای رزرو تور گردشگری با وجود این هتل خواهد بود.

هتل های لوکس استانبول

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *