معرفی لوکس ترین هتل های دبی

امروزه تور دبی به عنوان یکی از تور های پر طرفدار در بین ایرانیان به شمار می آید، مکان های گردشگری و طبیعی و دیگر مراکز خرید در این شهر توریستی موجب شده تا سالانه تعداد بالایی از گردشگران جذب این شهر پر از جاذبه های توریستی شوند. اما هتل های متنوعی که در دبی برای گردشگران بنا شده با امتیازات بالای رفاهی برای توریست ها نقطه جذب دیگری برای سفر به این شهر از امارات متحده به شمار می آید. مقاله معرفی لوکس ترین هتل های دبی که برای شما در این صفحه فراهم آورده ایم امکان رزرو تور دبی و رزرو هتل دبی را به آسانی برایتان مهیا می سازد.

معرفی هتل های لوکس دبی

هنگام رزرو تور دبی اولین گزینه برای داشتن یک سفر لذت بخش رزرو هتل با داشتن امتیازات عالی می باشد، انواع هتل های لوکس این شهر خیال شما را از پس اقامتی به یادماندنی در دبی آسوده خواهد کرد. هتل شانگری لا، هتل جمیرا مینا سلام، هتل آتلانتیس، هتل برج العرب جمیرا، هتل رافلز را می توان از جمله هتل های لوکس دبی برشمرد.

هتل شانگری لا

این هتل واقع در شیخ زاید با دارا بودن امکانات بالا و رستوران های با کیفیت از انواع غذاهای بین المللی و عربی پذیرای گردشگران به این شهر می باشد. با رزرو هتل شانگری لا می توانید سفر به یادماندنی را در یک هتل لوکس تجربه کنید. با معرفی لوکس تری هتل های دبی می توان هتل شانگری لا را جزو یک هتل لوکس برشمرد.

هتل آتلانتیس

ساحل اختصاصی و یک منظره زیبا از خلیج فارس را می توانید در اتاق های هتل آتلانتیس به تماشا بنشینید.  در دو رستوران یوان و رستوران نوو از بین رستوران های این هتل غذای های چینی و عربی نوش جان کنید. شنا در بخش آب گرم این هتل لذت دوچندانی را برای اقامت شما در هتل آتلانتیس فراهم می آورد.

هتل برج العرب جمیرا

شاید کمتر کسی اسم دبی را شنیده باشد و با هتل هفت ستاره و لوسک جمیرا آشنا نباشد، این هتل لوکس نزدیک ترین هتل تا ساحل همچنین مراکز خرید در دبی به شمار می آید. تمامی امکانات رفاهی لوکس را می توانید در این هتل یک جا داشته باشید از اتاق هایی با منظره های رو به دریا تا پذیرایی لوکس با انواع غذاهای خوشمزه همه و همه در برج العرب جمیرا خلاصه می شود.

هتل رافلز

این هتل با دارا بودن 252 اتاق جزو هتل های لوکس در دبی به شمار می آید، این هتل 5 ستاره در نزدیکی مراکز خرید و با فاصله ی 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. در رستوران این هتل می توانید با کیفیت ترین و خوشمزه ترین منوی غذایی و انواع غذاهای رژیمی را نوش جان کنید.دیگر امتیازات هتل پنج ستاره از جمله انواع اتاق های vip و اتاق خانواده از جمله ویژگی های این هتل به شمار می آید.

با رزرو هتل دبی و رزرو تور دبی از سایت های تور با خیال راحت می توانید در هر فصل از سال به دبی با تمامی جاذبه های گردشگری آن سفر کنید و یک سفر خاطره انگیز و لذت بخش را تجربه کنید.

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *