معرفی تور های پرطرفدار گردشگران ایرانی

تقاضا و خرید تور های مسافرتی برای گردشگران ایرانی بسیار مورد استقبال واقع شده، به طوریکه فروش تور های گردشگری در آژانس های مسافرتی با تعداد بالایی به فروش می رسد. در این مقاله قصد داریم تور های پرطرفدار گردشگران ایرانی را به شما معرفی نماییم.

رزرو تور و تور های پرطرفدار گردشگران ایرانی

تور کیش

جزیره کیش با دارا بودن امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری متعدد در داخل کشور، هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران فراوانی می باشد. مسافران با رزرو تور کیش می توانند ضمن اقامت در بهترین هتل های کیش همچنین هتل های لوکس و هتل های پنج ستاره کیش همچون هتل مارینا پارک کیش، هتل داریوش کیش و … از دیگر جاذبه های گردشگری این جزیره نیز دیدن نمایند.

رزرو تور کیش و معرفی تور های پرطرفدار گردشگران ایرانی

تور قشم

دومین جزیره بزرگ کشور واقع در آبهای نیلگون خلیج فارس را می توان جزیره قشم نام برد. رزرو تور قشم از جمله تور های پرطرفدار گردشگران ایرانی به شمار می آید. مراکز خرید متعدد در قشم، هتل های و واحد های اقامتی مناسب و دیگر جاذبه ها از جمله جنگل های حرا و روستای های تاریخی در جزیره قشم از جمله دلایل جذب گردشگر در این نقطه از کشور می باشد.

تور قشم و پرطرفدارترین تور های داخلی

تور مشهد

وجود حرم مطهر امام رضا در شهر مشهد موجب شده تا تور مشهد یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در بین گردشگران ایرانی به شمار آید. مسافران با رزرو تور مشهد ضمن یک سفر زیارتی، سفر سیاحتی و به یادماندنی را نیز تجربه خواهند نمود. دارا بودن جاذبه های گردشگری متعدد در شهر مشهد و امکانات فراوان تفریحی سفری خوش را برای گردشگران تور مشهد به ارمغان می آورد.

رزرو تور مشهد

همچنین هتل های پنج ستاره مشهد همچون هتل مجلل درویشی مشهد، هتل قصر طلایی مشهد، هتل الماس 2 مشهد و … اقامتی لوکس و به یادماندنی را در تور مشهد برای مسافران به ارمغان می آورد.

تور استانبول

در مقاله معرفی تور های پرطرفدار گردشگران ایرانی علاوه بر تورهای داخلی، تور های خارجی که در کشور های همسایه و در نزدیکی ایران قرار گرفته اند همچون تور استانبول از جمله تور های پرطرفدار در بین مسافران ایرانی واقع شده اند. شهر استانبول را می توان جزو زیباترین شهر های همسایه کشورمان به شمار آورد.

یکی از دلایل محبوب بودن تور استانبول در بین گردشگران ایرانی را می توان قیمت مناسب و راحت بودن گرفتن ویزا برای تور استانبول در نظر گرفت. مسافران پس از دریافت ویزا می توانند سه ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

رزرو تور استانبول

تور دبی

امکانات بالای شهر دبی و زیبای خاص این شهر، موجب شده تور دبی در بین گردشگران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. دریافت آسان ویزای دبی موجب شده تا گردشگران ایرانی بتوانند در سال بارها با رزرو تور دبی به این شهر زیبا سفر کنند.

رزرو تور دبی

های تور با معرفی تور های گردشگری در داخل کشور و تور های خارجی امکان رزرو آنلاین تور را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است. با رزرو تور از های تور، می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل ها و مکان های اقامتی شهر مورد نظر از امکانات متعدد تور ها بهره مند شده و از جاذبه های گردشگری مختلف در شهر مقصد دیدن نمایید.

2 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *